فرش ۷۰۰ شانه تراکم ۲۵۵۰

فرش ۷۰۰ شانه تراکم ۲۵۵۰ چه فرقی با بقیه فرش های ۷۰۰ شانه دارد؟ آیا کیفیت فرش های ۷۰۰ شانه با تراکم ۲۵۵۰ بهتر است؟ چند نوع فرش ۷۰۰ شانه داریم و آیا از فرش تراکم ۲۵۵۰ کیفیت بیشتری دارند؟ همه این سوالات را تصمیم داریم که در این محتوا برای شما پاسخ دهیم و شما هم می توانید اطلاعات خود را در زمینه فرش ۷۰۰ شانه تراکم ۲۵۵۰ که یکی از فرش های ماشینی پرفروش است بالا ببرید. همچنین در پایان این مطلب میخواهیم از چندتا از جدیدترین مدلهای فرش ماشینی ۷۰۰ شانه با تراکم ۲۵۵۰ رونمایی کنیم. پس با ما همراه باشید.

فرش ۷۰۰ شانه دارای انواع مختلفی است:

  • فرش ۷۰۰ شانه تراکم ۲۵۵۰؛ منظور از فرش ۷۰۰ شانه در همه جا بدون ذکر تراکم، همین فرش های ۷۰۰ شانه با تراکم ۲۵۵۰ است و تقریبا به فرش ۷۰۰ شانه اصل معروف هستند.
  • فرش ۷۰۰ شانه تراکم ۱۵۰۰؛ یکی از انواع فرش های ۷۰۰ شانه که با استفاده از تبدیل و اورهال دستگاه های قدیمی بافته می شود و از نظر کیفیت و تراکم دارای جایگاه ضعیف تری نسبت به فرش ماشینی ۷۰۰ شانه تراکم ۲۵۵۰ می باشد.
  • فرش طرح ۷۰۰ شانه؛ فرش طرح ۷۰۰ شانه، فرش ۵۰۰ شانه است. در واقع طرح های فرش ۷۰۰ شانه را روی فرش های ۵۰۰ شانه پیاده سازی می کنند تا با قیمت پایین تری عرضه کنند. این محصول دارای تراکم ۱۰۰۰ خواهد بود.
  • فرش ۷۰۰ شانه تراکم ۳۰۰۰؛ به این فرش ها فرش های ۱۰۰۰ شانه نما گفته می شود، چون تراکمی مشابه فرش های ۱۰۰۰ شانه دارند. این فرش ها نسبت به فرش های ماشینی اصل ۷۰۰ شانه، دارای تراکم و ظرافت بیشتری هستند.

بررسی و مقایسه فرش ۷۰۰ شانه تراکم ۲۵۵۰

حالا با هم میخواهیم به بررسی کامل فرش ۷۰۰ شانه تراکم ۲۵۵۰ بپردازیم و اینکه این فرش های ماشینی دارای چه تفاوت هایی با دیگر انواع فرش ۷۰۰ شانه هستند:

  • تراکم فرش ماشینی ۷۰۰ شانه اصل

تراکم در فرش های ماشینی همانند تعداد رج در فرش های دستباف، یک مولفه تعیین کننده برای مرغوبیت فرش می باشد. هرچه این تراکم بیشتر باشد، قطعا کیفیت و مرغوبیت فرش ماشینی ۷۰۰ شانه هم افزایش خواهد یافت. از آنجا که اکثر فرش های ۷۰۰ شانه مثل فرش ۷۰۰ شانه تبدیلی و فرش طرح ۷۰۰ شانه دارای تراکمی کمتر هستند، می توان گفت مرغوبیت فرش تراکم ۲۵۵۰ نسبت به آنها بیشتر است و طبیعتا دارای قیمت بیشتری نیز خواهد بود. اما در مورد فرش تراکم ۳۰۰۰ که دارای تولید محدودتری دارند، باید این امتیاز را به آن فرش بدهیم.

  • ظرافت فرش ماشینی ۷۰۰ شانه تراکم ۲۵۵۰

ظرافت هر فرش ماشینی با توجه به تعداد شانه و تراکم آن متغیر است. هر چه تعداد شانه و تراکم بیشتر باشد، دارای ظرافت بیشتری از فرش ماشینی خواهیم بود. فرش ماشینی ۷۰۰ شانه تراکم ۲۵۵۰ دارای ظرافت بالایی نسبت به انواع دیگر فرش های ۷۰۰ شانه است که البته به جز فرش ۱۰۰۰ شانه نما این موضوع در نظر گرفته می شود.

مرکز خرید فرش در تهران؛ برای خرید فرش کجا بریم؟

 

  • کیفیت بافت فرش ماشینی ۷۰۰ شانه تراکم ۲۵۵۰ کاشان

فرش ۷۰۰ شانه تراکم ۲۵۵۰ با توجه به اینکه با استفاده از دستگاه HCP بافته می شود، کیفیت قابل قبولی از نظر امکانات بافت دریافت می کند. فرش های ۷۰۰ شانه تا حدود ۵۰ رنگ هم ممکن است بافته شود. فرش تراکم ۳۰۰۰ هم با همین دستگاه بافته می شود. اما فرش هایی مثل فرش ۷۰۰ شانه تراکم ۱۵۰۰ که با استفاده از دستگاه های تبدیلی بافته می شود، دارای کیفیت بافت کمتری است چرا که این فرش ها با دستگاه های قدیمی و کم کیفیت تر بافته می شوند.

قیمت فرش ۷۰۰ شانه تراکم ۲۵۵۰

آخرین قیمت فرش ۷۰۰ شانه تراکم ۲۵۵۰ را طبق آخرین به روز رسانی های قیمت فرش کاشان برای شما بیان می کنیم. قبل از آن باید بدانید، فرش های ۷۰۰ شانه تحت تاثیر عوامل زیر، افزایش قیمت داشته اند:

  • بالا رفتن قیمت دلار و عدم ثبات در نرخ ارز
  • افزایش دستمزد نیروهای تولیدکننده فرش ماشینی در کارخانه ها
  • بالارفتن قیمت نخ های به کار رفته در تولید فرش ماشینی ۷۰۰ شانه
  • بالا رفتن هزینه نگهداری دستگاه های بافندگی

با توجه به رشد قابل توجهی که در قیمت همه انواع کالا داشتیم، قیمت انواع فرش ماشینی، علی الخصوص فرش ۷۰۰ شانه از این رشد یا بهتر است بگوییم جهش، بی نصیب نمانده است.

و اما قیمت فرش ماشینی ۷۰۰ شانه اصل با تراکم ۲۵۵۰ به شرح زیر است:

 

ابعاد فرش ۷۰۰ شانه قیمت فرش ۷۰۰ شانه تراکم ۲۵۵۰
۶ متری ۳۳۰۰ هزار تومان
۹ متری ۴۹۵۰ هزار تومان
۱۲ متری ۶۶۰۰ هزار تومان

 

جدیدترین مدلهای فرش ۷۰۰ شانه تراکم ۲۵۵۰

هم اکنون میخواهیم با جدیدترین مدلهای فرش ماشینی تراکم ۲۵۵۰ آشنا شویم:

۱- فرش ۷۰۰ شانه طرح آرمیتا

فرش 700 شانه تراکم 2550 طرح آرمیتا

۲- فرش ۷۰۰ شانه طرح اطلسی آبی

فرش 700 شانه تراکم 2550 طرح اطلسی آبی

۳- فرش ۷۰۰ شانه طرح اطلسی فیلی

فرش 700 شانه تراکم 2550 طرح اطلسی فیلی

۴- فرش ۷۰۰ شانه کاشان طرح آوا

فرش 700 شانه تراکم 2550 طرح آوا

۵- فرش ۷۰۰ شانه طرح آذین

فرش 700 شانه تراکم 2550 طرح آذین

۶- فرش ۷۰۰ شانه ماشینی طرح الی بادامی

فرش 700 شانه طرح الی بادامی

۷- فرش ۷۰۰ شانه حوض نقره تراکم ۲۵۵۰

فرش حوض نقره 700 شانه تراکم 2550

۸- فرش ۷۰۰ شانه آبی طرح پرنسس

فرش 700 شانه آبی طرح پرنسس

۹- فرش ۷۰۰ شانه طرح شهیاد

فرش 700 شانه تراکم 2550 طرح شهیاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *