۸ مزیت خرید اینترنتی فرش ترک

در مجله اینترنتی فرش اصل، مطلب مزایای خرید اینترنتی فرش ترک را برای شما آماده کرده ایم تا بتوانید با استفاده از آن، برای یک خرید پر مزیت آشنا شوید، پس با ما همراه باشید.

فرش یکی از مهم ترین عوامل در دکوراسیون منزل شما است، بنابراین دقت در انتخاب آن هرچه بیشتر باشد، سبب می شود که خلق بهتری از دکوراسیون داشته باشید. فرش ترک یکی از پرطرفدار ترین فرش های ماشینی در بین ایرانی ها است که به تازگی فروش آن افزایش یافته است و در پی این استقبال، تولیدکنندگان رغبت بیشتری برای تولید این نوع فرش ها نشان داده اند. بحث اصلی که میخواهیم به آن بپردازیم، بحث خرید اینترنتی فرش ترک و مزایای آن است که امیدواریم بتوانید این مطلب را بخوانید و از آن لذت ببرید.

بشر یک سالی هست که با بیماری ویروس کرونا درگیر است و به خاطر این بیماری مجبور شده است فعالیت های اجتماعی خود را کم کند. یکی از این فعالیت های اجتماعی، عدم حضور در خیابان ها و یا کمرنگ شدن آن می باشد. فعالیت های انسان ها به خاطر جلوگیری از انتشار ویروس باید محدود شود و به همین خاطر دولت ها به دنبال ایجاد محدودیت هستند. پس قطعا خرید های سنتی در این دوران باید جای خود را به خرید های اینترنتی و تلفنی بدهد. خرید اینترنتی فرش ترک هم یکی از این موارد است که به همین خاطر به آن پرداخته ایم.

البته غیر از ویروس کرونا، بحث پیشرفت تکنولوژی هم هست که ما را وادار می کند تا به سمت و سوی خریدهای برخط برویم، چون مزایای زیادی دارند از جمله آن می توان به راحتی در خرید اشاره کرد.

 

خرید آنلاین فرش ترک

 

آشنایی با مهمترین مزیت های خرید اینترنتی فرش ترک

خیلی از مردم مخصوصا در ایران با خرید اینترنتی ناآشنا و غریب هستند و به همین خاطر ترجیح می دهند سختی خرید های سنتی را تحمل کنند و خردی خود را به این شیوه انجام دهند. در صورتی که اگر فرهنگ سازی درست انجام شود می تواند به مردم کمک کند که خرید های خود را بسیار راحت تر انجام دهند.

قبل از اینکه به مزیت های خرید اینترنتی بپردازیم، به معایب و مشکلات خرید به روش سنتی خواهیم پرداخت:

۱- درگیر شلوغی هستید!
اگر بخواهید به روش سنتی خرید خود را انجام دهید، قطعا با مشکلاتی از قبیل شلوغی و ازدحام جمعیت مواجه خواهید شد. این کار خیلی از مردم را کلافه می کند، مخصوصا اگر خسته باشند و بخواهند زود خرید خود را انجام دهند. غیر از اینکه شلوغی و ازدحام جمعیت ممکن شما را آزرده خاطر کند، احتمال انتقال بیماری های مختلف از جمله بیماری های ویروسی در جمعیت بیشتر است و اینگونه جانتان هم ممکن است به خطر بیفتد. همه این موارد را هم که به کنار بگذاریم، این شلوغی می تواند وقت زیادی از شما بگیرد، چون فروشنده (ها) ممکن است نتواند به خاطر شلوغی جمعیت نیازهای شما را برآورده کند یا درخواست های شما را پاسخ دهد.

۲- وقت زیادی را از دست خواهید داد.
برای اینکه بخواهید به یک خرید ساده بروید، باید قبل از آن اقداماتی را انجام دهید، مثل حاضر شدن، آماده کردن وسیله نقلیه و غیره که همین چند مورد می تواند چندین دقیقه از وقت ارزشمند شما را بگیرد. بعد فاصله تا مقصد را هم اگر به ترافیک نخورید باید چندین دقیقه در راه باشید و اگر هم به مقصد مورد نظر برسید، ممکن است فعالیت فروشگاه متوقف شده باشد. آیا واقعا ارزشش را دارد؟

۳- حق انتخاب کمتری دارید!
در فروشگاه هایی که به صورت حضوری فعالیت می کنند، شما می توانید فقط کالاهایی که در آن مغازه هستند را انتخاب کنید. اگر مورد پسند نبود، فقط چند خیابان را می توانید زیر و رو کنید. بنابراین حق انتخاب شما بسیار کم می شود و اگر بخواهید خرید را ادامه دهید نیاز به زمان بیشتری خواهید داشت که باید خرید خود را به فردا موکول کنید.
خوب حال می توانیم به مزایای خرید اینترنتی فرش ترک هم بپردازیم، موضوعی که با این مقدمه ها اکنون به آن رسیدیم.

 

مدل فرش ترک

بررسی مزایای خرید اینترنتی فرش ترک

فرش کالایی بسیار مهم در بین خانواده های ایرانی است. در واقع می توان گفت که فرش جزئی از خانه هر ایرانی است و به همین خاطر است که اهمیت بسیار بالایی دارد. بسیاری از خانواده ها وقتی دخترشان به خانه بخت می رود، برای جهیزیه چند تخته فرش تهیه می کنند. یا افرادی که می خواهند به خانه جدید بروند، ممکن است بخواهند فرش های خود را تغییر دهند و به جای آن فرش های جدید استفاده کنند. یا شاید افرادی هم هستند که میخواهند برای خانه خود یا اتاق خواب ها فرش تهیه کنند.

فرش ترک یکی از گزینه های مناسب برای انتخاب فرش است. اما چرا؟ فرش های ترک، دارای طراحی مدرنی هستند که در فرش های سنتی دیده نمی شود. یکی از مولفه های مدرنیته در این فرش ها، ساده تر بودنشان است. ما در فرش های ایرانی سنتی، دارای گل و بوته های زیادی در متن یا حاشیه فرش هستیم که در فرش های ترک این پیچیدگی دیده نمی شود و گل هایی هم که استفاده شده اند، به صورت پراکنده دیده می شوند.

مورد دوم، رنگ بندی شاد و براق فرش های ترک است. فرش ترک را معمولا با رنگ هایی همچون آبی، گلبهی، صورتی، قرمز و انبه ای تولید می کنند که رنگهای نسبتا روشن و شادی است.

پس برای افرادی که به دنبال فرش های ماشینی با طراحی خاص هستند، پیشنهاد می کنیم که نیم نگاهی به انواع فرش ماشینی ترک داشته باشند.

خرید اینترنتی فرش ترک هم بهترین گزینه برای خرید این نوع فرش است. شاید بپرسید چرا؟ ما در ادامه می خواهیم به بررسی مزیت های فرش ترک بپردازیم:

۱- در خرید آنلاین فرش ترک راحت تر به سلیقه خود می رسید.

در فروشگاه های اینترنتی که به فروش آنلاین فرش ترک می پردازند، تنوع بسیار زیادی وجود دارد و به همین دلیل می توانید به راحتی به فرش مورد نظر خود دست پیدا کنید. البته غیر از اینکه یک فروشگاه تنوع بالایی از خود نشان می دهد، می توانید در انواع و اقسام فروشگاه ها گشت و گذار کنید تا در نهایت به طرح مورد نظر خود برسید. این یک مورد از مزیت های خرید اینترنتی فرش ماشینی ترک است که خیلی واضح و روشن بود.

۲- در خرید فرش ترک به صورت آنلاین قیمت های مناسب تری پیدا می کنید.

همیشه قیمت فروش اینترنتی از فروش سنتی و حضوری پایین تر است، شاید بپرسید چرا؟ با توجه به اینکه بسیاری از مردم رغبت کمتری به خرید آنلاین نشان می دهند، فروشنده ها برای جذب مشتری و فرهنگ سازی فروش اینترنتی و همچنین راغب شدن مردم به خریدهای نوع آنلاین، یک کالا را با همان کیفیت مشابه در بازارهای سنتی با قیمت پایین تر ارائه می دهند. این کار سبب می شود که قیمت کالاها در فروشگاه های اینترنتی بسیار پایین تر باشد. غیر از آن برخی از فروشگاه های اینترنتی محصولات خود را بدون واسطه به مشتریان ارائه می دهند که سبب می شود با حذف دلال ها، کالاها با قیمت پایین تر و منصفانه تر به دست مشتریان برسد. برای مثال در همین عرصه فرش ماشینی، بسیاری از فروشگاه های اینترنتی، کارخانه فرش هستند و شما با خرید از آنها به صورت مستقیم از کارخانه فرش می خرید.

۳- وقت بیشتری در خرید آنلاین فرش ترک ذخیره خواهید کرد.

اگر واقعا وقت شناس هستید یا اینکه وقت کمتری می توانید برای خرید صرف کنید، علاج کار شما خرید آنلاین و اینترنتی است. وقتی شما به خرید آنلاین بپردازید، قطعا وقت کمتری را از دست خواهید داد. اولا اینکه نیازی نیست آماده شوید و چندین دقیقه وقت خود را برای پوشیدن لباس های مناسب صرف کنید. دوما نیازی نیست که فاصله مبدا تا مقصد را طی کنید و این یعنی ذخیره وقت شما. و سوم اینکه نه در شلوغی و نه در ترافیک خواهید ماند. تنها چیزی که می توانید وقت شما را بگیرد، روشن شدن دستگاه و اتصال آن به فضای اینترنت است. با یک یا چند جستجوی ساده در موتورهای جستجو می توانید به خرید اینترنتی فرش ترک بپردازید.

۴- در خرید اینترنتی انواع فرش ترک امنیت بیشتری خواهید داشت.

منظور از امنیت، جنبه های مختلف آن است. مثل امنیت جانی، امنیت مالی و غیره. وقتی شما به خارج از خانه قدم می گذارید، خطراتی همچون دستبرد به کیف و وسایل ممکن است اتفاق بیفتد و این یعنی موجب خسارت به شما خواهد شد. غیر از آن با حضور در تجمعات مختلف، ممکن است به بیماری های واگیردار دچار شوید و این هم جان شما را در خطر قرار خواهد داد. در شرایط های حساس و حاد که توصیه می شود در خانه بمانیم، خرید اینترنتی از امن ترین نوع خرید ها برای شما به شمار می رود.

 

خرید اینترنتی فرش ترک

 

۵- راحت تر و با آسایش بیشتری به خرید فرش ترک می پردازید.

برای اتصال به اینترنت و همچنین مشاهده فروشگاه های اینترنتی می توانید به راحتی با هر نوع دستگاهی اقدام کنید. فروشگاه های اینترنتی، چند سالی است که به صورت واکنش گرا طراحی می شوند تا قابلیت نمایش در انواع و اقسام دستگاه های مختلف از جمله گوشی و تبلت را داشته باشند. پس شما می توانید با همین گوشی هایی که تقریبا اکثر مردم آن را دارند، به فروشگاه های اینترنتی سر بزنید و خرید اینترنتی فرش ترک را انجام دهید. به نظر شما، آیا این کار ارزشش را ندارد؟

۶- در پرداخت پول امنیت بیشتری دیده می شود!

شاید برخی ها بگویند که خرید اینترنتی انواع فرش ماشینی یا دیگر کالاها با پرداخت اینترنتی خطرناک است. اما این کاملا اشتباه است، چرا که شما وقتی به فروشگاه های مختلف می روید، برای پرداخت پول هم کارت خود را می دهید و هم رمز خود را به فروشنده باید اعلام کنید. البته در برخی از فروشگاه ها هم زدن رمز با مشتری است، اما خودتان بگویید، اکثرا چگونه رمز کارت خود را اعلام می کنید؟ هم فروشنده رمز شما را می فهمد و هم اینکه ممکن است افرادی سودجو به رمز کارت شما پی ببرند و بعدا به کارت شما دستبرد بزنند. این در حالی است که در خرید اینترنتی رمز کارت خود را از بانک مرکزی به صورت پویا دریافت می کنید و همچنین به درگاه های متصل به شتاب وصل می شوید. حال بگویید که کدام یک از انواع خرید برای شما امن تر است؟

۷- در پرداخت هزینه های خود صرفه جویی می کنید.

اگر برای خرید سنتی بخواهید جمع بندی کنید که در حاشیه چقدر باید هزینه بپردازید، باید هزینه رفت و آمد، سوخت، گرانی کالاها، هزینه استهلاک خودرو و غیره را در نظر داشته باشید. اما وقتی به صورت آنلاین به خرید فرش ماشینی ترک می پردازید، این گزینه ها کاملا برای شما حذف می شود و فقط هزینه مصرف چند مگابایت اینترنت برای شما خواهد بود. در ضمن به خاطر ارزان تر بودن کالاها در فروشگاه های اینترنتی، قطعا شما در خرید مستقیم کالا هم هزینه کمتری می پردازید.

۸- باعث آلودگی هوا نخواهید شد.

حضور در خیابان ها با استفاده از وسایل نقلیه پر مصرف و بنزین سوز، سبب انتشار گازهای سمی در هوا و در نتیجه باعث افزایش آلایندگی ها در جو می شود. با توجه به اینکه انسان ها در آلودگی هوا ممکن است جانشان تهدید شود، شما با عدم استفاده از این وسیله نقلیه آلودگی زا، جان بسیاری از مردم شهر خود را نجات خواهید داد. البته که عوامل مختلفی در آلودگی هوا نقش دارند، اما استفاده از وسیله های نقلیه یکی از عوامل این آلودگی هستند. پس اگر عاشق زمین و طبیعت هستید، خرید اینترنتی را به خرید حضوری و نوع سنتی ترجیح خواهید داد.

جمع بندی و کلام آخر

اگر به دنبال خرید اینترنتی فرش ترک هستید، راه درستی را در پیش گرفته اید، چون واقعا می توانید از مزیت های مختلف این نوع خرید بهره مند شوید. فروشگاه اینترنتی فرش اصل، یکی از معتبرترین فروشگاه های اینترنتی می باشد که طی سالهای اخیر در زمینه فروش آنلاین فرش دستباف کاشان و فرش ماشینی کاشان فعالیت داشته است. این فروشگاه به خاطر عرضه مستقیم محصولات، قیمت پایین تری را نسبت به خیلی از فروشگاه ها عرضه می کند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *