فرش مدرن بلژیکی [ ویژگی ها + ۵ مدل جدید ۲۰۲۱]

فرش مدرن بلژیکی موضوعی است که می خواهیم در این مطلب به آن بپردازیم. فرش های مدرن در بازار ایران تاکنون توسعه زیادی یافته اند، تا جایی که می توان گفت این فرش ها به پرفروش ترین فرش های ماشینی نیز تبدیل شده اند. حالا با توجه به اینکه انواع مختلفی از فرش مدرن در بازار دیده می شود، میخواهیم برای شما یکی از انواع آن به نام فرش مدرن بلژیکی را توضیح دهیم تا به صورت کامل با آن آشنا شوید.

فرش بلژیکی در واقع یکی از فرش های ماشینی مدرن است که قبلا در بازار ایران رونق داشته است. بلژیک جزء اولین کشورهای تولیدکننده فرش ماشینی در جهان بود و در حال حاضر نیز برخی از پیشرفته ترین دستگاه ها بافندگی از کشور بلژیک به ایران وارد می شوند. فرش های بلژیکی به صورت متفاوت از فرش های کلاسیک ایرانی تولید می شد. وقتی برخی از فرش های بلژیکی به بازار ایران وارد شد، با استقبال گسترده ای از مشتریان روبرو شد. به همین دلیل فرش مدرن بلژیکی بر سر زبانها افتاد.

ایران به صورت گسترده تا اواخر دهه قبل، فرش های کلاسیک تولید می کرد، اما با گذشت زمان و سلیقه یابی مشتریان در داخل ایران، خط تولید فرش های مدرن و خاص راه اندازی شد.

فرش بلژیکی

سرنوشت فرش مدرن بلژیکی در ایران

کارخانه های فرش ماشینی در ایران توانستند ابتکار عمل را به دست گرفته و فرش های مدرن را در ایران تولید کنند. برخی از فرش های مدرن با طرح فرش بلژیکی هم اکنون در کارخانه های متعددی تولید می شوند ولی به خاطر اینکه قیمت این فرش ها مناسب تر از فرش های اصل است، مشتریان قطعا برایشان خرید فرش بلژیکی به صرفه نخواهد بود. پس هرچه در بازار با نام فرش بلژیکی مدرن شناخته می شود،

جدیدترین مدلهای فرش مدرن بلژیکی

اما با هم به بررسی ویژگی های فرش مدرن بلژیکی در ایران می پردازیم:

  • طراحی خاص و منحصر به فرد

فرش های مدرن بلژیکی به خاطر طراحی که داشتند مورد توجه بودند. به همین دلیل طراحی های فرش ماشینی بلژیکی در ایران به صورت خاص و ویژه صورت می گیرد. البته این نکته را هم باید در نظر گرفت که روز به روز با توجه به سلیقه مشتریان، طراحی ها آپدیت می شوند. در برخی از شرکت ها هم با تلفیق طراحی فرش ایرانی و بلژیکی، دست به نوآوری در این زمینه زده اند و طرح های خوبی از کار درآورده اند.

  • بافت با کیفیت بالا

قطعا کیفیت بافتی که فرش های مدرن در ایران دارند، در هیچ جای دنیا پیدا نمی شود. در ایران به علت استفاده از بهترین نخ ها و بهترین دستگاه های بافنده فرش های ماشینی تولید شده، بسیار باکیفیت هستند و سال های سال دوام خواهند داشت. البته نوع بی کیفیت فرش های مدرن هم در بازار هستند که تقلبی می باشند. برخی از افرادی که فرش های بلژیکی غیر ایرانی داشته اند، از نخ کش شدن فرش های خود بعد از مدتی گله داشتند که این مطلب در فرش های ایرانی طرح بلژیکی بسیار کمتر گزارش شده است. استفاده از الیافی موسوم به الیاف پلی استر هیت ست در نخ خاب فرش مدرن بلژیکی سبب شده است که علاوه بر افزایش کیفیت و دوام فرش، درخشندگی آن نیز دوچندان شود.

  • تولید با لطافت خاص

فرش های بلژیکی مدرن به علت بافته شدن با تعداد شانه و تراکم پایین، دارای نرمی و لطافت بسیار بالایی هستند. با توجه به اینکه مدت زمان زیادی را افراد در خانه در حال حرکت هستند یا می خواهند بنشینند، فرشی که در خانه استفاده می شود، باید گرم و نرم باشد. فرش های تولید شده در ایران اکثرا با تعداد شانه ۴۲۰ و ۵۰۰ تولید می شوند و با توجه به این موضوع قطعا ویژگی لطافت در فرش های مدرن جدید قطعی خواهد بود.

۵ مدل جدید فرش مدرن بلژیکی

هم اکنون میخواهیم شما را با تصاویر ۵ مدل از جدیدترین فرش های مدرن بلژیکی آشنا کنیم. این فرش ها در ایران تولید می شوند و شما می توانید آنها را به راحتی خریداری نمایید. فروشگاه اینترنتی فرش اصل به عنوان یکی از بزرگترین عرضه کنندگان فرش مدرن، شما را در خرید انواع فرش بلژیکی مدرن یاری خواهد کرد.

مدل جدید فرش مدرن بلژیکی

 

فرش بلژیکی جدید

 

جدیدترین فرش مدرن بلژیکی

 

فرش مدرن بلژیکی مدل 2021

 

خرید اینترنتی فرش مدرن بلژیکی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *