بهترین فرش مدرن

بهترین فرش مدرن را در این مقاله میخواهیم برای شما معرفی کنیم. هدف از این کار این است که فرش های مدرن طرفداران زیادی دارند و در بین ایرانی ها کم نیستند، با توجه به اینکه خیلی از افراد برای خرید هر کالایی دنبال بهترین آن هستند، ما تصمیم گرفتیم این مقاله را ترتیب دهیم تا شما بتوانید با بهترین فرش مدرن در ایران آشنا شوید. ما بر اساس ملاک هایی برای شما تعیین خواهیم کرد که کدام فرش مدرن، بهترین است و در نهایت این انتخاب با شما خواهد بود که کدام یک از فرش های مدرن را برای خود انتخاب کنید.

فرش مدرن به خاطر داشتن طراحی خاص و متضاد طرح های کلاسیک در بین افراد خاص پسند، جایگاه خود را پیدا کرده است. ممکن است موضوع بهترین فرش مدرن سلیقه ای باشد ولی ما توسط معیارهایی که داریم، به این موضوع دامن زده ایم. حال در ادامه به بررسی بهترین فرش های مدرن بر اساس ملاک های فرش اصل خواهیم پرداخت که توصیه می کنیم این مطلب را تا انتها بخوانید و همراه ما باشید.

انواع بهترین فرش مدرن

بهترین فرش مدرن چیست و از کجا می توانیم تهیه کنیم؟

بهترین فرش مدرن از نظر الیاف، از نظر دوام، از نظر طرح، از نظر رنگ، از نظر تراکم و از نظر کیفیت برای شما معرفی خواهد شد. قطعا در بین این موارد ممکن است برخی از فرش های مدرن مشترک باشند. پس با ما همراه باشید.

  • بهترین فرش فانتزی و مدرن از نظر تراکم و تعداد شانه

هم اکنون بیشتر فرش های مدرن را با تعداد شانه و تراکم پایین می بافند. علت آن این است که از دستگاه های قدیمی صنعت فرش استفاده می کنند. بیشتر تولیدکنندگان به خاطر اینکه فرش های کلاسیک را به فرش های مدرن ترجیح می دهند، دستگاه های اصلی خود را برای تولید انواع فرش کلاسیک استفاده می کنند و بدین ترتیب، فرش های مدرن را که تولید می کنند، با استفاده از دستگاه های قدیمی و با شانه و تراکم پایین تولید می شود.

هم اکنون در بازار فرش مدرن ۱۲۰۰ شانه دیده می شود. فرش های مدرن ۱۲۰۰ شانه دارای تراکم ۳۶۰۰ هستند که در سالهای اخیر تولید آنها رونق گرفته است. بیشتر از این تراکم برای تولید فرش های وینتیج، ترک و یا چهل تکه استفاده می شود.

پس هم اکنون بهترین فرش ماشینی مدرن، دارای تعداد شانه ۱۲۰۰ و تراکم ۳۶۰۰ می باشد.

بهترین تراکم فرش مدرن

  • بهترین فرش فانتزی و مدرن از نظر طرح

بهترین فرش های فانتزی از نظر طرح، به علت انتخاب مردم باید فرش های شگی باشد. ساده ترین فرش مدرنی که در تولیدات فرش ماشینی پیدا می شود، فرش شگی یا پرز بلند است. فرش های شگی معمولا تک رنگ و بدون طرح هستند و به خاطر این سادگی در بین بسیاری از مردم دارای طرفدار هستند.

بهترین طرح فرش مدرن، فرش شگی است

  • بهترین فرش فانتزی و مدرن از نظر رنگ

از نظر رنگ باید امتیاز به فرشی داده شود که در آن رنگ های بیشتر و متنوع تری استفاده شده باشد. فرش های مدرن چهل تکه که در آن رنگهای گوناگونی استفاده شده است، می تواند به عنوان بهترین فرش فانتزی از نظر رنگ انتخاب شود. فرش های چهل تکه همچنین با تعداد شانه ۱۲۰۰ و تراکم ۳۶۰۰ بافته می شوند.

بهترین رنگ فرش مدرن

  • بهترین فرش ماشینی مدرن از نظر الیاف

بهترین فرش مدرن از نظر الیاف، فرشی است که با استفاده از الیاف اکریلیک یا پلی استر بافته شده باشد. بیشتر تولیدکنندگان برای تولید فرش مدرن از الیاف پلی استر استفاده می کنند، چرا که درخشندگی آن شبیه درخشندگی ابریشم طبیعی است. بنابراین فرش های شگی، چهل تکه و فرش کودک در این رده جزء بهترین فرش های مدرن خواهند بود.

همچنین توصیه می کنیم بخوانید: فرش مدرن بلژیکی

  • بهترین فرش فانتزی از نظر کیفیت و دوام

بهترین الیافی که هم کیفیت بالا دارند و هم دوام بالا دارند، الیاف اکریلیک هستند. فرش های مدرنی که با استفاده از الیاف اکریلیک بافته شده باشند دارای بیشترین دوام خواهند بود. همچنین فرش های ماشینی مدرنی که با تراکم بالا و دستگاه های جدید بافته شوند، را می توان از نظر کیفیت نمره درجه یک را اعطا کرد.

هم اکنون می توان گفت فرش ۱۲۰۰ شانه تراکم ۳۶۰۰ که با استفاده از دستگاه HCIx2 بافته شده است و در بافت آن از الیاف اکریلیک هیت ست استفاده شده، بهترین فرش از نظر دوام و کیفیت در بین فرش های مدرن است. فرش های چهل تکه و وینتیج از این قبیل فرش های ماشینی به شمار می روند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *