خرید اینترنتی فرش بیضی و خرید آنلاین فرش گرد

نقش فرش در دکوراسیون ایرانیان ، خیلی مهم است و جز لاینفک اثاث هر خانه می باشد . وقتی بحث از انتخاب فرش می شود ، بیشتر افراد به سراغ انتخاب رنگ و طرح فرش و انتخاب شانه و تراکم می روند  و فرش های مستطیل شکل را انتخاب می کنند . با پیشرفت صنعت فرش ماشینی ، تولید کنندگان در کنار تولید فرش های مستطیل و مربع شکل ، فرش بیضی و فرش گرد را تولید کردند و به بازار فرش عرضه کردند . این نوع از محصولات ، خاص تر هستند و همین ویژگی باعث خاص  شدن دکوراسیون منزل می شود . انتخاب فرش گرد  برای افرادی که می خواهند از یک دکوراسیون مجلل و خاص لذت ببرند توصیه می شود .
فرش بیضی و گرد ، نمایی متفاوت و یونیک به فضای منزل می بخشد ولی باید هماهنگی و هارمونی با وسایل خانه داشته باشد . فرش های مستطیل شکل ، راحت تر از فرش های گرد با فضای اتاق هماهنگی ایجاد می کنند و همین عامل باعث این شده است که افراد کم تر به سراغ خرید آنها  بروند . ما در این مقاله سیاست ها و راهبردکارهایی برای تناسب بین فرش بیضی با فضای خانه ، برای شما ، بیان می کنیم .

انتخاب فرش بیضی و گرد برای دکوراسیون منزل
اولین قدم قبل از انتخاب فرش بیضی این است که شما ، باید در نظر بگیرید که تمام قسمت های وسایل خانه و مبلمان روی فرش بیضی قرار بگیرد به این معنا که فرش آنقدر بزرگ باشد تا وسایل و مبلمان با آن تماس داشته باشد . این کار باعث انسجام در دکوراسیون منزل می شود و هارمونی و تعادل را در دکوراسیون ایجاد می کند .
اگر فضای منزلتان بسیار بزرگ و گسترده و نامشخص است ، می توانید با کمک فرش گرد ، قسمت های آن فضای بزرگ را از هم تفکیک کنید . برای مثال قسمت غذاخوری را از قسمت پذیرایی جدا کنید . این کار باعث می شود که فضای بزرگ منزلتان از یک نواختی و بی روحی خارج شود و به یک فضای آرامشبخش تبدیل شود . حتی استفاده از فرش بیضی برای فضاهای کوچک نیز ، پیشنهاد می شود . استفاده از یک فرش بیضی در یک فضای کوچک ، باعث بزرگ جلوه دادن آن محیط می شود و نوعی نظم و ترتیب را به فضا القا می کند . فرش بیضی طرح افشان ، برای فضای کوچک بسیار مناسب می باشد .
اگر در منزلتان ، وسایل گرد مثل لوستر گرد و یا آینه های مدور و …. دارید ، انتخاب فرش گرد ، می تواند زیبایی آن فضا را دو چندان کند .

خرید فرش گرد و فرش بیضی کاشان
شرکت فرش اصل تولید کننده انواع فرش گرد و بیضی ماشینی می باشد . این شرکت این محصولات نفیس را به صورت ۷۰۰ شانه و با تراکم ۲۵۵۰  و در اندازه ها و رنگ ها و طرح های مختلف ، عرضه می کند . جنس نخ تار و پود آن ها ، نخ جوت است و جنس نخ خاب آن ها آکریلیک هیت ست شده می باشد . طرح افشان ، طرح ارکیده ، طرح آرشیدا ، طرح کهکشان ازجمله طرح های پرفروش فرش گرد کاشان می باشد . این شرکت ، فروش اینترنتی را برای هموطنان عزیز فراهم کرده است . تمامی محصولات ، دارای ضمانت نامه و بیمه نامه و برچسب حاوی اطلاعات ، بر پشت فرش می باشد .
فروشگاه آنلاین فرش اصل کاشان ،  قدرت تولید فرش بیضی و فرش گرد با طرح های سفارش شده از طرف مشتری را نیز دارد . به این صورت ، که مشتریان می توانند طرح مورد نظر خود را به شرکت ، ارسال کنند و تیم طراحی ، بعد از تایید طرح ، آن را وارد مرحله تولید می کند . پذیرش سفارش ، به دوصورت حضوری و اینترنتی فراهم می باشد .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *