قیمت فرش ۱۲۰۰ شانه تراکم ۳۶۰۰ گل برجسته

قیمت فرش ۱۲۰۰ شانه تراکم ۳۶۰۰ گل برجسته در بازار چند است؟ آیا فرش گل برجسته تراکم ۳۶۰۰ بخریم؟ آیا قیمت فرش ۱۲۰۰ شانه گل برجسته گران است؟ همه این ها سوالاتی است که میخواهیم مطلب امروز را پیرامون آن بنویسیم. پس با ما همراه باشید.

امروزه بعد از فرش ۷۰۰ شانه، فرش ماشینی ۱۲۰۰ شانه را می توان به عنوان پرفروش ترین و محبوب ترین فرش ماشینی دانست. این فرش های ماشینی از کیفیت و ظرافت بسیار بالایی برخوردار هستند و این نکته بسیار مهم است که ظاهر و ظرافت این فرش های ماشینی، شبیه فرش های دستباف ۸۰ رج تبریز می باشد. فرش ماشینی ۱۲۰۰ شانه از انواع مختلفی برخوردار است و یکی از آنها که می توان به آن اشاره کرد، فرش ۱۲۰۰ شانه گل برجسته است. به همین منظور ما میخواهیم موضوع اصلی بحث خود را در مورد قیمت فرش ۱۲۰۰ شانه تراکم ۳۶۰۰ گل برجسته معطوف نماییم، موضوعی که در فضای اینترنت بسیار ترند شده است.

فرش 1200 شانه تراکم 3600 گل برجسته

قیمت فرش ۱۲۰۰ شانه تراکم ۳۶۰۰ گل برجسته در بازار

قیمت فرش ۱۲۰۰ شانه تراکم ۳۶۰۰ گل برجسته به عوامل متعددی بستگی دارد. قبل از اینکه به سراغ بررسی عوامل تعیین کننده قیمت فرش گل برجسته ۱۲۰۰ شانه برویم، باید بگوییم که به خاطر پروسه تولید فرش های گل برجسته، قیمت این محصولات کمی بالاتر از قیمت فرش های ماشینی ساده است.

فرش گل برجسته به خاطر دو مورد گران تر از فرش های ساده خواهد بود و همچنین با ارزش تر:

  • اول اینکه از نخ های مخصوصی در آنها استفاده می شود که قیمتش نسبت به قیمت نخ های ساده گران تر است.
  • دوم اینکه دارای تولید پیچیده تری نسبت به فرش های معمولی است و همین موضوع سبب شده که قیمتش بالاتر برود.

در کل این دو مورد را گفتیم که بدانید فرش های گل برجسته نسبت به فرش های ساده و غیر گل برجسته گران تر هستند. اما برویم سراغ اصل مطلب این بند که قرار است درباره عوامل موثر بر قیمت فرش ۱۲۰۰ شانه تراکم ۳۶۰۰ گل برجسته صحبت کنیم:

  • کیفیت مواد اولیه فرش ۱۲۰۰ شانه گل برجسته

مواد اولیه ای که در فرش ماشینی به کار می رود، در تعیین نهایی قیمت فرش ماشینی بسیار تاثیر گذار است. به همین دلیل هر چه کیفیت فرش بیشتر باشد، محصول گرانتری خواهیم داشت. فرش های گل برجسته را با هر نوع الیاف و مواد اولیه ای نمی توان بافت، چون ممکن است خوب از آب در نیاید. به همین دلیل همیشه از باکیفیت ترین مواد اولیه برای تولید آن استفاده می شود. در بافت فرش های گل برجسته از نخ هایبالک هیت ست شده استفاده می کنند که کیفیت بسیار بالایی دارد.

آخرین قیمت فرش 1200 شانه تراکم 3600 گل برجسته

  • کیفیت بافت فرش ۱۲۰۰ شانه گل برجسته

فرش ماشینی گل برجسته ۱۲۰۰ شانه با استفاده از دستگاه بافنده ی HCI بافته می شود. به همین دلیل باید از قیمت تقریبا بالایی برخوردار باشد، چرا که فرش های بافته شده با این دستگاه، فرش های رده بالای موجود در صنعت فرش ماشینی شناخته می شوند.

  • قیمت نهایی ارز

یکی دیگر از عواملی که به صورت غیر مستقیم در قیمت فرش ماشینی گل برجسته ۱۲۰۰ شانه تاثیر گذار خواهد بود، قیمت ارز می باشد. در واقع به این علت که بالای ۹۰ درصد مواد اولیه از کشورهای خارجی وارد می شود، قیمت فرش های ماشینی گل برجسته و همه انواع فرش به قیمت ارز وابسته است.

حالا که با این موضوعات توانستید قیمت حدودی فرش های ۱۲۰۰ شانه را متوجه شوید، میخواهیم با آخرین قیمت فرش ۱۲۰۰ شانه تراکم ۳۶۰۰ گل برجسته روبرو شویم:

 

ابعاد فرش ۱۲۰۰ شانه گل برجسته ابعاد فرش گل برجسته ۱۲۰۰ شانه
۶ متری ۴۱۰۰ هزار تومان
۹ متری ۶۰۵۰ هزار تومان
۱۲ متری ۸۲۰۰ هزار تومان

 

این قیمت ها قیمت های موجود در فروشگاه فرش اصل می باشد. فرش اصل به خاطر عرضه محصولات خود به صورت مستقیم از کارخانه، قیمت پایین تری نسبت به فروشگاه های دیگر عرضه می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *