انواع لکه بری فرش

امروزه با وجود زیاد شدن اسباب و وسایل منزل ، افراد كمتر فرش را برای شست و شو به قالیشویی مي دهند و با توجه به بالا رفتن قیمت فرش های ماشینی ، افراد در تمیز نگه داشتن فرش هایشان می کوشند تا نیاز به شست و شو کمتر داشته باشد .
تمیز کردن فرش با انواع لکه بر فرش
فرش ها به علت داشتن پرز ، محل بسیار خوبی برای تکثیر و رشد انواع قارچ ها و آلودگی ها و میکروب ها هستند و سبب بیماری های پوستی و قارچی به خصوص در کودکان می شوند و  و کثیف شدن زیاد فرش ، مسبب ایجاد بوهای نامطبوع می شود که به مرور زمان ، سبب تخریب فرش و پوسیدگی آن می شود . در ضمن ، شست وشوی زیاد ، سبب تغییر در ماهیت فرش و فرسایش آن می شود . . در شرکت های قالیشویی ، در شست و شو ، از مواد کلردار استفاده می کنند تا قالی ، زودتر تمیز شود ولی شرکت فرش اصل ، برای جلوگیری از این کارها ، به عرضه دو لکه برفرش می پردازد
۱ . لکه بر فرش نانو
این محصول ، برای پاک کردن انواع آلودگی و انواع لکه از روی فرش های ماشینی و فرش های دستباف می باشد . این محصول پاک کننده لکه های قدیمی فرش نیز هست . لک ها ی چایی ، قهوه ، نوشابه ، لکه های روغنی با این لکه بر فرش ، به راحتی پاک می شوند و این محلول علاوه بر پاک کننده لکه و کثیفی ، قدرت ضد عفونی کننده فوق العاده ای نیز دارد .
روش استفاده از لکه بر فرش نانو
روی لکه و یا کثیفی را با مقداری از لکه بر اسپره كنيد و آن را با پارچه تميز و يا مسواك مالش دهيد وقتی کف سفید به وجود آمد آن را از روی فرش بردارید. استفاده بسيار راحت از اين لكه بر باعث استقبال بالايي قرار گرفته است .
از این لکه بر ، می توانید برای پاک کردن کثیفی و یا لکه روی مبل ، پرده ، لباس و موكت نیز استفاده کنید . بسیاری از افراد سوال می کنند که این لکه بر چه فرقی با شامپو فرش دارد ؟ در پاسخ به این افراد باید گفت که این یك لکه بر نانو است که علاوه بر زودن فرش از انواع آلودگی ها و لکه ها ، سطح فرش را نیز ضدعفونی می کند . از آن جایی که فرش کودکان در معرض کثیفی و آلودگی است ، خرید لکه بر فرش بهترین پیشنهاد است . شما ميتوانيد اين لكه بر را با آب مخلوط نماييد و به عنوان شامپو فرش نيز استفاده كند .
۲ . لکه بر فرش
این لکه بر قدرت فوق العاده ای برای از بین بردن انواع لک های جوهر ماژیک ، چربی ، لاک ناخن و آدامس می باشد . وجود این لکه بر در هر خانه ای از ضروریات است .
تميز كردن فرش دستباف بدون شستن
فرش های دستباف به دلیل استفاده از الیاف طبیعی در بافت آن ها ، ممکن است بعد از شست وشو این الیاف به هم رنگ بدهند و رنگ فرش تغییر کند . بهترین کار ، تميز كردن لكه فرش دستباف با استفاده از لکه برنانو است .
مزایای استفاده از لکه بر فرش
• جلوگیری از انتشار بیماری های پوستی و قارچی
• بوی نامطبوع قالی را از بین می برد .
• از پوسیدگی فرش جلوگیری می کند .
• با داشتن يك لكه بر همه كاره فرش اصل شما ميتوانيد تمام فضاي آشپزخانه را مانند سراميك ، كابينت ، سطوح فلزي و موكت را نيز تميز نماييد .
• علاوه بر فرش مي توانيد داشبورد و صندلي ماشين ، موكت استفاده شده در ماشين وشستشوي موتور ماشين بدون نياز به آب را انجام دهيد .
فروش لکه بر فرش
شرکت فرش اصل ، که یکی از بزرگترین تولید کننده و عرضه کننده انواع قالی های دستباف و فرش های ماشینی است و با توجه به ارزشمند بودن این کالاهای نفیس و بالا بودن قیمت آن ها ، اقدام به فروش انواع لکه بر فرش کرده است تا افراد بتوانند تمیزی و پاکیزگی را بدون دردسر به خانه های خودشان به ارمغان بیاورند .
فروش اینترنتی لکه بر فرش  و اعطاء نمايندگي فعال فروش توسط شرکت فرش اصل به سراسر ایران امکان پذیر می باشد .
قیمت لکه بر فرش در سایت موجود است .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *