ارسال رایگان فرش

در حال حاضر با پیشرفت های چشمگیری که در تکنولوژی داشته ایم به ندرت کسی پیدا می شود تا برای خرید مایحتاج و لوازم مورد نیاز خود از خانه خارج شود و پس از طی مسافت های طولانی و پشت سر گذاشتن مواردی مانند ترافیک ، وقت زیادی را برای یافتن و انتخاب کالای مورد نظر خود صرف کند . اکنون اغلب افراد با خرید اینترنتی آشنایی کامل دارند و از فواید آن نیز مطلع هستند و اکثر وسایل و کالاهای مورد نیاز خود را به صورت اینترنتی خریداری می نمایند . خرید اینترنتی باعث صرفه جویی در زمان و هزینه های اضافی نیز می شود که این مورد خود یکی از مهمترین مواردی است که افراد به این روش روی آورده اند . یکی از مهمترین وسایلی که از گذشته تا به حال از نیازهای اساسی خانواده های ایرانی به حساب می آید فرش می باشد که با پیشرفت هایی در صنعت فرش ، قالی ماشینی جایگزین نوع دستبافت آن شده است . این کالا نقشی بسیار مهم در زیبایی دکوراسیون منزل داشته و در ارتقا جذابیت فضای موجود موثر می باشد . اگر شما خریداران عزیز تصمیم گرفته اید که فرش ماشینی مورد نیاز خود را از طریق خرید اینترنتی فراهم کنید پیشنهاد می کنیم در ادامه مطالب همراه ما باشید . در ادامه می خواهیم درباه ارسال رایگان فرش ماشینی درب منزل شما صحبت کنیم که می توانید آن را بخوانید .

 

 

در خرید اینترنتی فرش ماشینی سایت های زیادی وجود دارد که در خدمت رسانی حاضرند اما نکته حائز اهمیت اینجاست که فروشگاه آنلاین معتبر برای خرید فرش ماشینی بیابید . پیشنهاد ما برای شما خرید قالی از سایت فرش اصل می باشد . فروشگاه آنلاین فرش اصل تولید و توزیع کننده انواع فرش های ماشینی ۷۰۰ شانه ، ۱۰۰۰ شانه ، ۱۲۰۰ شانه ، گلیم فرش ، تابلوفرش و فرش های مدرن است . شرکت فرش اصل تمام محصولات خود را با درجه کیفی یک ممتاز و اصل و پایین ترین قیمت که همان قیمت درب کارخانه است همراه با شرایطی مانند گارانتی معتبر ، ضمانت نامه عودت وجه در صورت وجود مشکل ، ضمانت نامه بازگشت محصول در صورت وجود خرابی و زدگی در سطح فرش به خریداران عزیز در هر نقطه از ایران عرضه می گردد . اگر شما تصمیم گرفته اید که خرید فرش ماشینی کاشان را به صورت اینترنتی انجام دهید از سایت فرش اصل بازدید به عمل آورید و با اطلاعات و قیمت محصولات و شرایطی که برای آنها در نظر گرفته شده است آشنا شوید و انتخابی مناسب را مطابق با نیاز خود داشته باشید .

 

– شرایط ارسال فرش ماشینی از وب سایت فرش اصل

کاربران وخریداران عزیز می توانند با مراجعه به وب سایت فرش اصل و بررسی و مقایسه محصولات آنها ، کالای مورد نظر خود را انتخاب نموده و سفارش دهند تا قالی مورد نظر به فرآیند ارسال برسد . هزینه ارسال قالی ماشینی از کارخانه تا درب منزل مشتری رایگان می باشد و به طور کلی در طی دو روش انجام می گیرد که به میل خود مشتری انتخاب می شود .در ادامه ما به طور مختصر در مورد هر روش توضیح خواهیم داد .

 

– ارسال رایگان فرش ماشینی درب منزل

خریدارانی که تمایل دارند تا محصولات خریداری شده خود را درب منزل تحویل بگیرند و خرید خود را به صورت مستقیم از کارخانه با حذف واسطه ها داشته باشند ، با پرداخت مبلغی به عنوان بیعانه که ۱۰ در صد مبلغ کل فرش ماشینی است این امر امکان پذیر می باشد و مشتریان می توانند مابقی مبلغ را در حین تحویل کالا درب منزل پرداخت نمایند .

 

– ارسال رایگان فرش ماشینی به باربری شهر مقصد

ارسال فرش ماشینی به باربری شرایطی که در مورد قبل گفته شد را ندارد و مشتری می تواند تمام مبلغ قالی خریداری شده را در حین تحویل فرش از باربری پرداخت نموده و از خرید خود اطمینان لازم را داشته باشند .

 

– خرید فرش ماشینی با ضمانت نامه

همان گونه که اطلاع دارید خرید فرش ماشینی از فروشگاه آنلاین فرش اصل دارای شرایطی ویژه و خاص می باشد و تمامی این امکانات را فراهم آورده ایم تا خریداران و مشتریان عزیز اطمینان خاطر از انتخاب خود داشته باشند و نیازشان برطرف شود و در نهایت لبخند رضایت را بر لبان شما هم وطنان عزیز بنشاند . شما می توانید با یک خرید به یاد ماندنی فرشی با بالاترین کیفیت و قیمت مناسب و نسبتا ارزان را تهیه نمایید و از انتخاب خود نهایت لذت را ببرید . تمامی محصولات این شرکت دارای ضمانت نامه ده ساله معتبر از طرف کارخانه تولید فرش و از طرف فروشگاه آنلاین است که در هنگام تحویل محصول به مشتری گارانتی را نیز به او تحویل می دهند .

 

– نکاتی در مورد ارسال رایگان

در هنگام فروش محصولات و ارسال رایگان آنها ، شرکت تولید کننده باید به مواردی توجه کرده و مسائلی مهم را نیز در نظر بگیرد که در زیر به چند مورد از آنها اشاره خواهیم داشت . در امر فروش قالی ماشینی واحد توزیع و فروش مسئول می باشند به این صورت که باید موراد و نکاتی را مد نظر قرار دهند که شمامل موراد زیر می باشند و آنها را توضیح می دهیم ؛ یکی از قسمت هایی که زیر نظر واحد توزیع و فروش کار می کند ، واحد کنترل کیفیت و ارزیابی محصولات آماده برای فروش می باشد که وظیفه دارد محصول را قبل از ارسال باید از نظر سالم بودن آن ، رنگ فرش ، نقشه و طرح قالی ، تراکم طولی و عرضی آن ، متراژ و طرح آن مورد تایید مسئول مربوطه قرار بگیرد . در این قسمت باید بیان داشت اگر مورادی که در فوق ذکر شد خلاف درخواست خریدار باشد واحد مسئول قادر به تایید کالا نخواهد بود و در صورتی مورد تایید این قسمت قرار خواهد گرفت که تمامی موارد ذکر شده صحت داشته باشد .

بعد از طی کردن مرحله خرید و رسیدن به مرحله ارسال باید آن را به آدرس دقیقی که از سمت مشتری دریافت می شود ارسال گردد . از دیگر نکاتی که در این قسمت دارای اهمیت می باشد مدت زمانی است که صرف می شود تا فرش ماشینی به دست مشتری برسد . اگر زمان ارسال محصول تا به دست مشتری برسد را مدتی مشخص قرار داده ایم باید ان زمان را به حداقل برسانیم تا به این صورت تعهد خود را به مشتری ثابت نماییم . ارسال فرش ماشینی همیشه باید توسط موسسات و پایگاه های باربری و یا اداره پست انجام پذیرد تا اگر در مواردی خاص اتفاقی مانند مفقودی و یا آسیب دیدگی قالی های ماشینی بتوان خسارت آن را از طریق بیمه جبران کرد .

یکی دیگر از قسمت هایی که زیر نظر واحد توزیع و فروش می باشد ، قسمت دریافت سفارشات محصول است . در ابتدا سفارشات را به طور دقیق و کامل به واحد مربوطه ارجاع داده که وظیفه این قسمت آماده سازی درخواست ها می باشد . در صورتی که فرش ماشینی خریداری شده دارای ضمانت نامه باشد باید گارانتی را همراه با محصول ارسال کنند تا در صورت لزوم از مزایایی که شرکت در نظر گرفته است استفاده شود . در صورتی که در مورد فروش کالا امتیازاتی نیز در نظر گرفته شده باشد باید حتما به همراه برگه ارسالی باشد .

در صورتی که ارسال فرش ماشینی به خارج از ایران باشد ارسال محصول از طریق راه های هوایی ، دریایی و زمینی که اعم از ریلی و ترانزیت است ، می باشد .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *