فروش فرش به قیمت عمده از کارخانه

هر تکنیک و پیشرفتی در زندگی بشر ، نشانی از نیاز و رفع آن دارد . انسان ها در پاسخ به دشواری هایی که در اطراف خود حس می کنند و تفکراتی که برای زندگی آسان تر دارند ، واکنش های متفاوتی نشان می دهند . در طول تاریخ آمادگی انسان ها برای پاسخگویی به نگرانی ها و تنش های مختلف و همچنین رفع سختی ها موجبات پیشرفت در طول زمان را فراهم آورده است . پاسخ به نیاز از اضطراب کم کرده و سعی در رفع دشواری ها لذت زندگی را چند برابر نموده است .
مهم ترین این مورد در مبادلات به چشم می خورد . از زمان های دور افراد در پی ارتباط با یکدیگر و مبادله بوده اند . شروع این فرآیند از مبادلات پایاپای و رسیدن به شبکه ها و پرداخت های اینترنتی نشان از پویایی بازار محصولات دارد . شاید غلط نباشد اگر ادعا کنیم بیشترین تحولات در طول زمان به ارتباطات خصوصا مبادلات مربوط بوده است .
در این بین بازار فرش و قالی به عنوان موضوع مد نظر ما نیز از این تحولات بهره گرفته و در طول ۴۸ سال فعالیت تولید کنندگان فرش های ماشینی شاهد آن هستیم که مشتریان به روش های مختلفی می توانند نیاز خود را به کف پوش رفع کرده و تولید کنندگان برای عرضه محصولات خود راه های مختلفی پیش رو دارند .
پس از رونق گرفتن مبادلات فرش های ماشینی و اطمینان از آنکه فرش های تولید شده بهترین کف پوش در بین مردم هستند ، تولید کنندگان به فکر استفاده از روش هایی افتادند که بتوانند با فروش بیشتر سود خود را بالا برده و خریداران به فکر روش هایی افتادند تا بتوانند راحت تر ، ارزان تر و به صرفه تر خرید کنند . اولین پاسخ به این نیاز ها در غالب فراهم آمدن امکان خرید حضوری از کارخانه داده شد . روش خرید فرش حضوری از کارخانه تا سال ها برای افرادی که امکان سفر به شهر تولید کننده و حضور در کارخانه را داشتند ، گزینه مناسبی بود . عمده این سفر ها به شهر کاشان انجام می شد و تولید کنندگان کاشانی با استقبال از مشتریان حضوری ، امکان خرید حضوری از کارخانه را جذاب تر می نمودند . اما در این روش ، افرادی که در شهرهای دور از کاشان سکنی داشتند از مزیت های خرید حضوری کوتاه می ماند .
خرید و فروش فرش به قیمت عمده
هنگامی که صحبت از خرید و فروش عمده می شود تصور همگان ان است که حجم و مقدار زیادی از محصول از فروشنده به خریدار منتقل شده و سوبسیدی جهت این حجم زیاد بر قیمت لحاظ می شود . در عمده بازار ها این تعریف و تصور صحیح است اما در بازار فرش و قالی خرید و فروش عمده می تواند حتی به یک تخته فرش هم اطلاق شود ؛ چراکه هدف از این نام گذاری آن است که مشتری بگوییم خرید و فروش فرش به قیمت عمده انجام می گیرد .
فروش فرش به قیمت عمده زمانی امکان پذیر است که خرید بصورت مستقیم از کارخانه انجام شود . در این حالت قیمت محصول برابر خواهد بود با قیمت تمام شده تولید کننده یا همان قیمت عمده فروشی فرش و این دلیل اصلی نام گذاری خرید و فروش های مستقیم از کارخانه تحت عنوان خرید و فروش عمده است .
همانطور که در بالا اشاره شد ، امکان خرید حضوری از کارخانه برای بسیاری از افراد امکان پذیر نیست چراکه هزینه های سفر می تواند به جبران اختلاف قیمت بازار های فیزیکی و خرید مستقیم خریداران را از خرید حضوری از کارخانه و سفر به شهر کاشان منصرف نماید .
اما باید بدانیم خرید و فروش مستقیم فرش های ماشینی تنها به مبادلات حضوری درب کارخانه ختم نمی شود . انواع روش های فروش در نمایشگاه ، فروش در مراکز پخش و فروش در فروشگاه های اینترنتی در دسته مبادلات مستقیم قرار داشته و همگی از مزیت خرید و فروش فرش به قیمت عمده بهره مند هستند . در واقع داشتن قیمت عمده فرش به مستقیم و غیر مستقیم بودن فرش ربط دارد و بدون استثنا تمامی روش های مبادلات مستقیم کالا را به قیمت عمده ارائه می دهند . در بین روش های مطرح شده ، خرید و فروش اینترنتی مزیت های بیشتری داشته و بیش از سایرین در حال رشد است . تولید کنندگان بزرگ و نامی کاشان که در سراسر جهان شناخته شده هستند مانند برند فرش اصل در تأسیس فروشگاه های اینترنتی و راحتی خرید پیشگام بوده اند . عرضه محصولات به قیمت عمده در فروشگاه اینترنتی فرش اصل در کنار سایر خدمات که در ادامه اشاره خواهد شد ویژگی مهم و چشم گیری برای خریداران است .
در خرید فرش به قیمت عمده ، تولید کننده قیمت گذار محصول است . در بازار های فیزیکی و روش های سنتی که قیمت هم بسیار بیش تر از قیمت عمده فروشی است ، تعیین قیمت از دست تولید کننده خارج شده و عوامل بیرونی مختلفی مانند دلالان ، مسیر عرضه ، هزینه های سربار و … بر بهای محصول تأثیر می گذارد . مسیر گذر فرش ماشینی از کارخانه تا فروشگاه بدون هیچ گونه ناظری هدایت می شود از این رو در این مسیر هر دلال و واسطه به میزانی به قیمت فرش می افزاید . در حالی که فروش مستقیم و خرید فرش از کارخانه عرضه را بسیار کوتاه کرده و محصول را به قیمت منطقی به مشتری ارائه می دهد . در تعیین  قیمت توسط تولید کننده مواردی مانند میزان مواد اولیه مصرفی ، نوآوری در تولید ، طرح و نگاره  ، شانه و تراکم ، تنوع رنگ و … بر قیمت موثر هستند . در خرید فرش به قیمت درب کارخانه ، خریدار بهای مواد اولیه و دستمزد تولید کننده را پرداخت می کند . در برند هایی مانند برند فرش اصل که تکنیک های تولید رعایت شده و سابقه درخشان و رقابت تولید کننده اجازه افزایش قیمت را نمی دهد ، هزینه مواد اولیه بسیار پایین تر از سایر برند ها و تولید کنندگان است .
فروش اینترنتی فرش ماشینی به قیمت عمده
در خرید و فروش اینترنتی علاوه بر بهره مندی از قیمت عمده و به اصطلاح قیمت کارخانه موارد دیگری نیز به مقرون به صرفه بودن خرید کمک می کند :
۱- نیازی به خروج از خانه و هزینه بابت رفتن به فروشگاه نیست .
۲- می توانید در زمان های فراغت یا اوقات بیکاری خود به فروشگاه اینترنتی رفته و از محصولات دیدن نمایید . بدین ترتیب زمان خود را ذخیره کرده و با استفاده از هزینه فرصت زمان در اختیار به کاسته شدن قیمت نهایی فرش کمک نمایید .
۳- در هر کجا که باشید می توانید به فروشگاه اینترنتی فرش اصل رفته و از برندی خرید کنید که در عین کیفیت ، تنوع و زیبایی ؛ فرش هایی در قیمت ارزان ارائه می دهد .
۴- فرش های ماشینی موجود در فروشگاه اصل به حدی متنوع هستند که مشتریان نیازی به رفتن و گذران وقت در فروشگاه های مختلف جهت دیدن طرح های مختلف ندارند .
۵- گارانتی و ضمانتی که تولید کنندگان بر محصولات خریداری شده از فروشگاه اینترنتی ارائه می دهند تضمینی است جهت اصالت و کیفیت بالای محصول . این ضمانت نامه های استاندارد خریداران را از آسیب ها و قصورات غیر عمد و احتمالی در خط تولید مبرا می نماید .
۶- مهم ترین دغدغه خریداران ، نحوه حمل و نقل فرش از فروشگاه تا منزل است . تنها روشی که به خوبی به این دغدغه پاسخ داده است خرید و فروش اینترنتی فرش از فروشگاه فرش اصل می باشد . در این روش تمامی مسئولیت های حمل و نقل و هزینه های آن بر عهده تولید کننده بوده و خریداران از این بابت هیچ نگرانی نخواهند داشت .
در فروشگاه های اینترنتی امکان مقایسه قیمت ، کیفیت و سایر ویژگی های محصول وجود دارد . به فروشگاه اینترنتی فرش اصل رفته و به مقایسه قیمت های این فروشگاه با سایر برند ها و سایر روش های مبادله بپردازید . آنگاه به واقع خواهید دید که خرید اینترنتی فرش از فروشگاه فرش اصل قیمتی به مراتب ارزان تر از سایرین دارد و خرید فرش به قیمت عمده را حس خواهید کرد .
امید است بتوانید با انتخاب روشی صحیح فرش با کیفیت ، زیبا ، مطلوب و به قیمت عمده فروشی خریداری نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *