قیمت فرش طرح ۷۰۰ شانه

امروز در این مطلب میخواهیم در مورد قیمت فرش طرح ۷۰۰ شانه مطالبی را خدمت شما عزیزان ارائه کنیم. حتما توصیه می کنیم که تا انتها این مطلب را بخوانید و از اطلاعاتی که در اختیار شما قرار می دهیم، لذت ببرید.

یکی از کالاهای اساسی برای منزل ما ایرانیان فرش است تا بتوان با استفاده از آن دکوراسیدن داخلی خانه را تکمیل کرد.

فرش ها در تعداد شانه و تراکم های متفاوتی تولید می شوند که قیمت فرش طرح ۷۰۰ شانه با دیگر فرق دارد.

در نتیجه تعداد شانه و تراکم یک فرش تاثیر بسیار مهمی روی قیمت آن دارد، شانه به تعداد گره های موجود در یک متر از عرض فرش گفته می شود و در فرش طرح ۷۰۰ شانه تعداد گره در یک متر از عرض فرش ۷۰۰ گره می باشد.

امروزه فرش طرح ۷۰۰ شانه، فرش ۱۰۰۰ شانه و فرش ۱۲۰۰ شانه از فرش های رایج در بازار امروز هستند.

بررسی قیمت فرش طرح ۷۰۰ شانه

یکی از مهم ترین ویژگی های فرش ماشینی ۷۰۰ شانه که توه مشتریان فرش را به خود جلب می کند نرم بودن آن نسبت به فرش های با تعداد شانه بالاتر است پس اگر می خواهید از نرمی و لطافت فرش منزلتان لذت ببرید این نوع فرش بسیار برای شما مناسب خواهد بود و همچنین دارای ارتفاع خاب بیشتری نسبت به فرش های ۱۰۰۰ شانه و ۱۲۰۰ شانه هستند.

ارتفاع خاب چیست؟ ارتفاع خاب طول نخ هر گره است و در فرش های طرح ۷۰۰ شانه بیشتر از دیگر فرش ها و حدود ۱۲ میلیمتر می باشد.

فرش های طرح ۷۰۰ شانه در تراکم های ۲۱۰۰، ۲۵۵۰ و ۳۰۰۰ بافته می شوند که تراکم ۲۵۵۰ در این نوع فرش ها محبوب تر است. از آنجایی که فرش های طرح ۷۰۰ شانه در تراکم های متفاوتی بافته می شوند.

قیمت فرش طرح ۷۰۰ شانه با بالا رفتن میزان تراکم فرش بالا تر می رود، به عنوان مثال فرش طرح ۷۰۰ شانه با تراکم ۱۵۰۰ قیمتی پایین تر از فرش ۷۰۰ شانه با تراکم ۲۵۵۰ یا ۳۰۰۰ دارد.

فرش های ۷۰۰ شانه معمولا توسط دستگاه های فرش ۵۰۰ شانه اما با تراکم بالاتر از فرش ۵۰۰ شانه بافته می شوند، دارای تراکم طولی ۱۵۰۰ می باشد و معمولا به صورت ۷ رنگ در بازار موجود هستند.

یکی از دلایلی که باعث می شود فرش طرح ۷۰۰ شانه از دیگر فرش ها نرم تر باشد افزایش ضخامت آن است.

طرح های فرش ۷۰۰ شانه

فرش ۷۰۰ شانه در طرح های جذاب و مختلفی بافته می شوند، از جمله این طرح ها می توان به:

آیلین، باغ ملک، خزان، گل سرخ، سودا، گلپری، هلیا، ژنرال، افشان زرین، شاهان، آیدا، ارغوان، آذین، آریا مهر، افشان هلما، بهشت، حوض نقره، نیلا، زیبای چکاوک، آدرینا، باغ معلق، زیبا، آرزو، هالیدی، افشان دلربا، پانیذ، هیوا، شهیاد، مانا، نایین سنتی، شهرزاد، خشتی کژال، گلخونه، نیلا، نیلوفرف کیمیا، آریا، فرنگ، شهریار، افشان سونیا، اطلس، دیانا، خشتی، مینا، ریز ماهی نیو، شاه ماهی، طاووس، آماندا، گلسا، نازنین و… اشاره کرد.

توصیه می کنیم از کانال فرش اصل دیدن فرمایید.

آیا قیمت فرش طرح ۷۰۰ شانه بالا است؟

همانطور که گفتیم قیمت فرش طرح ۷۰۰ شانه نسبت به دیگر فرش ها مناسب تر است، بهتر است بگوییم اقتصادی تر است در نتیجه این نوع فرش برای قشر متوسط جامعه مقرون به صرفه تر خواهد بود.

پس این فرش اگرچه قیمت بالاتری نسبت به فرش ۵۰۰ شانه دارد اما قیمت بسیار کمتری از فرش های ۱۰۰۰ شانه و ۱۲۰۰ شانه دارد هر چند که فرش ۷۰۰ شانه جزو فرش های ریزبافت است.

قیمت فرش طرح ۷۰۰ شانه که با نخ اکریلیک بافته میشوند بالا تر است و کیفیت و دوام بالاتری نسبت به دیگر نخ های فرش ماشینی دارد و به همین خاطر فرش هایی که با نخ اکریلیک بافته شده اند ایستایی بیشتری نسبت به دیگر فرش ها دارند و چون فرش های ۷۰۰ شانه ارتفاع خاب بیشتری نیز نسبت به فرش های با شانه بالاتر دارد دارای ایستایی و نرمی بیشتری هم هستند پس اگر می خواهید از فرشتان سالها استفاده کنید فرش ۷۰۰ شانه بهترین انتخاب برای شماست.

حالا بر اساس قیمت هایی که در بازار دیده می شود، میخواهیم برای شما بگوییم که قیمت فرش طرح ۷۰۰ شانه چند است؟

 

ابعاد فرش طرح ۷۰۰ شانه قیمت فرش طرح ۷۰۰ شانه
۶ متری ۲۶۰۰ هزار تومان
۹ متری ۳۹۰۰ هزار تومان
۱۲ متری ۵۲۰۰ هزار تومان

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *