معرفی ۵ مرکز خرید فرش در تهران

تهران به این خاطر که پایتخت کشور عزیزمان ایران است، یکی از کلانشهرهای پرجمعیت ایران به شمار می آید. طبیعتا نیازهای مردم ساکن در تهران باید توسط توزیع کنندگان برطرف شود. یکی از نیازهای خرید مردم تهران، خرید فرش می باشد. با توجه به اینکه برخی ها نمی دانند برای خرید فرش باید به کجا سر بزنند، ما در این مطلب برای مردم عزیز تهران، محتوایی را با موضوع مرکز خرید فرش در تهران آماده کرده ایم. عزیزانی که به دنبال یک مرکز خرید باکیفیت در تهران هستند تا بتوانند با استفاده از آن نیازهای خود را برطرف کنند، به آنها توصیه می شود که حتما این مطلب را دنبال کنند.

چندین مرکز خرید فرش در تهران وجود دارد که با توجه به تراکم جمعیتی این شهر، تقریبا قابل قبول است. در این چند سال هم چندین هایپر فرش بزرگ در تهران راه اندازی شده اند تا بتوانند این شهر را از نظر تامین فرش پوشش بدهند. حالا به نظر شما آیا همه این مرکز خرید ها برای خرید فرش مناسب هستند؟

مراکز پیشنهادی خرید فرش در تهران

قطعا هر مرکز خرید فرش در تهران، از امتیازات لازم کیفی و قیمتی به خصوص برخوردار است و نمی توان گفت که همه فروشگاه ها بد هستند یا همه فروشگاه ها خوب هستند. برای اینکه شما بتوانید به صورت نسبی با این فروشگاه ها و کیفیت ارائه خدمات در آنها آشنا شوید، ما همه فروشگاه ها را با مزایا و معایبشان برای شما معرفی خواهیم کرد.

معرفی چند مرکز خرید فرش در تهران

ما در این قسمت به صورت موردی با چندین مرکز خرید فرش در تهران آشنا خواهیم شد. توجه داشته باشید که این مطلب صرفا جهت معرفی مراکز عرضه و خرید فرش ماشینی و دستباف در تهران است و در آن هیچگونه قصد و غرض تبلیغاتی دخیل نیست.

۱- مرکز خرید شهر فرش

شهر فرش را می توان یکی از بزرگترین عرضه کنندگان فرش در کشور دانست. این مرکز خرید دارای مزیت های بسیاری برای خرید انواع فرش ماشینی و دستباف است که لذت خرید را برای مشتریان، دو چندان خواهد کرد. شهر فرش در تهران دارای سه شعبه است که در نقاط مختلف این شهر پراکنده شده اند تا دسترسی مردم به این مرکز خرید فرش در تهران آسان تر باشد.

مزیت هایی که برای خرید از شهر فرش مشهود است:

  • امکان خرید اقساطی از شهر فرش

شما می توانید با ارائه مدارک لازم، از شهر فرش قسطی فرش ماشینی یا دستباف بخرید! البته شرایط ویژه ای برای خرید اقساطی از شهر فرش تعیین شده است که باید با مطالعه شرایط آن، ببینید که آیا می توانید با این شرایط اقساطی فرش بخرید یا خیر؟

  • امکان خرید غیر حضوری از شهر فرش

یکی از معضلات مردم تهران برای حضور در مراکز تجاری، آلودگی هوا، ترافیک، و کرونا می باشد. با توجه به این موارد خرید الکترونیکی و تلفنی در مرکز خرید فرش می تواند یک مزیت به شمار برود. شما می توانید با مراجعه به وبسایت شهر فرش، محصولات متنوع آن را مشاهده نموده و به صورت آنلاین با قیمت مناسب سفارش دهید.

مرکز خرید شهر فرش در تهران

  • شروع اقساط از سال ۱۴۰۰

شما می توانید از شهر فرش، فرش های مورد نظر خود را تهیه کنید و علاوه بر اینکه آن را قسطی خرید می کنید، اقساط آن را از سال ۱۴۰۰ خواهید پرداخت.

  • سرویس رایگان شهر فرش

شما می توانید با تماس با شهر فرش، در خواست خودرو کنید. این خودرو وظیفه دارد شما را به صورت رایگان به شهر فرش جابجا کند و سپس شما را به منزل بازگرداند. همچنین اگر درخواست اسنپ به شعبه های فرش داشته باشید، هزینه اسنپ برای شما رایگان خواهد بود.

  • ارسال رایگان شهر فرش

در شهر فرش شما هر محصولی را که خریداری نمایید، آن را به صورت رایگان برای شما در هر جای تهران و ایران که باشید، ارسال خواهند کرد.

شعب، شماره تماس و ساعات کار شهر فرش

و اما شعب شهر فرش که در ابتدای این بند به آن اشاره کردیم در سه نقطه مرکز، میدان حر و غرب تهران پراکنده هستند و شما می توانید به هر کدام از این شعبه ها سر بزنید. و اما آدرس شعب شهر فرش:

    • شعبه مرکزی شهر فرش : تهران ، بعد از میدان آزادی، روبروی تهرانسر با شماره تلفن ۰۲۱۴۸۰۶۲
    • شعبه میدان حر شهر فرش: تهران، پایین تر از میدان حر، مجتمع صبا با شماره تلفن ۰۲۱۵۴۱۰۱۰۰۰
    • شعبه غرب تهران: تهران، کیلومتر ۱۵ بزرگراه لشکری با شماره تلفن ۰۲۱۵۴۱۰۱۰۰۰

لازم به ذکر است که ساعات فعالیت شعب شهر فرش از ساعت ۱۰ صبح تا ساعت ۲۴ خواهد بود.

 

show google map on website

 

۲- مرکز خرید آقای فرش

آقای فرش یک مرکز خرید فرش در تهران است که از بزرگترین عرضه کنندگان فرش ماشینی و دستباف در کشور می باشد. این برند علاوه بر تهران، در دیگر شهر ها همچون مشهد، کرج و اصفهان دارای شعب فروش است. آقای فرش همچون شهر فرش دارای مزیت هایی است که حتما به آنها اشاره خواهیم کرد.

مزیت های مهم در خرید از آقای فرش :

  • خرید فرش با روزی ۵ هزار تومان!

اگر میخواهید فرش بخرید ولی شرایط مالی خوبی ندارید، یا میخواهید اقساطی با بازپرداخت ماهانه کم فرش بخرید، آقای فرش بدون پیش پرداخت و فقط و فقط با روزانه ۵ هزار تومان برای شما فرش خواهد داشت. لازم به ذکر است این طرح محدودیتی در انواع فرش نخواهد داشت و شما هر فرش ماشینی که بخواهید می توانید با روزی ۵۰۰۰ تومان بخرید.

  • خرید اقساطی ۴۸ ماهه فرش

آقای فرش شرایط اقساطی ویژه ای را برای مشتریان خود فراهم کرده است. با استفاده از این شرایط شما می توانید تا ۴۸ ماه قسط پرداخت کنید تا بار پرداخت آن برای شما سبک تر باشد. شما باید با مطالعه مدارک مورد نیاز و همچنین تماس با شماره ۰۲۱۷۵۳۷۵ از شرایط خرید اقساطی ۴۸ ماهه آقای فرش، آگاه شوید.

  • تخفیف ویژه برای اعضای باشگاه مشتریان

اگر شما عضو ویژه باشگاه مشتریان آقای فرش باشید، می توانید از تخفیف های شگفت انگیز این فروشگاه برخوردار شوید. لازم به ذکر است که تخفیفات ویژه در این بخش، صرفا برای اعضای باشگاه خواهد بود.

مرکز خرید آقای فرش در تهران

  • خرید آنلاین از آقای فرش

یکی دیگر از مزیت های مهم آقای فرش، امکان خرید اینترنتی فرش است. مشتریان می توانند با مراجعه به وبسایت و فروشگاه آنلاین آقای فرش محصولات مختلف فرش ماشینی را مشاهده نمایند و در صورتی که فرشی مورد پسند واقع شد، آن را به صورت اینترنتی سفارش دهند.

  • شرایط فروش سازمانی فرش

در آقای فرش، برای برخی از سازمان ها تخفیفات و تسهیلات ویژه ای در نظر گرفته شده است که اعضای آنها می توانند با ارائه مدارک لازم، از این تسهیلات برخوردار شوند.

  • برندهای معتبر آقای فرش

اگر میخواهید از یک مرکز خرید فرش در تهران خرید کنید، حتما باید اطلاع داشته باشید که فرش های ماشینی و دستباف از کدام تولید کننده ها عرضه می شوند تا بتوانید به کیفیت آنها پی ببرید. قطعا برندهای تولیدکننده معتبر، فرش هایی با کیفیت بالا و استانداردهای روز را تولید می کنند. در آقای فرش علاوه بر قیمت پایین تر محصولات، کیفیت همه فرش ها به خاطر عرضه مستقیم از برندهای معتبر بالا بوده و مشتریان می توانند با خیال راحت اقدام به خرید فرش کنند. همچنین فرش های مختلف دارای ضمانت نامه اصالت و کیفیت چند ساله هستند.

  • ارسال رایگان فرش

شما با خرید از آقای فرش، این امکان را خواهید داشت که از مزیت ارسال رایگان به درب منزل برخوردار شوید!

شعب، شماره تماس و ساعات کار آقای فرش

آقای فرش در تهران دارای دو شعبه است که :

    • شعبه یافت آباد: تهران، یافت آباد، بازار مبل یافت آباد، مجتمع کاسپین، طبقه سوم با شماره ۰۲۱۶۱۹۹۹
    • شعبه حکیمیه: تهران، حکیمیه، بلوار بهار، خیابان شکوفه شمالی با شماره ۰۲۱۷۵۰۹۵۰۰۰

در خدمت شما خواهد بود. لازم به ذکر است که این شعب در ساعت کاری ۹ الی ۲۰ فعال خواهند بود و شما می توانید در این بازه زمانی برای خرید فرش به آنها مراجعه فرمایید.

show google map on website

 

۳- مرکز خرید بازار مبل ایران

بازار مبل ایران یکی از بزرگترین های مرکز خرید فرش در تهران به شمار می رود. این مجموعه علاوه بر عرضه مبل و صنایع چوبی، انواع و اقسام ملزومات دکوراسیون از جمله فرش ماشینی و دستباف را برای مشتریان خود عرضه می کند. بازار مبل ایران با توجه به حضور چندین برند تولید کننده فرش ماشینی و دستباف در کشور، مرجع خوبی برای خرید انواع فرش خواهد بود. با توجه به عرضه مستقیم فرش، محصولات با قیمت پایین تری در این فروشگاه به شما عرضه می شوند.

و اما مزیت های خرید فرش از بازار مبل ایران چیست؟

  • امکان خرید اقساطی

شما می توانید فرش های مورد نیاز خود را به صورت قسطی تا ۳۶ ماه خریداری فرمایید. همچنین اعضا ارگانها و سازمانهای مختلف می توانند با شرایط ویژه تر اقدام به خرید فرش کنند.

  • پارکینگ اختصاصی

هر دو شعبه بازار مبل ایران در تهران دارای پارکینگ اختصاصی هستند و شما نگرانی بابت جای پارک نخواهید داشت.

  • تنوع بالای محصولات

از آنجا که تولیدکننده ها و تامین کننده های مختلفی در این بازار حضور دارند، شما در این مجموعه متنوع ترین کلکسیون فرش دستباف کاشان و فرش ماشینی را مشاهده خواهید کرد.

  • حضور برندهای معتبر تولید فرش

در بازار مبل ایران عرضه فرش و مبل فقط و فقط با برندهای معتبر و محصولات باکیفیت صورت می گیرد تا شما با خیال راحت از این مرکز خرید فرش در تهران، خرید کنید..

  • دکوراسیون فرش

شما می توانید برخی از فرش های درخواستی خود را در دکوراسیون ببینید. به علت عرضه مبل و صنایع چوبی در این مجموعه شما می توانید فرش های ماشینی را در دکوراسیون های چوبی مختلف ملاحظه فرمایید.

  • امکانات کم نظیر

وجود امکانات رفاهی و تفریحی مثل سوپر مارکت، پارکینگ اختصاصی، کافه، شهربازی، رستوران، نمازخانه، سرویس بهداشتی و غیره در این مجموعه سبب شده است مشتریان با لذت بیشتر اقدام به خرید در این مجموعه کنند.

شعب، شماره تماس و ساعات کار بازار مبل ایران

و اما بعد از پرداخت به مزایای بازار مبل ایران برای خرید انواع فرش ماشینی، حالا بهتر است به سراغ معرفی شعب بازار مبل ایران در تهران برویم:

    • شعبه یک: تهران ، بزرگراه آیت‌الله سعیدی ، چهارراه یافت‌آباد ، بازار مبل ایران شماره یک با شماره تماس ۶۶۲۳۰۰۱۰-۰۲۱
    • شعبه سوم: تهران ، بزرگراه آیت‌الله سعیدی ، بالاتر از چهارراه یافت‌آباد ، بازار مبل ایران شماره سه با شماره تماس ۰۲۱۶۶۶۸۷۶۶۶

show google map on website

 

 

۴- مرکز خرید فرش دیبا (پیشنهادی)

یکی از مراکز خرید فرش در تهران که طرح های کم نظیری را برای مشتریان خود عرضه می کند، فروشگاه فرش دیبا است. این فروشگاه با داشتن طرح هایی جدید و خاص شما را شیفته فرش های ماشینی خواهد کرد که همچون فرش های دستباف اصیل ایرانی هستند. به توصیه ما حتما از این مرکز خرید فرش در تهران دیدن فرمایید.

و اما مزیت های خرید از مرکز خرید فرش دیبا در تهران چیست؟

  • تنوع طرح و رنگ

اگر به دنبال انواع فرش ماشینی با طرح های خاص هستید، فرش دیبا این امکان را فراهم کرده است که در محیطی آرام و دلنشین به این مهم دست پیدا کنید. انواع فرش های کلاسیک ۱۲۰۰ شانه، فرش های مدرن، فرش های وینتیج، تابلو فرش و فرش کودک و نوجوان از محصولات فرش دیبا خواهد بود.

  • فرش های باکیفیت

نباید در کنار ظاهر زیبای فرش دیبا، از کیفیت آن بگذریم. برای تولید انواع فرش ماشینی دیبا، از الیاف پلی استر یا ابریشم مصنوعی استفاده می شود که به صورت هیت ست شده در نخ خاب فرش به کار رفته اند. این الیاف فاقد هرگونه اثرات مخرب زیست محیطی و شیمیایی هستند و به شدت در فرش های ماشینی می درخشند. فرش های ابریشم گونه دیبا، می توانند سال های سال برای شما باقی بمانند.

  • ضمانت نامه فرش

اگر میخواهید خیالتان از بابت ضمانت نامه فرش راحت باشد، فرش های دیبا بین ۵ تا ۱۰ سال ضمانت نامه و گارانتی دارند. بعد از اینکه فرش خود را خریدید، در صورت مشاهده هرگونه عیب و ایراد در فرش می توانید آن را با ارائه ضمانت نامه پس بدهید. البته به خاطر کیفیت بالای فرش های دیبا، این اتفاق تقریبا نادر است که فرش ها بی کیفیت باشند یا دارای عیب و ایراد باشند. واحد کنترل کیفی فرش دیبا به هیچ عنوان اجازه نمی دهد، فرش های بی کیفیت وارد بازار شوند.

  • رضایت مشتریان

شاید اغراق باشد، اما ۹۹ درصد مشتریانی که از فرش دیبا خرید کرده اند، از کیفیت و ظاهر فرش خود راضی هستند. این قسمت شاید مهمترین چیز برای یک مشتری در هنگام خرید فرش باشد.

همچنین توصیه می کنیم بخوانید: معایب فرش دیبا

شعب، شماره تماس و ساعات کار فرش دیبا

حالا می توانید از طریق زیر با فروشگاه فرش دیبا ارتباط برقرار کنید:

شماره تماس :  ۰۲۱۷۵۹۷۱۰۰۰

آدرس شعبه تهران: تهران، خیابان شریعتی، پایین تر از حسینیه ارشاد، خیابان کوشا، خیابان وزیری پور ،خیابان خسروانی، پلاک ۲، واحد ۱

[email protected]

فرش دیبا از شنبه تا پنجشنبه ساعت ۸ صبح تا ۱۸ در خدمت شما خواهد بود.

 

show google map on website

 

۵- مرکز خرید فرش مشهد اردهال (پیشنهادی)

لذت خرید از کارخانه فرش را با فرش مشهد اردهال تجربه خواهید کرد. در واقع فروشگاه فرش مشهد اردهال در تهران، تمامی محصولات خود را از کارخانه به صورت مستقیم از کارخانه ای به همین نام برای شما عرضه می کند. خرید از کارخانه فرش مزیت هایی همچون ضمانت اصالت کالا، قیمت پایین و همچنین تنوع طرح برای مشتریان خواهد داشت. این مرکز خرید فرش در تهران، می تواند یک گزینه مناسب برای خرید انواع فرش ماشینی باشد که به توصیه ما، حتما از این فروشگاه دیدن فرمایید.

مزیت هایی که برای خرید فرش از فروشگاه فرش مشهد اردهال دیده می شود:

  • امکان خرید اینترنتی فرش

شما می توانید به جای ماندن در ترافیک، شلوغی و هدر دادن وقت در مسیر، با مراجعه به فروشگاه اینترنتی فرش مشهد اردهال، بدون دردسر از طرح های متنوع این فروشگاه دیدن فرمایید و طرح مورد پسند را به صورت آنلاین سفارش دهید.

  • تنوع طرح و رنگ

در فروشگاه فرش مشهد اردهال می توانید تنوع طرح و رنگ را مشاهده کنید. همچنین فرش های ۵۰ رنگ مشهد اردهال را ببینید. توجه داشته باشید که همه طرح ها امکان بافت سفارشی خواهند داشت، چون محصولات از کارخانه به صورت مستقیم عرضه می شوند و تغییرات قابل اعمال است.

  • فرش های با کیفیت

فرش های ماشینی عرضه شده در فرش مشهد اردهال، از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند، چرا که در بافت آنها از بهترین الیاف نخ اکریلیک در جهان یعنی الیاف بایر آلمان استفاده می شود. استفاده از نخ بایر آلمان در نخ خاب سبب می شود فرش کمتر از محیط آسیب ببیند و به همین دلیل سال های سال برای شما بدون مشکل و بدون عیب باقی بماند.

  • قیمت پایین محصولات

محصولاتی که در فرش مشهد اردهال به عرضه می رسند، از بسیاری از مرکز خرید فرش در تهران دارای قیمت پایین تری هستند و این به خاطر محصولات بی کیفیت یا کم کیفیت نیست، بلکه به خاطر عرضه مستقیم فرش از کارخانه کاشان است. شما مردم عزیز تهران اگر به دنبال یک مکان با فرش های باکیفیت و ارزان هستید، توصیه می کنیم حتما از سرای فرش مشهد اردهال دیدن فرمایید.

  • امکان خرید با تسهیلات ویژه

برای مشتریان خوش حساب، امکان خرید اقساطی یا چکی وجود خواهد داشت، به شرطی که استعلام وضعیت حساب آنها بدون مشکل باشد.

شعب، شماره تماس و ساعات کار فرش مشهد اردهال

از طریق زیر می توانید با فروشگاه فرش مشهد اردهال در تهران، ارتباط برقرار کنید:

آدرس: شهر تهران، توحید ، خیابان آزادی ، خیابان خوش شمالی ، پلاک ۹ ، طبقه دوم – واحد ۷ – فروشگاه اینترنتی فرش مشهد اردهال

شماره تماس: ۰۳ ۹۳ ۵۶ ۶۶ – ۰۲۱

ساعات فعالیت شعبه تهران فرش مشهد اردهال همه روز از ساعت ۸ الی ۱۹ می باشد.

 

show google map on website

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *