خرید فرش کناره فانتزی

بسیاری از افراد برای تکمیل کردن دکوراسیون یا پر کردن فضاهای خالی  منزل خود از فرش های کناره استفاده می کنند که هارمونی مناسبی با فضای داخل اتاق، راهرو یا پذیرایی داشته باشد و نکته مهم اینجاست که چه نوع فرش کناره ای برای مکانی که قصد دارید استفاده کنید مناسب است، امروزه خرید فرش کناره فانتزی یک انتخاب مناسب برای بسیاری از خانواده ها است.

فرش کناره فانتزی چیست؟

فرش ها انواع مختلفی دارند که فرش های کناره به خصوص فرش کناره فانتزی در طرح ها و رنگ های متفاوتی وجود دارند، به فرش های کناره فرش رولی یا فرش راهرویی نیز گفته می شود.

فرش های کناره به فرش هایی گفته می شود که دارای عرض کم و در عوض طول زیاد هستند و معمولا در شکل مستطیل وجود دارند البته به شکل های دیگر هم دیده می شوند اما به هر شکلی که وجود داشته باشند طول آن ها بیشتر از عرضشان است، این نوع فرش ها در دو مدل فرش کناره با طرح های سنتی و فرش کناره فانتزی وجود دارد.

اگر قصد دارید فرش کناره با طرح های سنتی بخرید سعی کنید طرح هایی را انتخاب کنید که با فرش اصلی شما ست می شود. اما اگر قصد خرید فرش کناره فانتزی را دارید سعی کنید هارمونی لازم را با آن فضای داخلی ایجاد کنید.

فرش کناره انواع و اقسام مختلفی دارد که گلیم فرش ها، فرش های کلاسیک و فرش مدرن از آن دسته به شمار می روند. موضوع اصلی ما در امروز پرداختن به بحث فرش های مدرن کناره خواهد بود.

خرید فرش کناره فانتزی ماشینی یا دستباف؟

فرش های کناره ماشینی معمولا در ابعاد استاندارد بافته می شوند و برای فضایی که ابعاد استاندارد در آن رعایت نشده است می توانید از فرش کناره دستباف استفاده کنید زیرا این نوع فرش طبق سلیقه خریدار بافته می شود، اما عرض فرش های ماشینی و دستباف در حالت استاندارد یک متر می باشد.

در فرش های ماشینی اکثرا فرش ها همرا با فرش های کناره خود دارای یک طرح و رنگ هستند اما فرش های کناره دستباف به صورت جدا از فرش های دیگر بافته می شود.

مدل فرش کناره دستباف به دلیل داشتن سایز کوچکتر نسبت به دیگر فرش های دستباف و قیمت مناسب تر از آن ها طرفداران زیادی پیدا کرده است، تا آنجایی که امروز بعضی از افراد از فرش های کناره دستباف برای پوشاندن محور اصلی خانه خود استفاده می کنند.

چرا فرش کناره بیاندازیم؟

فرش های کناره را زمانی استفاده می کنیم که یک فضای باریک را میخواهیم بپوشانیم یا برای مکان هایی مناسب است که با فرش های سایز اصلی به طور کامل پوشانده نمی شود.

همانطور که گفتیم فرش های کناره را میتوان در مکان های مختلف خانه مثل: پذیرایی، اتاق خواب ها، آشپزخانه، راهرو و یا بالکن استفاده کرد.

در زمان های قدیم به دلیل اینکه تمام خانه را با فرش می پوشاندند از فرش های کناره برای فضا های خالی استفاده می کردند اما امروزه از فرش های کناره برای راهرو ها راه پله ها استفاده می کنند و همچنین در قدیم بیشتر فرش های کناره باطرح سنتی استفاده می شد اما امروز از برای خرید فرش کناره فانتزی با طرح های خلوت تر استفاده می شود.

ابعاد فرش کناره فانتزی

فرش های کناره در انواع ماشینی و دستباف وجود دارند، که نوع دستباف آن در سایزهای مختلفی بافته می شود اما هم برای دستباف و هم برای ماشینی یکسری سایز های استاندارد وجود دارد.

فرش های کناره در عرض یک و نیم متر بافته می شود ولی در حالت کلی عرض فرش کناره با طرح سنتی یا فرش کناره فانتزی یک متر است و در طول های متفاوت دو متر، سه متر و چهار متر بافته می شود.

از آنجایی که طول فرش های کناره سنتی و فرش کناره فانتزی متفاوت است و عرض ثابت دارند، آن ها را در طول بزرگ می بافند و بر اساس نیاز مشتری به فروش می رسد.

خرید فرش کناره فانتزی از فروشگاه های معتبر

بهترین فروشگاهی که می توانیم برای شما عزیزان در این زمینه معرفی کنیم، فروشگاه اینترنتی فرش اصل می باشد. این فروشگاه یک بستر امن و مفرح را برای مشتریان خود فراهم کرده است تا با استفاده از آن بتوانند نیازهای خود را در زمینه انواع فرش ماشینی و مدرن برآورده کنند. فرش اصل دارای نماد اعتماد الکترونیکی است و تمامی محصولات خود را از کارخانه به صورت مستقیم عرضه می کند. به همین دلیل است که انواع فرش کناره فانتزی با کیفیت بالا و زیر قیمت به دست شما می رسد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *