فرش ترک فرهی [ معرفی + ویژگی ها ]

فرش فرهی یکی از برندهای تولیدکننده و عرضه کننده فرش ماشینی در کشور می باشد که در این مطلب میخواهیم با فرش ترک فرهی آشنا شویم و اینکه چه ویژگی هایی دارد و از کجا می توان خرید؟ با ما همراه باشید تا بتوانیم اطلاعاتی را که داریم، در اختیار شما قرار دهیم و بتوانید از این اطلاعات استفاده نمایید.

و اما فرش ترک فرهی چیست؟

فرش ترک فرهی یا به طور کلی فرش ترک ، یک فرش ماشینی جدید به شمار می رود که هم اکنون در بازار موجود است و به این علت که مشتریان زیادی خواهان این نوع فرش هستند، تولید آن افزایش یافته است. شاید دلیل نامگذاری این فرش را بپرسید که باید گفت به علت الهام گرفتن از فرش های دستباف ترکی، این فرش ها به نام فرش ترک شناخته می شوند. بنابراین فرش ماشینی ترک به یکی از رایج ترین تولیدات بسیاری از کارخانه ها تبدیل شده است و شرکت فرش فرهی هم یکی از این کارخانه ها است که اقدام به تولید این نوع فرش ماشینی نموده است.

از مهم ترین ویژگی های یک فرش ترک می توان به طراحی و رنگ بندی آن اشاره کرد. فرش های ترک دستباف در واقع تلفیقی از هنر فرش دستباف ایرانی و هنر فرش دستباف قفقازی هستند و به همین دلیل فرش هایی با ترنج و حاشیه می بینیم که دارای رنگ بندی شادتر نسبت به فرش های کلاسیک ایرانی می باشند. به خاطر همین ویژگی های ظاهری متفاوت، بسیاری از مشتریان، خواهان این سبک از فرش ماشینی هستند.

 

معرفی فرش ترک فرهی

ویژگی های فرش ترک فرهی

حالا باید به بررسی فرش فرهی ترک پرداخت و اینکه دارای چه ویژگی هایی است؟

  • تعداد شانه و تراکم فرش ماشینی ترک فرهی

فرش فرهی ترک با تعداد شانه ۷۰۰ و تراکم ۱۲۰۰ بافته شده است. معمولا فرش های ترک با تعداد شانه ۵۰۰ یا ۷۰۰ تولید می شوند و تراکم هم می تواند مختلف باشد. برای مثال فرش های ۵۰۰ شانه با تراکم ۱۰۰۰ بافته می شوندو برخی از فرش های ۷۰۰ شانه هستند که با تراکم ۲۱۰۰ تولید می شوند.

  • کیفیت بافت فرش فرهی ترک

فرش فرهی ترک با استفاده از بهترین الیاف طبیعتا بافته شده است. در نخ خاب فرش های ترک فرهی از الیاف پلی استر فیلامنت استفاده می شود. از مهم ترین و بارزترین نکاتی که در الیاف پلی استر فیلامنت دیده می شود، درخشندگی بالا و جذابیت فوق العاده است. الیاف پلی استر فیلامنت همچنین به علت داشتن ساختاری متفاوت، پرزدهی ندارند و از این بابت خیال مشتریان خود را راحت کرده اند.

  • ابعاد تولید فرش فرهی ترک

تولید فرش های ترک معمولا در اندازه های زیر ۹ متری انجام می شود. تولیدات فرش فرهی ترک در ابعاد ۵۰ در ۸۰ (پادری)، ۱٫۵ در ۲٫۲۵ (۴ متری) ، ۱٫۲ در ۱٫۷ و ۲ در ۲٫۹۰ عرضه می شود.

  • طرح های فرش فرهی ترک

برای مشاهده فرش های ترک فرهی می توانید در سایت این شرکت در منوی فرش مدرن، کلکسیون دیانا را انتخاب کنید. فرش های ترک تحت عنوان کلکسیون دیانا دسته بندی شده اند و شما می توانید انواع طرح های فرش ترک را در این قسمت مشاهده نمایید. فرش های ترک فرهی دارای رنگ بندی تقریبا گلبهی هستند و در طراحی نقشه از گل های ریز استفاده شده است.

 

ویژگی های فرش ترک فرهی

خوب تقریبا تا اینجا توانستیم با فرش های ترک شرکت فرش فرهی از نظر فنی و ظاهری آشنا شویم. حالا به نظر شما از کجا می توان فرش فرهی خرید؟

اگر میخواهید به صورت حضوری فرش بخرید، بهترین راه، سر زدن به فروشگاه های آقای فرش است. آقای فرش معمولا محصولات فرش فرهی را عرضه می کند. همچنین اگر میخواهید به صورت اینترنتی خرید کنید، می توانید از سایت شرکت فرش فرهی به نشانی http://farrahicarpet.com شماره تماس های نمایندگی را دریافت نمایید. سپس می توانید با برقراری ارتباط با نمایندگی ها از نحوه فروش اینترنتی فرش فرهی مطلع شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *