فرش گبه

امروزه تولید فرش های ماشینی با پیشرفت تکنولوژی و فناوری روز دنیا تنها با توجه به سلیقه و فرهنگ مردم بافته و در اختیار خریداران قرار می گیرد . یکی از دسته فرش هایی که با حفظ طرح های سنتی بافته می شود و جزء دسته فرش های فانتزی محسوب می شود را می توان فرش گبه ماشینی نام برد . این فرش که علاوه بر استفاده در منازل با دکوراسیون سنتی در منازل با دکوراسیون مدرن نیز استفاده می شود با طرح های خاص از جمله فرش طرح عشایری بافته می شود . یکی از تولید کنندگان فرش ماشینی در این زمینه را می توان شرکت فرش اصل معرفی نمود که در زمینه فرش های گبه نیز همانند سایر تولیدات خود به صورت موفق عمل نموده است .
فرش گبه ماشینی
این دسته از فرش های ماشینی که در ابتدا توسط هنر دست عشایر با طرح های سنتی بافته می شده بسیار مورد توجه و استقبال افراد واقع شده است به طوری که تولید کنندگان فرش ماشینی را بر این داشت تا در کنار تولید فرش های ماشینی مختلف به تولید این دسته فرش به نام فرش گبه ماشینی بپردازند . تولید کنندگان با حفظ این فرهنگ و استفاده از طرح های سنتی و عشایری با استفاده از طرح های فانتزی و مدرن نیز با ترکیب این دسته از طرح ها به تولید این نوع فرش طرح گبه پرداختند تا هر خریدار با توجه به نوع چینش نوع دکوراسیون خود اعم از این که سنتی است یا فانتزی به انتخاب مناسب فرش گبه بپردازند . فرش گبه که در دسته فرش های فانتزی و مدرن قرار می گیرد بهترین انتخاب برای استفاده در اتاق خواب ، آشپزخانه یا راهرو ها می باشد . علاوه بر نوع طرح آن که منجر به استفاده از این نوع فرش گبه ماشینی در مکان های بیان شده می شود به سبب ویژگی های آن نظیر بافت این نوع محصول در تعداد شانه و تراکم پایین علتی است دیگر بر استفاده از فرش گبه در مکان های پر تردد چون آشپزخانه و اتاق خواب . بافت این نوع محصول در تعداد گره های عرضی که بیانگر تعداد شانه فرش می باشد برابر ۳۲۰ و ۴۰۰ و بافت با تعداد گره های طولی بیانگر تراکم فرش برابر ۹۲۰ و ۱۸۰۰ از ویژگی های این فرش بوده که در شرکت فرش اصل تولید و در اختیار خریداران فرش ماشینی گبه قرار می گیرد . فرش طرح گبه را به طور کلی می توان از اصیل ترین و زیباترین فرش های ایرانی در نظر گرفت که سابقه تولید آن به قومیت عشایر باز می گردد و اما امروزه به صورت ماشینی در طرح و رنگ مختلف و متنوع با ترکیب طرح سنتی و مدرن بافته می شود . این دسته فرش به سبب خصوصیات بافت آن از قیمت پایین تری نسبت به فرش های ماشینی دیگر برخوردار بوده و این خود مزیتی است در خرید این نوع فرش ماشینی گبه .
قیمت فرش گبه
فرش گبه ماشینی که به سبب تعداد گره های عرضی و طولی کم که سبب مصرف کمتر الیاف مصرفی در تولید فرش می شود با توجه به ابعاد آن از قیمت کمتری نسبت به سایر فرش های ماشینی برخوردار است . استفاده از نوع الیاف مصرفی در تولید این نوع فرش که شامل BCF و آکریلیک می باشد قیمت محصول مورد نظر را متفاوت می نماید . استفاده از الیاف بی سی اف در تولید فرش گبه ، قیمت فرش را ارزان تر از فرش گبه بافته شده با الیاف اکریلیک می نماید . شرکت فرش اصل با تولید این دسته از محصولات خود با هر دو دسته الیاف در ابعاد استاندراد و نا متعارف با توجه به موارد بالا در کنار سایز فرش گبه به تعیین قیمت فرش گبه می پردازد .
خرید فرش گبه
شرکت فرش اصل برای دوست داران فرش های اصیل ایرانی با توجه به حفظ فرهنگ و اصالت دست به تولید فرش ماشینی گبه در طرح های سنتی و مدرن زده و توانسته از این جهت نیاز سلیقه ای افراد را بر طرف نماید . این شرکت فرش طرح گبه خود را در بالاترین کیفیت و نازل ترین قیمت به خریداران عرضه می نماید . منظور از نازل ترین قیمت در شرکت فرش اصل ارائه فرش ماشینی گبه به قیمت درب کارخانه می باشد که همین موضوع در دسترسی به فرش گبه با قیمت ارزان بسیار تاثیر گذار می باشد . شرکت فرش اصل برای خریداران فرش طرح گبه در انواع طرح و رنگ در سایز های مختلف امکان خرید اینترنتی فرش را در کنار خرید حضوری فراهم آورده است . خرید اینترتی فرش گبه ماشینی به سبب امکان دسترسی سریع و آسان به طرح های متنوع فرش گبه و مشاهده و مقایسه آن ها با یکدیگر در کنار صرفه جویی در زمان و هزینه که برای خریدار این نوع فرش ماشینی فراهم آورده بسیار مورد استقبال قرار گرفته و به یک روش رایج و مرسوم برای خرید هر نوع فرش ماشینی مبدل گشته است .  یکی از امکانات ارائه شده در این شرکت برای خریداران می توان به ضمانت فرش ماشینی اشاره داشت که علاوه بر بحث ایجاد اطمینان خاطر برای خریدار نشانگر کیفیت بالای محصولات در شرکت فرش اصل می باشد . شما با مراجعه به وب سایت اینترنتی فرش اصل می توانید از انواع فرش گبه دیدن نموده و بعد از انتخاب به خرید اقدام نمایید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *