بررسی فرش وینتیج طوسی + ۵ مدل جدید

فرش وینتیج طوسی یکی از پرطرفدار ترین نوع فرش وینتیج در بازار می باشد. این فرش آنقدر طرفدار دارد که تقریبا در بین فرش های پرجستجوی بازار در گوگل قرار گرفته است و بسیاری از کاربران اینترنت هستند که ماهانه چندین بار این کلمه را سرچ می کنند. اما اگر نمی دانید فرش وینتیج چیست، ما در مقدمه این مطلب به صورت کامل برای شما توضیح خواهیم داد.

فرش وینتیج طوسی یکی از زیر مجموعه های فرش وینتیج ماشینی است. منظور از فرش وینتیج فرش هایی است که دارای ظاهری شبیه به فرش های عتیقه و کهنه هستند. همچنین در طراحی این فرش ها رنگ بندی که در نظر گرفته شده است، عموما رنگ بندی های خنثی مثل طوسی و فیلی است. با توجه به اینکه بسیاری از مردم به فرش های دستباف عتیقه علاقه داشتند، اما به خاطر گران بودن و کمیاب بودن این فرش ها نمی توانستند بخرند، تولیدکنندگان فرش ماشینی با الهام از فرش های قدیمی، کهنه و سالخورده گونه ای از فرش های ماشینی را به نام فرش وینتیج طراحی کردند. فرش های وینتیج به نام کهنه نما هم شناخته می شوند. به این علت که این فرش ها ظاهری کهنه و مخدوش دارند، به آنها کهنه نما یا وینتیج گفته می شود.

حالا با توجه به اینکه آشنایی کوتاهی با انواع فرش وینتیج داشتیم، باید به سراغ بحث اصلی یعنی فرش وینتیج طوسی برویم!

 

مدل فرش وینتیج طوسی

بررسی فرش وینتیج طوسی در فرش اصل

یکی از پر تیراژ ترین انواع فرش های ماشینی وینتیج که در حال حاضر طرفداران زیادی هم دارد، فرش وینتیج با رنگ بندی طوسی است. در واقع با توجه به استقبالی که مشتریان از اینگونه فرش ها داشته اند، تولیدکنندگان هم تولیدات این رنگ بندی فرش وینتیج را بالا برده اند تا بتوانند تقاضای مشتریان را در بازار پاسخ بدهند.

فروشگاه اینترنتی فرش اصل با توجه به سابقه دیرینه ای که در طراحی نقشه و همچنین فروش فرش دارد، فرش های وینتیج طوسی را برای شما به عرضه می گذارد. اما مهمترین ویژگی های فرش های طوسی وینتیج در فروشگاه اینترنتی فرش اصل چیست؟

  • الیاف مورد استفاده در فرش طوسی وینتیج

الیاف مورد استفاده در فرش وینتیج باید از کیفیت بسیار بالایی برخوردار باشند. الیافی که برای فرش های وینتیج در فروشگاه فرش اصل در نظر گرفته شده است، الیاف اکریلیک هیت ست می باشد. به کارگیری الیاف اکریلیک هیت ست در نخ خاب فرش طوسی وینتیج سبب شده است که کیفیت این فرش ها افزایش یابد و تا مادامی که بخواهید از آن استفاده کنید، دوامش حفظ شود. همچنین در نخ تار و پود این فرش ها از الیاف پلی استر استفاده شده است.

  • دستگاه بافنده فرش وینتیج رنگ بندی طوسی

دستگاه آلفا شونهر یک دستگاه آلمانی تولید کننده فرش ماشینی در کشور است که با کیفیت بالا و تراکم قابل قبول، انواع فرش ماشینی را برای ما تولید می کند. فرش های وینتیج فرش اصل همگی با بهترین کیفیت و با استفاده از دستگاه بافنده آلفا شونهر بافته شده اند.

  • تعداد شانه و تراکم فرش طوسی وینتیج

تعداد شانه و تراکم در فرش های وینتیج باید به گونه ای باشد که هم بتوان روی آن نرمی و لطافت را حس کرد و هم اینکه زیبایی و ظرافت را در آن دید. فرش های وینتیج طوسی در فروشگاه فرش اصل با تعداد شانه ۴۰۰ و تراکم ۱۸۰۰ بافته شده اند. با توجه به اینکه تراکم طولی این فرش ها افزایش یافته است، شما می توانید طراحی ظریف تری را مشاهده نمایید.

 

قیمت فرش وینتیج طوسی

قیمت فرش وینتیج طوسی در فرش اصل

قیمت فرش وینتیج طوسی در فروشگاه فرش اصل با توجه به عوامل زیر تعیین می شود:

  • قیمت ارز: بدون شک قیمت ارز از مهمترین فاکتورهای روانی و غیر مستقیم اثر گذار روی قیمت فرش وینتیج است. اگر قیمت فرش افزایش یابد، قطعا قیمت مواد اولیه ای که از خارج وارد می شوند، افزایش پیدا خواهد کرد.
  • تعداد شانه و تراکم: هر چه تعداد شانه و تراکم افزایش پیدا کند، قیمت فرش های وینتیج هم افزایش پیدا خواهد کرد.
  • مواد اولیه: مواد اولیه ای که در فرش وینتیج به کار رفته است، بی شک از مهمترین عوامل موثر بر قیمت فرش است. الیاف پلی استر از گرانترین و باکیفیت ترین الیاف موجود در بازار به شمار می روند که در نخ تار و پود به کار رفته اند. همچنین الیاف اکریلیک هیت ست که باکیفیت ترین نخ خاب در صنعت نساجی به شمار می رود، در فرش وینتیج به کار گرفته شده است که طبیعت باعث افزایش قیمت فرش خواهد شد.

حالا با هم آخرین قیمت انواع فرش وینتیج طوسی را در فروشگاه فرش اصل خواهیم دید:

 

ابعاد فرش وینتیج قیمت فرش وینتیج
۵۰ در ۸۰ ۱۹۲ هزار تومان
۱ در ۱٫۵ ۷۲۰ هزار تومان
۱٫۵ در ۲٫۲۵ ۱۶۱۷ هزار تومان
۶ متری ۲۸۸۰ هزار تومان

 

جدیدترین مدلهای فرش وینتیج طوسی

حالا با هم میخواهیم از جدیدترین مدلهای فرش وینتیج طوسی دیدن کنیم که قطعا خالی از لطف نخواهد بود:

 

مدل جدید فرش وینتیج طوسی

 

فرش وینتیج طوسی مدل 2021

 

فرش وینتیج طوسی طرح جدید

 

فرش وینتیج طوسی کاشان

 

فرش وینتیج طوسی طرح کلاسیک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *