فرش آشپزخانه ترکیه

فرش آشپزخانه ترکیه موضوعی است که میخواهیم درباره آن مطالبی را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم و امیدواریم این مطالب حاوی اطلاعات مورد نیاز شما باشد. فرش آشپزخانه ترکیه دارای چه ویژگی هایی است؟ آیا فرش آشپزخانه ترک بخریم خوبه؟ فرش ترکیه بهتر است یا فرش ایرانی؟ همه اینها سوالاتی است که مردم در مورد فرش آشپزخانه دارند و ما هم قرار است در این مطلب تمامی آنها را پاسخ دهیم، پس اگر این سوالات، برای شما هم هستند، بهتر است ما را تا ادامه این مطلب همراهی بفرمایید.

فرش آشپزخانه ترکیه یکی از انواع محصولات موجود در بازار فرش ایران است. این فرش ها به خاطر رنگ بندی خاص و طرح های متفاوت خود در بین مردم ایران بسیار محبوب شده اند، البته برخی سلیقه ها اینگونه فرش های ماشینی را نمی پسندند. داشتن طراحی خلوت و استفاده از رنگ های لایت و شاد سبب شده تا مشتری از این فرش استقبال کند و آن را یکی از گزینه های خود برای خرید فرش در منزل بداند. فرش آشپزخانه ترک هم به خاطر ویژگی های ظاهری و هم به خاطر اینکه معمولا قیمت پایین تری نسبت به برخی از فرش های کلاسیک دارد، هم اکنون به عنوان یکی از فرش های با فروش خوب در بازار به شمار می رود.

قیمت فرش آشپزخانه ترکیه

فرش آشپزخانه ترکیه دارای چه ویژگی هایی است؟

فرش اصل یکی از فروشگاه های عرضه کننده محصولات فرش و قالی در کشور می باشد. فرش آشپزخانه ترک یکی از محصولات موجود در فروشگاه فرش اصل است. با توجه به اینکه فروشگاه فرش اصل محصولات خود را از کارخانه فرش کاشان عرضه می کند، می خواهیم برای شما از ویژگی های فرش آشپزخانه ترکیه در فرش اصل بگوییم. با ما همراه باشید:

  • دارای کیفیت بالا است!

الیاف استفاده شده و همچنین دستگاه بافنده محصولات فرش ماشینی، تعیین کننده کیفیت آن هستند. فرش های آشپزخانه ترک در فرش اصل دارای کیفیت بسیار بالایی هستند، چون مواد اولیه آن از بهترین الیاف به شمار می رود. الیاف نخ اکریلیک ۱۰۰ درصد هیت ست و همچنین الیاف پلی استر، مواد اولیه به کار رفته در فرش ترک آشپزخانه در فرش اصل هستند. همچنین دستگاه بافنده فرش ماشینی ترک، یکی از دستگاه های باکیفیت و مدرن موجود در صنعت فرش می باشد.

  • دارای تعداد شانه و تراکم متوسط است.

فرش های ترک موجود در بازار معمولا با تراکم پایین بافته می شود. در فروشگاه فرش اصل، فرش ترک دارای تعداد شانه ۷۰۰ و تراکم ۲۵۵۰ می باشد. این تراکم، تقریبا مناسب است و می تواند کیفیت فرش و طرح شما را تا سال های سال تضمین کند. ظرافت طرح های فرش ماشینی هم از آنجا که با تراکم رابطه مستقیم دارد، مناسب است و می توانید از این فرش ها علاوه بر فضای آشپزخانه، در اتاق پذیرایی و نشیمن هم استفاده کنید.

  • دارای تنوع در طرح و رنگ است.

یکی از مهمترین ویژگی هایی که باید در یک فروشگاه باشد، تنوع طرح و رنگ فرش های ماشینی است. در فرش اصل شما می توانید طرح های مختلفی از فرش ترک را مشاهده کنید و البته با رنگ بندی های گوناگون. برخی از فرش های ماشینی هستند که به علت پرفروش بودن، دارای چندین رنگ بندی مختلف هستند.

ویژگی های فرش آشپزخانه ترک

  • قیمت مناسبی دارند.

به علت عرضه مستقیم انواع فرش آشپزخانه از کارخانه، واسطه ها حذف شده اند، بنابراین شما هزینه بسیار کمتری را نسبت به قیمت های موجود در بازار پرداخت خواهید کرد. همچنین به علت عرضه از کارخانه، کیفیت و اصالت محصولات تضمین شده خواهند بود.

فرش آشپزخانه ایرانی بهتر است یا فرش آشپزخانه ترکیه؟

برای پاسخ به این سوال باید بررسی کنیم که ببینیم کیفیت کدامیک فرش ها بهتر است. ولی قبل از آن این نکته را بدانید که تمامی فرش های موسوم به فرش ترک در خود ایران تولید می شوند و کمتر پیدا می شود که فرش های ماشینی محصولات ترکیه در ایران به فروش برسند.

قطعا فرش های ایرانی باید انتخاب شما باشند. اولا از کیفیت بسیار بالاتری برخوردارند. دوما اینکه مثل فرش های ترکی بعد از مدتی، نخ کش و یا گسسته نخواهند شد. سوم اینکه طرح و رنگ هایی که در ایران وجود دارد در خود ترکیه یافت نمی شود. بنابراین از فرش اصل می توانید بهترین کیفیت فرش آشپزخانه ترک را تهیه نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *