تابلو فرش ماشینی و تابلو فرش دستباف به قیمت تولیدی

مکانی که در آن زندگی می کنیم و محل کار ما تأثیر بسیار زیادی در روح و روان ما خواهد داشت . ما در طول شبانه روز بیشترین ساعات خود را در مکان زندگی یا همان خانه و محل کار می گذرانیم . از این رو برای همگان مهم است که چنین فضاهایی چطور شکل داده شده اند در واقع برای ما بسیار حائز اهمیت است که بدانیم دکوراسیون و آنچه در خانه و محل کار یا سایر مکان ها می بینیم چیست . اهمیت این موضوع به علت تأثیری ست که فضا و دکوراسیون آن بر روان بیننده ایجاد می کند . از دیر باز تا کنون همواره انسان ها از عناصر و هرآن چیزی که به زیبایی فضا می افزاید طرفداری و استقبال کرده اند . یکی از این عناصر که بسیار خوش درخشیده و مورد توجه عموم قرار گرفته اس تابلو فرش های ماشینی می باشد . نه اینکه استفاده از فرش و قالی و موارد مشابه اخیرا مورد توجه قرار گرفته باشد ، بلکه استفاده از فرش بدین شکل و شمایل در چند سال اخیر رواج یافته است .
تأثیر تابلو فرش های ماشینی و دستبافت که نمادی از زیبایی فضا هستند ، در بلند مدت به خوبی در افراد مشهود است . خانه ای که دیوار آن به رنگ و لعاب طبیعت یا نقش کلاسیک و فانتزی مزین شده است بی شک به مراتب آرامش خاطر بیشتری در ذهن اعضا خانواده ایجاد می کند .
از قدیم تا کنون تولید تابلو فرش های دستبافت یا به عبارتی تولید و بافت فرش ها در ابعاد کوچک در بین ایرانیان باب بوده است ، اما آنطور که مرم از تابلو فرش های ماشینی استقبال کرده اند از تابلو فرش های دستبافت استقبال نشده است و مهم ترین دلیل این موضوع داشتن قیمت بالا و ارزش وافری است که در تابلو فرش های دستباف به چشم می خورد . ناگفته نماند که اهل هنر و خریداران به خوبی از ویژگی ها و مزیت های فرش ها و تابلو فرش های دستبافت مطلع هستند اما دلایل متعددی مانند قیمت کم تر ، زمان تولید پایین تر ، تنوع بیشتر در ظاهر ، امکان سفارشی بودن و … باعث رونق بیشتر تابلو فرش های ماشینی نسبت به دستباف شده است .
زیبا سازی دکوراسیون به کمک تابلو فرش های ماشینی و دستبافت نسبت به سایر وسایل زینتی لوکس تر و جذاب تر خواهد بود اما در عین حال خرید تابلو فرش ها چه از نوع دستبافت و چه از نوع ماشینی هزینه بر بوده و نیاز به دقت فراوان در هنگام انتخاب دارد چراکه هر اندازه این محصولات در صورت انتخاب صحیح می توانند فضا را زیبا کنند ، اگر به درستی انتخاب نشده و با فضا هماهنگ نباشند ، موجب جلوه بد خواهند شد و تأثیر معکوس بر فضا خواهند گذاشت .
خرید تابلو فرش ماشینی
اول آنکه باید بدانیم از بین محصولات دستبافت و ماشینی خواهان کدام یک هستیم . با وجود آنکه فرش ها و تابلو فرش های دستبافت بسیار لوکس و زیبا و ارزشمند هستند برای هر فضایی مناسبت نداشته و تنها در فضاها و دکوراهایی خودنمایی خواهند کرد که سایر عناصر و وسایل و حتی نوع معماری لوکس و اصطلاحا اعیانی باشد . از این رو و البته به لحاظ دلایل گفته شده در بالا مشتریان بیشتر به سمت تابلو فرش های ماشینی سوق داده شده اند . در نهایت نکته تعیین کننده در این انتخاب بودجه و توان مالی خریداران خواهد بود . تفوات قیمت در محصولات ماشینی و دستبافت بسیار فاحش و مورد توجه است .
پس از آنکه نسبت به نوع تابلو فرش نتیجه گیری نمودیم ، قطعا به دنبال خریدی خواهیم بود که ویژگی های مطلوبی از جمله قیمت ارزان ، زیبایی بی نهایت ، تنوع رنگ و … را داشته باشد . همانطور که می دانیم بهترین فروشنده تابلو فرش های ماشینی و دستبافت ، تولید کنندگان هستند . چندی است که تولید کنندگان فرش ها و تابلو فرش های ماشینی به لحاظ بالا بردن خدمت رسانی و از همه مهم تر کوتاه کردن دست دلالان ، واسطه های بی مورد و افراد سودجویی که به سوءاستفاده از نام و برند محصولات می پردازند ، روش های خرید و فروشی تحت عنوان روش های مستقیم باب نموده اند . در این روش ها خدمت رسانی به حداکثر رسیده ، فرش ها در کم ترین زمان ممکن مبادله شده و قیمت همان قیمت عمده فروشی یا تولید کننده خواهد بود .
خرید تابلو فرش دستباف
در روش های خرید و فروش مستقیم تابلو فرش های موجود در فروشگاه فرش اصل دو نوع تابلو فرش دستبافت و ماشینی دیده می شود . فروشگاه فرش اصل با استفاده از هنرمندان عزیز خطه کاشان ، اقدام به تولید انواع تابلو فرش های دستباف کاشان با طرح های بسیار زیبا کرده است . هنوز هستند کسانی که قالی های دستباف کاشان و تابلو فرش های دستباف کاشان را به عنوان ارزش هنری تلقی می کنند و از این تابلو فرش های نفیس در دکوراسیون خود بهره می برند . فروشگاه اصل به دلیل اینکه خود یک تولید کننده است تابلو فرش های دستباف کاشان را به قیمت تولیدی عرضه می کند .
تابلو فرش ماشینی و تابلو فرش دستباف به قیمت تولیدی
اما دو سوال اساسی مطرح شده در این مقاله همچنان بدون پاسخ مانده است . اول آنکه چگونه می توان تابلو فرش ماشینی و تابلو فرش دستباف به قیمت تولیدی خریداری نمود و دوم آنکه چرا این محصولات به قیمت تولیدی به فروش می رسند ؟
در پاسخ به سوال اول ، فروشگاه اینترنتی فرش اصل معرفی می شود . البته تمامی روش های خرید و فروش مستقیم به قیمت عمده و تولیدی هستند از جمله خرید حضوری از کارخانه ، خرید از نمایشگاه ها ، خرید از مراکزی که نماینده تولید کننده هستند ، در این بین فروشگاه اینترنتی فرش اصل بهترین گزینه و بهترین مکان خرید است چراکه :
۱- تمامی مراحل مبادله بصورت اینترنتی و مجازی انجام می شود . بدون نیاز به خارج شدن از خانه و جابجایی و دشواری های آن .
۲- مبادلات اینترنتی در هر زمان و مکانی قابلیت انجام دارند و این آیتم از فروشگاه برای افرادی اهمیت دارد که با کمبود وقت مواجه بوده و برای زمان خود ارزش قایل هستند .
۳- اصالت و ضمانت فرش ها و تابلو فرش هایی که به روش اینترنتی خریداری می شوند ، بر عهده تولید کننده است و این یعنی می توانید با خیالی آسوده از فروشگاه اینترنتی خرید نمایید .
تابلو فرش های ارائه شده توسط گروه تولیدی فرش اصل از لحاظ کیفیت و زیبایی درجه یک و ناب هستند اما به لحاظ کوتاه شدن مسیر عرضه و فروش مجازی و آنلاین به قیمت ارزان به فروش می رسند . تابلو فرش ماشینی و تابلو فرش دستباف به قیمت تولیدی در فروشگاه اینترنتی فرش اصل موقعیت ویژه ای برای خریداران تابلو فرش ها و افرادی است که به زیبایی فضا اهمیت می دهند . بی شک تأثیری که تابلو فرش ها بر دکوراسیون دارند ، در هیچ وسیله دکوری دیگری قابل مشاهده نیست .
تولید کنندگان و برندهای مختلفی نسبت به فروش تابلو فرش ماشینی و تابلو فرش دستباف حتی به قیمت تولیدی اقدام کرده اند اما توصیه اکید ما بر خرید از فروشگاه فرش اصل می باشد چراکه هیچ برندی در زمینه رضایت خاطر مشتریان ، کیفیت بالا محصول ، تنوع محصولات ، قیمت مطلوب و … یارای رقابت با محصولات فرش اصل را ندارد .
وارد فروشگاه اینترنتی فرش اصل شوید و در بین محصولات دسته تابلو فرش ها را انتخاب نمایید . بسته به دکوراسیون ، توان مالی ، سبک معماری خانه و سایر اصول زیبا شناختی طرح و رنگ و تابلو فرش مد نظر را انتخاب کرده و با استفاده از راهنمای خرید سایر مراحل خرید را تا انتها طی نمایید . در فروشگاه اینترنتی فرش اصل پشتیبان آنلاین اماده خدمت رسانی به شماست و در زمینه خرید تابلو فرش ماشینی و تابلو فرش دستباف به قیمت تولیدی شما را راهنمایی خواهد نمود .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *