قیمت فرش مدرن در شهر فرش

قیمت فرش مدرن در شهر فرش چند است؟ آیا می توان از شهر فرش، فرش مدرن خرید؟ آیا تضمین قیمت فرش در شهر فرش حقیقت دارد؟ با توجه به اینکه این سوالات در بین مردم دهان به دهان می چرخد، ما در مجله اینترنتی فرش اصل تصمیم گرفتیم تا مطلبی را در این باره و حول محور پاسخ به این سوالات، تهیه نماییم و در اختیار شما عزیزان قرار دهیم. اگر این سوالات برای شما هم جای سوال است، حتما توصیه می کنیم که این مطلب را تا انتها دنبال کنید.

شهر فرش در تبلیغات تلویزیونی و محیطی خود ادعا می کند که دارای تضمین قیمت است. حال میخواهیم با بررسی قیمت فرش مدرن در شهر فرش ببینیم که آیا این مورد حقیقت دارد یا خیر؟ آیا فرش های موجود در شهر فرش از همه جا ارزانتر هستند یا خیر؟ با وجود اینکه شهر فرش دارای دو شعبه در تهران است و یک فروشگاه بزرگ با محصولات متنوع می باشد، پاسخ به این سوال برای افرادی که در تهران میخواهند فرش بخرند، بسیار حیاتی است. پس اگر به دنبال پاسخ به سوالات خود هستید با ما همراه باشید.

قیمت فرش فانتزی در شهر فرش

قیمت فرش مدرن در شهر فرش چند است؟

قیمت فرش مدرن در شهر فرش به عوامل متعددی در یک دوره بستگی خواهد داشت، از جمله:

  • کیفیت فرش مدرن

برای اینکه ببینیم فرش مدرن در شهر فرش ارزان است یا گران باید ببنیم در ابتدا الیاف و مواد اولیه مورد استفاده در این فرش ها چیست؟ سپس با دانستن این اطلاعات می توانیم قیمت ها را با مکان های دیگر مقایسه کنیم. هم اکنون فرش هایی با مواد اولیه اکریلیک هیت ست از همه فرش های ماشینی و مدرن گرانتر به شمار می روند.

  • تراکم و شانه فرش مدرن

دومین موردی که باید برای مقایسه قیمت فرش مدرن در شهر فرش بدانیم، این است که فرش دارای چه تعداد شانه و تراکمی است؟ این را باید بدانید که فرش هر چه تعداد شانه و تراکمش افزایش یابد، قیمتش هم افزایش خواهد یافت.

فرش مدرن در شهر فرش

 

حالا با این تفاسیر قیمت فرش در شهر فرش بالا است یا پایین؟

تهران شهر بزرگی است و جمعیت زیادی را در خود جای داده است. به این علت طبیعتا هایپر فرش ها و فروشگاه های زیادی در تهران پدید آمده اند تا نیازهای مردم تهران را بتوانند با عرضه بیشتر فرش ماشینی و دستباف، پاسخگو باشند. قیمت فرش در خارج از کاشان مثلا تهران با داخل کاشان خیلی فرق می کند. در کاشان بیش از هزار تولید کننده و چندین هزار عرضه کننده فرش وجود دارد که این امر رقابت را در کاشان افزایش می دهد و بنابراین قیمت فرش در کاشان بسیار پایین تر از تهران است.

اما طبیعتا قیمت فرش در تهران باید بالا باشد. چون اکثر فروشندگان واسطه هستند و البته این نکته را هم باید بدانیم که با توجه به بالا بودن مخارج در تهران، این افزایش قیمت طبیعی است و جای حرف باقی نمی گذارد.

شهر فرش هم با توجه به قیمت فرش در تهران، قیمت های قابل قبولی را ارائه می کند. البته فرش های ماشینی در شهر فرش از برندهایی تامین می شوند که شما کمتر آن را در دیگر فروشگاه ها مشاهده می کنید. یا حتی برخی از برندها فقط به صورت انحصاری در شهر فرش حضور دارند و در دیگر فروشگاه ها نیستند.

قطعا قیمت فرش در شهر فرش، پایین ترین نیست، اما به نسبت و با توجه به امکاناتی که در اختیار شما قرار می دهد، منصفانه و خوب است. همچنین شهر فرش برای شما تخفیف هایی را ویژه مناسبت های مختلف در نظر می گیرد تا بتوانید با قیمت پایین تر هم فرش ماشینی، مدرن و یا دستباف خود را تهیه نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *