طرح های فرش ۱۰۰۰ شانه

ایرانیان از دیر باز به زیبایی محیط پیرامون خود اهمیت داده اند و همواره طالب کفپوشی نرم و لطیف و مناسب برای نشستن ، استراحت و یا رفت و آمد در فضاهایی با پاخور بالا بوده اند . همین نیاز ها و علاقه مندی ها سبب بافت فرش دستبافت شد . علاقه مردم از گذشته تا به امروز به قالی دستبافت ، سبب شد تا تولید کنندگان ، با بالا بردن شانه و تراکم محصولات ، به تولید فرش های شبیه دستبافت بپردازند و توانستند در این عرصه موفق شوند .یکی از این محصولات با شانه و تراکم بالا فرش ماشینی ۱۰۰۰ شانه است که دستبافتگونه است .
مهد رشد و پرورش این صنعت جذاب و پر طرفدار شهر کاشان بود که در این عرصه با انگیزه ای وصف نشدنی و با اشتیاقی فراوان فرش ۱۰۰۰ شانه کاشان را تولید و روانه بازار نمود .
شرکت فرش ماشینی فرش اصل همچون الماسی بر پایه طلایی خود یعنی شهر کاشان بوده و با تولید فرش ۱۰۰۰ شانه تراکم ۳۰۰۰ ، درخشندگی چشمگیری را به وجود آورده است به گونه ای که از هر کجای این سرزمین پهناور که باشید ، درخشش این نگین ، شما را مجذوب خود می نماید .
فرش ۱۰۰۰ شانه یعنی چه ؟
یکی از مهم ترین شاخص هایی که خرید فرش ماشینی ۱۰۰۰ شانه را با محبوبیت زیادی همراه نموده است تراکم عرضی و طولی آن است که از آن به عنوان شانه و تراکم یاد می شود . فرش ۱۰۰۰ شانه یعنی فرشی که عرض آن مشمول ۱۰۰۰ گره ( ریشه ) در واحد یک متر می باشد . همین روند در طول فرش ، تراکم نامیده می شود .
تراکم عرضی ( شانه ) فرش تاثیر مهمی در نقوش و طرح های فرش ۱۰۰۰ شانه کاشان دارد . با افزایش تعداد گره ها در یک متر از عرض قالی ، ریز نقشی و شلوغی آن نیز افزایش می یابد و همین امر ، نگاره های این فرش را به فرش دستبافت نزدیک می نماید . فرش ۱۰۰۰ شانه به دلیل بالا بودن تعداد ریشه ها نسبت به فرش ۷۰۰ شانه از تنوع طرحی بالایی برخوردار است و تراکم ۳۰۰۰ آن ، لطافت این قالی را به صورت خاصی ملموس نموده است . این یکی از مواردی است که فرش ماشینی ۱۰۰۰ شانه را از فرش۷۰۰ شانه متمایز می نماید .
با افزایش شانه و تراکم ، ظرافت فرش افزایش می یابد که این امر در فرش ماشینی ۱۲۰۰ شانه و فرش ماشینی ۱۵۰۰ شانه بیشتر است . به همین دلیل محصولات ۱۰۰۰ شانه  با تعداد شانه کمتر نسبت به محصولات ۱۲۰۰ و ۱۵۰۰ شانه از وزن مناسب تری برخوردار بوده و با تراکم ۳۰۰۰ که رقم تراکم بالایی است از ریز نقشی و شلوغی طرح قابل توجهی نیز بهره مند است .
طرح های فرش ۱۰۰۰ شانه کاشان
دکوراسیون منزل از جمله فضاهایی است که همیشه مورد دید و توجه افراد است . بنابراین متناسب با دکوراسیون باید فرشی انتخاب نمود که با آن همخوانی داشته و به عبارتی ست باشد . مثلا دکوراسیونی که از سبک مدرن و لاکچری پیروی می کند طبیعتا باید سطح آن را با فرش ماشینی لوکس مفروش نمود . شرکت فرش ماشینی فرش اصل ، قالی ایرانی را در طرح های متفاوت و متنوع به مشتریان خود عرضه می نماید . تنوع و تعدد این طرح ها به قدری بالاست که دست مشتری را در انتخاب فرش ماشینی متناسب با هر سلیقه و برای هر محیط ، باز نگهداشته است . همانطور که پیش تر ذکر شد ، فرش ۱۰۰۰ شانه تراکم ۳۰۰۰ به دلیل شانه و تراکم بالا از ریزنقشی و لطافت بالایی برخوردار است . تراکم عرضی زیاد سبب تنوع و گوناگونی طرح و نقش می شود و جلوه زیبا و احساس خوب و فرح بخشی را به محیط اطراف منعکس می کند .
در این میان فرش ۱۰۰۰ شانه طرح باغ معلق ، طرح حوض نقره ، طرح افشان و … طرفداران بیشتری را به سمت خود جلب نموده و در زمره فرش های پر فروش قرار گرفته است .
یکی از عواملی که شرکت فرش اصل را از دیگر شرکت های تولید کننده فرش ماشینی متمایز می نماید تولید فرش های ماشینی در انواع طرح ها و نقش ها و متناسب با سلیقه و دکوراسیون دلخواه مشتریان می باشد . بنابراین برای هر متراژ و هر چارچوب هندسی با هر طرح و نگاری که مد نظرتان است می توانید با واحد فروش تماس حاصل نموده و سفارش خود را ثبت نمایید .
قیمت فرش ماشینی ۱۰۰۰ شانه
جنس الیاف کاربردی در فرش ماشینی ۱۰۰۰ شانه از عوامل مهمی است که در کیفیت ، مرغوبیت ، لطافت و قیمت آن نقش به سزایی دارد . در بافت فرش ماشینی عموما از الیاف طبیعی در تار و پود و از الیاف مصنوعی در نخ خاب فرش استفاده می نمایند . شرکت فرش ماشینی فرش اصل الیاف مصنوعی اکریلیک هیت ست شده و الیاف طبیعی پنبه را در فرش ماشینی ۱۰۰۰ شانه تراکم ۳۰۰۰ به کار می برد که علاوه بر ماندگاری و افزایش طول عمر فرش ، قیمت آن را نیز به صرفه تر از فرش دستبافت می نماید . هم چنین الیاف کاربردی در قالی به صورت صد در صد خالص و درجه یک بوده و فاقد پرزدهی و بوی نامطبوع می باشد .
خرید اینترنتی فرش ۱۰۰۰ شانه
برای خرید فرش ماشینی ۱۰۰۰ شانه دیگر محدود به حضور در شرکت و یا نمایشگاه نیستید و با راه اندازی سایت فرش اصل و بهره مندی از فروشگاه آنلاین ، خرید خود را به سهولت و ایمن به مرحله عمل برسانید .
خرید فرش ۱۰۰۰ شانه ، در شرایطی که ثبات اقتصادی با مشکل رو به روست و شاهد نوسانات مالی هستیم کمی دشوار شده است که شرکت فرش ماشینی فرش اصل به منظور کاهش هزینه ها و افزایش توانایی افراد برای خرید فرش ماشینی ۱۰۰۰ شانه ، تمامی واسطه ها و هزینه های غیر ضروری را حذف نموده و بدین طریق فرش را به قیمت درب کارخانه ارائه می نماید . بنابراین فرش ماشینی درجه یک با کیفیت و ماندگاری بالا و قیمت مناسب به دست مشتری می رسد که موجبات رضایت مندی خریداران را به دنبال داشته است .
تمامی سفارشات دارای گارانتی ۱۰ ساله بوده و با تضمین کیفیت در ظرف مدت زمان ۷ الی ۱۴ روز کاری به مشتریان گرامی تحویل داده می شود .
شرکت فرش اصل توانایی تولید فرش های ۱۰۰۰ شانه را در طرح های درخواستی مشتری با اندازه های دلخواه مشتری را دارد . این شرکت به دلیل تولید تعداد بالای محوصلات ۱۰۰۰ شانه ، قادر به فروش عمده فرش نیز می باشد .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *