خرید آنلاین فرش وینتیج

امروز میخواهیم درباره خرید آنلاین فرش وینتیج مطالبی را خدمت شما ارائه دهیم که امیدواریم بتوانید از آن استفاده ببرید. حال سوال اینجاست که آیا فرش وینتیج را می توان به صورت اینترنتی خرید؟ چگونه به فروشگاه های اینترنتی برای خرید آنلاین فرش وینتیج اعتماد کنیم؟ کدام فروشگاه اینترنتی برای خرید فرش وینتیج مناسب تر است؟

با توجه به اینکه در دوره و زمانه ای هستیم که عصر ارتباطات است و از اینترنت برای بسیاری از کارها استفاده می شود، خرید اینترنتی هم یکی از فرایندهایی است که بیشتر کاربران اینترنت با آن روبرو هستند. این مورد در خرید اینترنتی فرش وینتیج هم دیده می شود، یعنی شما مشتریان زیادی را خواهید دید که برای خرید آنلاین فرش وینتیج میخواهند اقدام کنند و این دغدغه را دارند که آیا به همه فروشگاه های اینترنتی می توان اعتماد کرد؟

خرید اینترنتی فرش وینتیج

طبیعتا پاسخ ما خیر است! همه فروشگاه هایی که در اینترنت هستند برای خرید فرش وینتیج قابل اعتماد نیستند، اما ما راهکارهایی را برای شما داریم که می توانید با استفاده از آن به راحتی تشخیص دهید که کدام فروشگاه برای خرید اینترنتی مناسب خواهد بود و قابل اعتماد. فرش وینتیج یک کالایی است که مسلما برای خرید آن باید هزینه بسیار بالایی پرداخت و همچنین باید مراقب بود که در دام کلاهبرداران اینترنتی گرفتار نشوید. حالا با کمک این مطلب قطعا شما خواهید توانست یک خرید آنلاین فرش وینتیج راحت را تجربه نمایید.

بررسی خرید آنلاین فرش وینتیج و شیوه اعتماد به فروشندگان آنلاین

خرید اینترنتی فرش وینتیج، طبیعتا یک خرید راحت اما در مواقعی پر دردسر است. وقتی شما بدون تحقیق و اطلاعات از یک فروشنده اینترنتی خرید انجام دهید، ممکن است گرفتار شوید. مشکلات شایعی که در خرید اینترنتی فرش گاها گزارش می شود:

  • فرش با یک رنگ خاص سفارش داده ام، اما محصولی که دریافت کردم دارای رنگ دیگری است!
  • یک طرح فرش سفارش داده ام، اما وقتی برایم ارسال شده است مشاهده کردم که طرح اشتباه ارسال شده است.
  • فرش را با همان طرح و رنگ دریافت کردم اما دارای نخ کش شدگی یا پارگی در برخی از قسمت ها است.
  • فرش ماشینی خریدم اما ریشه هایش خراب شده است!
  • سایز اشتباهی از فرش برایم ارسال شده است.
  • به صورت اینترنتی فرش ماشینی خریده ام، اما هنوز برایم ارسال نشده است.

برای اینکه با مشکلات ذکر شده روبرو نشوید، حتما توصیه های مار گوش دهید و از یک فروشگاه معتبر و رسمی خرید فرش خود را انجام دهید. در صورتی که سرمایه ای برای خرید فرش از دست برود، قطعا سرمایه بسیار سنگینی خواهد بود که شما را آزرده خاطر خواهد کرد.

حالا با هم باید ببینیم که چگونه یک فروشگاه اینترنتی امن را پیدا کنیم؟

خرید اینترنتی امن فرش وینتیج

  • بدون فیلتر شکن در گوگل سرچ کنید!

برای اینکه فروشگاه های معتبر و با سابقه را پیدا کنید، فیلترشکن خود را حتما خاموش کنید و حالا فرش مورد نظر خود را در اینترنت سرچ کنید. برای مثال اگر فرش ۱۲۰۰ شانه میخواهید، فرش ۱۲۰۰ شانه سرچ کنید، اگر فرش وینتیج میخواهید، باید کلمه فرش وینتیج را سرچ کنید. فروشگاه های صفحه اول همگی از اعتبار بالایی برخوردار هستند. این راه یکی از بهترین روش های دستیابی به فروشگاه های معتبر برای خرید آنلاین فرش وینتیج است.

  • به فروشگاه هایی وارد شوید که گواهینامه امن ( SSL ) را دارند.

یکی از توصیه های پلیس فتا برای انجام معاملات آنلاین در بستر امن این است که به فروشگاه هایی سر بزنید که ابتدای آدرس خود (https) دارند. این به معنی آن است که سایتی که وارد آن شده اید دارای گواهینامه امن (SSL) می باشد.

  • از فروشگاه هایی خرید خود را انجام دهید که نماد اعتماد داشته باشند.

سومین مورد برای دستیابی به فروشگاه های امن در فضای اینترنت، بررسی نماد اعتماد الکترونیکی هر سایت است. در بدو ورود دنبال نماد بگردید و آن را پیدا کنید. نماد اعتماد یک عکس لینک است که با کلیک روی آن تمامی اطلاعات فروشنده در سایت خود اینماد نمایش داده می شود.

خرید اینترنتی امن فرش وینتیج با نماد اعتماد الکترونیکی

بهترین فروشگاه اینترنتی برای خرید آنلاین فرش وینتیج

فروشگاه های مختلفی در فضای اینترنت هستند که اقدام به عرضه فرش ماشینی و دستباف به صورت اینترنتی می کنند. فروشگاه هایی که در فضای اینترنت معرفی می شوند، باید از کیفیت لازم برخوردار باشند و همچنین دارای اعتبار و اعتماد باشند. از چندین نظر باید تعیین کرد که یک فروشگاه آیا با کیفیت است یا خیر؟ یک اینکه آیا محصولات خود را با قیمت منصفانه به فروش می رساند، دوم اینکه آیا تمامی محصولات ضمانت کیفیت دارند و سوم اینکه دارای سابقه خوب در فروش است یا خیر؟

ما میخواهیم فروشگاه اینترنتی فرش اصل را به شما معرفی کنیم. فروشگاه فرش اصل، عرضه کننده انواع محصولات فرش وینتیج باکیفیت بالا در کشور است که از سه نظر برای شما بررسی خواهیم کرد:

  • دارای نماد اعتماد الکترونیکی است.

فروشگاه فرش اصل از سال ۹۶ فعالیت خود را آغاز کرده است و همواره با داشتن تمام مجوزهای فروش اینترنتی، محصولات خود را با امکاناتی همچون ضمانت نامه و ارسال رایگان در اختیار مشتریان خود قرار داده است.

  • دارای تضمین قیمت است!

محصولات فروشگاه اینترنتی فرش اصل همگی از کارخانه به صورت مستقیم عرضه می شوند. برای همین دلیل از قیمت بسیار پایین برخوردار هستند.

  • همه محصولات ضمانت نامه و گارانتی دارند.

اگر میخواهید فرش وینتیج خود را از فرش اصل به صورت آنلاین بخرید، خیالتان راحت باشد، چرا که محصولات این فروشگاه از بابت کیفیت بسیار عالی هستند و شما می توانید ضمانت این کیفیت، یک گارانتی ۵ تا ۱۰ ساله از کارخانه دریافت نمایید.

خرید فرش وینتیج زیر قیمت بازار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *