خرید فرش اصل

آیا در هنگام خرید فرش ماشینی به این نکته توجه کرده اید که این محصول ، اصل است یا نه ؟ آیا ویژگی های فرش اصل را می دانید ؟
فروشگاه فرش اصل شما را در  امر خرید فرش اصل راهنمایی می کند .
کیفیت زمانی به دست می آید که محصول خریداری شده اصل و درجه یک باشد . در هر زمینه ای هنگام خرید هر محصولی باید به اصالت محصول و برند تولیدی توجه ویژه نمود . فروشگاه و تولید کننده تا حد زیادی می تواند ما را در خرید بهتر یاری دهد . این موضوع در موردکالاهایی مانند فرش های ماشینی که از کالاهای تخصصی به حساب می آیند موضوعیت بیشتری دارد . فرش های ماشینی در دسته کالاهایی هستند که تشخیص اصل بودن یا تقلبی بون آن از عهده افراد عادی بر نمی آید و همچنین چون دارای قیمت بالایی هستند و قابلیت تعویض به سرعت آن ها امکان پذیر نیست باید هنگام خرید با وسواس و دقت انتخاب شوند .
از آنجایی که مشتریان به عنوان افراد غیر متخصص در این زمینه توان تشخیص اصل یا فرع بودن را ندارند توصیه می شود به برندها و فروشگاه هایی مراجعه کنند که بصورت تضمینی فرش اصیل را در اختیار آن ها قرار می دهد . یکی از اصلی ترین دلایل روی آوردن مشتریان به بازار فرش های ماشینی کاشان خصوصا برند های معروف و مشهور همین قابل اعتماد بودن و تضمین کیفیت بالا است . تولید کنندگان کاشانی بیشترین رقابت را در امر تولید دارند و به علت شهرت جهانی که برند های کاشان در سراسر جهان کسب کرده اند می دانند اندکی خطا در تولید موجب حذف یا بد نامی برند خواهد شد از این رو تمامی تلاش تولید کنندگان معتبر و نام آشانی کاشان در جهت تولید بهترین محصولات در زیبا ترین نگاره ها و قیمت ارزان است . در این بین در سال های اخیر تعداد زیادی فروشگاه در سراسر کشور تأسیس شده است که محصولات تقلبی و بی کیفیت را تحت عنوان برند های معتبر کاشان به فروش می رسانند از همین جهت توصیه می کنیم که علاوه بر انتخاب برند درست و به جا ، در انتخاب فروشگاه هم دقت نمایید . اعتماد به هر فروشگاه و فروشنده ای در زمان حال که عمده فروشندگان در زمینه ای خارج از تخصص خود مشغول فعالیت هستند ، کار غلط و اشتباهی ست که خطرات انتخاب و خرید با ریسک را افزایش می دهد .
از جمله برند های معتبر کاشان ، فروشگاه فرش ماشینی اصل است . کارخانه فرش اصل برای خدمات بیشتر و ارائه محصولات با کیفیت تر دست به تأسیس فروشگاه اینترنتی زده و با معرفی محصولات خود در این فروشگاه مکانی امن و مطمئن برای خرید فراهم آورده است . معرفی محصولات ، ارائه و عرضه برای فروش ، دادن اطلاعات مفید در زمینه فرش های ماشینی و … از مهم ترین خدماتی است که در فروشگاه اینترنتی فرش اصل ارائه می شود .
در این مقاله به بیان ویژگی های فرش اصل و تشخیص آن ها از فرش های تقلبی پرداخته شده است تا خریداران در هنگام خرید فرش بتوانند یک کارشناس باشند .
ویژگی های فرش اصل
با وجود آنکه تشخیص فرش اصل از فرش تقلبی دشوار است اما برخی ویژگی های ظاهری و سطحی در فرش های تقلبی وجود دارد که تمییز آن از سایر محصولات از عهده هر کسی بر می آید .
در صورت مشاهده هر کدام از ویژگی های زیر هنگام خرید فرش ماشینی به اصالت محصول شک کرده و مطمئن باشید فرش ، تقلبی خواهد بود :
۱- عدم وجود شناسنامه در فرش ماشینی . فرش های اصیل در پشت خود برچسبی دارند شامل تمامی اطلاعات کلی فرش از جمله شانه و تراکم ، درجه کیفیت ، الیاف مصرفی ، کارخانه تولیدی و…. . اگر چسبی برچسبی در پشت فرش رویت نشد ، تقلبی بودن محصول حتمی ست . همچنین هر نوع خط خوردگی ، مخدوش شدگی ، پارگی و آسیب هایی از این دست باید شک خریداران را نسبت به اصیل بودن یا تقلبی بودن فرش برگزیند .
۲- فرش های درجه یک کاشان عاری از هر گونه عیب و نقص شامل بافت غلط بصورت محسوس و … می باشند . اگر در ظاهر فرش شاهد بافت های نا متقارن در رنگ و طرح و … هستید ، نسبت به آنکه فرش تحت نظارت یکی از برند های معتبر کاشان تولید شده باشد شک نمایید . چراکه رقابت بالا در بین تولید کنندگان کاشانی به هیچ وجه اجازه چنین اشتباهاتی را به تولید کننده نخواهد داد .
فرش های اصل فروشگاه فرش اصل
فرش های ماشینی عرضه شده در فروشگاه فرش اصل از بهترین محصولاتی هستندکه در بازار فرش و قالی مورد مبادله قرار می گیرند . فرش های ماشینی برند فرش اصل در داشتن ویژگی هایی از جمله سرآمد سایر محصولات بوده و بدین ترتیب در رده بهترین ها قرار می گیرند :
۱- فرش های این برند نامی و محبوب در زیبا ترین نگاره ها و خوش طرح ترین نقشه ها به تولید می رسند . داشتن هماهنگی بین شانه و تراکم و طرحی که بر فرش به تولید می رسد امری است مهم که در محصولات فروشگاه فرش اصل این موضوع به خوبی رعایت شده است .
۲- در بین فرش های ماشینی موجود در بازار ، فرش های اصل به علت بافته شدن با نخ خاب اکرولیک هیت ست ، نخ تار و پود از جنس پلی استر و پنبه دارای دوام و ماندگاری بالایی هستند . این فروشگاه در بافت نخ خاب تمامی محصولات از نخ آکریلیک هیت ست شده استفاده می کند و کیفیت محصولات را بالا برده است .
۳- در بین تولید کنندگان ناب و درجه یک کاشان رقابت به حدی است که دیگر موضوع از کیفیت نخ خاب گذشته و محصولی برتر خواهد بود که بتواند با تولید محصولات نوآور و به جا دستی در رشد و گسترش بازار ها داشته باشد . فرش های ماشینی موجود در فروشگاه فرش اصل بیشترین تنوع را از نظر شانه و تراکم ، رنگ و طرح و ابعاد دارا می باشد .
برای خرید یک تخته فرش اصل در کنار اعتبار برند ، مهم است که فروشگاه هم صاحب نام و قابل اعتماد باشد . فرش ها را اگر از روش های مستقیم خرید تهیه نماییم بی شک دارای اصالت خواهند بود . از بین روش های مختلفی خرید مستقیم شامل :
خرید حضوری از کارخانه جات فرش ، خرید از نمایشگاه هایی که در ایام خاصی از سال  در شهرهای بزرگ برپا می شوند ؛ خرید از فروشگاه های آنلاین فرش ، رواج بیشتری دارند اما خرید از فروشگاه های آنلاین و اینترنتی از هر جهت نسبت به خرید حضوری از کارخانه و خرید از نمایشگاه ها برتری هایی دارد . برای داشتن یک تخته فرش ماشینی اصل کافی است به فروشگاه اینترنتی فرش اصل مراجعه نموده و در کنار استفاده از سایر خدمات موجود در فروشگاه در دسته محصولات به انتخاب فرش مورد نظر بپردازید .
در فروشگاه اینترنتی که تولید کننده نقش فروشنده را بر عهده دارد ، به راحتی می توان به محصولات اعتماد نمود و خریدی به صرفه انجام داد . فرش های ماشینی موجود در فروشگاه اینترنتی توسط تولید کننده گارانتی شده و به همراه ضمانت نامه های معتبر به فروش می رسد این موضوع و این ضمانت نامه ها خود عامل مهمی در جلب توجه مشتریان و انتقال اعتماد به برند و فروشگاه از تولید کننده به مشتریان می باشد . گارانتی کردن محصولات علاوه بر انکه خریداران را از اصالت فرش مطمئن می کند به تولید کننده این امکان را می دهد که در صورت بروز خطاهای غیر عمد و احتمالی در تولید توان جبران آن را داشته باشند .
در بدو ورود به فروشگاه اینترنتی فرش اصل خدمات گوناگونی شامل معرفی تولید کننده ، ارتباط با تولید کننده ، امکان گرفتن اطلاعات تخصصی در مورد فرش ها و محصولات ، دیدن و آشنایی با تمامی محصولات ، استفاده از مقالات علمی و … روبرو شما ظاهر می شود . برای خرید فرش اصل کافی ست به قسمت محصولات رفته و یا برای سرعت بخشیدن به جست و جو در بالای صفحه در قسمت مخصوص ویژگی هایی از فرش مورد نظر را سرچ نمایید تا فرش های موجود در فروشگاه با ویژگی های مد نظر برایتان به نمایش در آید .
هنگام دیدن و انتخاب محصولات به دکوراسیون خانه ، مکانی که قرار است فرش در آن پهن شود ، تردد و شلوغی یا خلوتی آن مکان ، ابعا و مواردی از این دست دقت نمایید و توجه به چنین مواردی موجب خواهد شد فرش اصل علاوه بر کیفیت بالا زیبایی و زینت را بریا خانه شما به ارمغان آورد .
جالب است بدانید اگر در خرید فرش اصل و نامی مواردی از جمله انتخاب درست ابعاد یا شانه و تراکم را درست انتخاب ننمایید ، فرش به دلایل مربوط به اصول نگهداری با آسیب های زودهنگام مواجه خواهد شد .
فروشگاه فرش اصل بهترین مکان برای خرید فرش های ماشینی با کیفیت ، زیبا و ارزان قیمت می باشد . جلب رضایت مشتری هدف اصلی این فروشگاه است که خوشبختانه توانسته است تا حد زیادی به انجام رساند . لذت خرید بالا را در خرید فرش اصل از فروشگاه اینترنتی فرش اصل تجربه نمایید . 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *