فرش وینتیج قرمز

یکی از پرفروش ترین و محبوب ترین فرش های ماشینی که خیلی ها به دنبال این فرش ها هستند، فرش وینتیج قرمز است. این فرش ها به غیر از اینکه در ایران طرفدار دارند، در کشورهای خارجی هم به خاطر ظاهر خاص خود خیلی مشتاق دارند. در واقع اگر دقت کرده باشید، اکثر فرش های بلژیکی با طرح های کهنه نما هستند، چون مشتریان خارجی و اروپایی، به دنبال فرش هایی با رنگ قرمز سنتی و طرح های قدیمی و عتیقه هستند. فرش وینتیج قرمز در ایران با کیفیت بالا تولید می شود.

احتمالا شما با فرش های وینتیج آشنایی دارید. در واقع فرش وینتیج یک نوع فرش ماشینی است که به سبک قدیمی یا سبک کهنه و عتیقه تولید می شود. معروف ترین فرش های وینتیج در بازار امروزی، فرش وینتیج قرمز و فرش وینتیج طوسی می باشد که هر کدام از طرفداران زیادی برخوردار هستند.

حالا در ادامه میخواهیم به بررسی انواع فرش وینتیج قرمز بپردازیم و ویژگی های آن را برای شما بیان کنیم. امیدواریم که بتوانید از این مطلب لذت کافی ببرید.

مدل فرش وینتیج قرمز

ویژگی های فرش وینتیج قرمز در فرش اصل

از آنجا که فروشگاه اینترنتی فرش اصل یکی از فروشگاه های بزرگ عرضه کننده انواع فرش وینتیج در ایران است، به همین منظور میخواهیم برای شما از ویژگی های محصولات فرش وینتیج قرمز فرش اصل بیان کنیم. شاید بپرسید چرا، چون به خاطر تعداد شانه بالا و همچنین کیفیت زبانزد فرش وینتیج فرش اصل، زبانزد عام و خاص شده است و به نوعی مرجع فرش های وینتیج در ایران می باشد.

  • مواد اولیه فرش کهنه نما قرمز

مواد اولیه ای که در یک فرش ماشینی استفاده می شود، تاثیر بسیاری در کیفیت آن خواهد داشت. یعنی باید گفت که کیفیت مواد اولیه تاثیر مستقیم در کیفیت یک کالا و به خصوص فرش وینتیج ماشینی خواهد داشت. مواد اولیه ای که در محصولات فرش وینتیج فرش اصل استفاده می شود، الیاف ۱۰۰% اکریلیک هیت ست است. الیاف هیت ست اکریلیک علاوه بر اینکه دوام و مقاومت خوبی دارند، خواصی چون مقاومت در برابر نور، مقاومت در برابر گرمای لحظه ای و غیره دارند و به همین دلیل در بین تولیدکنندگان به عنوان یک نوع الیاف درجه یک شناخته می شوند. عملیات هیت ست هم مقاومت و دوام الیاف اکریلیک را زیاد می کند. برخی از کارخانه ها عملیات هیت ست را دوبار انجام میدهند تا مقاومت الیاف، چندین برابر افزایش یابد.

توصیه می کنیم بخوانید: فرش وینتیج طوسی

برای الیاف تار و پود فرش هم بسیار مهم است که از چه الیافی استفاده می شود، چون استحکام بافت فرش، توسط تار و پود آن تعیین می شود. الیاف پلی استر و پنبه به خاطر اینکه از استحکام و دوام بالایی برخوردار هستند، در بافت فرش وینتیج در فروشگاه فرش اصل به کار رفته اند.

  • تراکم و تعداد شانه فرش کهنه نما قرمز

فرش اصل محصولاتی با تراکم بالا و ظرافت بسیار را برای شما عرضه می کند تا بتوانید زیبایی و ریز نقشی را به خانه خود ببرید. فرش های وینتیج که در فروشگاه فرش اصل عرضه می شوند، عموما ۱۲۰۰ شانه با تراکم ۳۶۰۰ هستند و شما می توانید از این محصولات خریداری کنید. همانطور که می دانید، فرش های ۱۲۰۰ شانه بسیار ظریف و ریز بافت هستند و ظرافت آنها شبیه ظرافت فرش های دستباف اصیل ایرانی است.

  • دستگاه بافنده فرش قرمز وینتیج

دستگاه بافنده ای که وظیفه تولید فرش های وینتیج را در فروشگاه فرش اصل دارد، دستگاه بافنده ای است که برای تولید فرش های ماشینی ۱۲۰۰ شانه مورد استفاده قرار می گیرد. فرش های ۱۲۰۰ شانه با استفاده از دستگاه HCIx2 بافته می شوند و بنابراین فرش وینتیج قرمز که در فرش اصل عرضه می شود با دستگاه بافنده HCIx2 تولید می شود.

شما می توانید انواع فرش وینتیج را در رنگ های طوسی و قرمز از فروشگاه فرش اصل با کیفیت بالا خریداری نمایید.

جدیدترین مدلهای فرش وینتیج قرمز و لاکی

ما در ادامه میخواهیم چند نمونه از فرش های وینتیج پر فروش با رنگ قرمز را ببینیم!

 

طرح جدید فرش وینتیج قرمز

 

فرش وینتیج قرمز مدل 2021

 

مدل جدید فرش وینتیج قرمز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *