فروشگاه اینترنتی فروش فرش ۱۰۰۰ شانه

فروگاه اینترنتی فرش اصل ، دربردارنده متنوع ترین فرش های ماشینی کاشان است که به فروش اینترنتی می پردازد . یکی از محصولات پرفروش این فروشگاه ، فرش های ۱۰۰۰ شانه می باشد که در طرح ها و رنگ های متنوع ارائه می دهد . این فروشگاه اینترنتی فروش فرش ۱۰۰۰ شانه را با قیمت درب کارخانه انجام می دهد .
فرش های ماشینی
 دارای تنوع زیادی هستند که دیدن محصولات در بازار های فیزیکی زمان و هزینه بالایی را طلب می کند . استفاده از روش های نوین خرید برای محصولات خصوصا فرش های ماشینی با ویژگی های مختص خود کارآمدتر از استفاده از روش های سنتی و قدیمی است . تنوع و تغییرات ایجاد شده در بازار ها استفاده از روش های نوین خرید را هم لازم دارد چراکه تغییر و تحولات اساسی بوجود آمده باید در تمامی تکنیک ها و بازار ها همگام عمل نماید . در حال حاضر استفاده از روش های سنتی و خرید به روش غیرمستقیم در بازار فرش های ماشینی نوین جایگاهی نداشته و با دشواری و دردسر هایی همراه است . اولین و مهم ترین دشواری در روش خرید سنتی ، گران قیمت بودن فرش ها است . عدم تخصیص صحیح منابع موجبات اصلی این گرانی را فراهم آورده و موارد دیگری از جمله عدم نظارت ، دست به دست شدن های بی جا ، عدم تخصص فروشندگان و … دیگر مواردی ست که به این گرانی دامن زده است . حال آنکه روش های نوین و مستقیم خرید در پی حل مشکلات روش سنتی روی کار آمده اند و بی شک جهت جلب توجه مشتریان از تمام توان خود استفاده خواهند کرد .
از تنوع محصولات در بازار های کنونی می توان به شانه و تراکم اشاره کرد . شانه و تراکم در صنعت نساجی از مهم ترین شناسه محصولات است که شانه به تعداد گره عرضی هر متر و تراکم به تعداد گره طولی هر متر بافته یا پارچه گفته می شود . فرش ها را می توان در تعداد گره های عرضی ۵۰۰ شانه ، ۷۰۰ شانه ، ۱۰۰۰ شانه ، ۱۲۰۰ شانه و ۱۵۰۰ شانه تولید نمود . اولین فرش های ماشینی در شانه ۳۵۰ تولید شده و در حال حاضر اثری از تولید آن ها در کارخانه جات نیست و پرشانه ترین محصولات ۱۵۰۰ شانه هستند که توان تولید آن در انحصار برخی از تولید کنندگان کاشانی است . لوکس ترین و فاخر ترین فرش موجود محصولات ۱۵۰۰ شانه می باشند که شبیه ترین فرش به فرش های دستبافت گونه هستند . تنوع هر شانه بنابر داشتن تراکم های مختلف بیشتر هم خواهد شد . نکته قابل توجه ویژگی هایی ست که هر محصول و هر شانه و تراکم به خود گرفته است . محصولات در شانه و تراکم پایین دارای مقاومت بیشتر و در شانه و تراکم بالا دارای زیبایی بیشتری هستند . فرش های ۱۰۰۰ شانه به عنوان یکی از شاخه های پر مخاطب در عین داشتن زیبایی ، مقاومت مطلوبی هم داشته و از هر لحاظ در دسته محصولات برتر جای می گیرد .
امروزه به دلایلی فروشگاه های اینترنتی فروش فرش های ۱۰۰۰ شانه ، زیاد شده است .
مقاله مربوطه : فرش ماشینی از کدام فروشگاه بخرم ؟
فرش های ۱۰۰۰ شانه
همانطور که از عنوان فرش های ۱۰۰۰ شانه بر می آید در یک تعریف کلی می توان فرش های ۱۰۰۰ شانه را چنین تعریف کرد ، فرش هایی که در هر متر عرض خود تعداد ۱۰۰۰ گره دارند . گره ها که مانند مصالح ساختمانی نخ های خاب را به نخ های تار و پود و پیکره اصلی فرش متصل می کنند ، گوشه ای از استحکام و دوام فرش را جبران نموده و در فرش های ۱۰۰۰ شانه ، در هم تنیدگی بالایی ایجاد می کنند . فرش های ۱۰۰۰ شانه دسته ای هستند مابین محصولا ۷۰۰ شانه و ۱۲۰۰ شانه ،  فرش های ۷۰۰ شانه را با ویژگی مقاومت بالا و دوام می شناسیم و ویژگی بارز فرش های ۱۲۰۰ شانه داشتن زیبایی ، ظرافت بافت و دستبافت گونه بودن است . حال فرش های ۱۰۰۰ شانه توانسته اند در هر دو زمینه مقاومت و زیبایی به خوبی عملکرده و بابت مکان هایی شوند که در عین زیبایی نیازمند مقاومت هم خواهند بود .
فروش فرش های ۱۰۰۰ شانه برای پذیرایی ، آفیس ها و … رواج دارد و از این محصول برای تولید تابلو فرش ها هم کمک گرفته می شود . طرح بستن نقوش اصیل و زیبا با نگاره های ریز و درشت زیبایی را چند برابر کرده و فرش را پر مخاطب نموده است .
ویژگی فرش های ۱۰۰۰ شانه
از ویژگی های فرش های ۱۰۰۰ شانه که در کاربرد آن هم بی تأثیر نیست می توان به موارد زیر اشاره کرد :
۱- داشتن نخ خاب کم ارتفاع : بلندترین نخ خاب مربوط به فرش های ۷۰۰ شانه و کوتاه ترین آن مربوط به فرش های ۱۲۰۰ شانه است . ارتفاع نخ خاب فرش های ۱۰۰۰ شانه معقول تر بوده و هم نرمی و لطافت فرش و هم زیبایی آن را تأمین می کند .
۲- طرح و نگاره : توان این محصولات در ارائه فرش ها با طرح هایی اصیل و نگاره های زیر و پیچیده بالا ست به عبارتی به خوبی از پس زیبا نشان دادن هر طرحی بر می آیند .
۳- استحکام و در هم تنیدگی : داشتن ۱۰۰۰ گره در یک متر عرض بی شک موجب استحکام فرش و در هم تنیدگی الیاف نخ خاب و تار و پود خواهد شد .
۴- قیمت مطلوب : زیبا بودن فرش های ۱۲۰۰ شانه بر کسی پوشیده نیست اما قیمت بالایی دارند که بالا تر از قدرت خرید بسیاری از خریدارانی است که به دنبال خرید فرش زیبا وارد بازار شده اند . فرش های ۱۰۰۰ شانه با داشتن قیمتی به مراتب مناسب تر زمینه خرید فرش هایی زیبا را برای زینت دکوراسیون با قیمت مطلوب فراهم آورده است .
خرید اینترنتی فرش های ماشینی ۱۰۰۰ شانه
روش های خرید کم نیستند . انواع روش ها در دو دسته خرید به روش غیرمستقیم و خرید به روش مستقیم تقسیم می شوند . خرید غیرمستقیم همان روش سنتی است که از قدیم با خریداران همره بوده و خرید مستقیم روش هایی ست که طی چند سال اخیر روی کار امده اند ؛ توضیحات لازم مربوط به روش های خرید در بالا ارائه شد اما برترین روش پس از بررسی ، روشی ست که در آن خریداران وارد فروشگاه های اینترنتی شده و نسبت به خرید اقدام می نمایند .
مراجعه به فروشگاه های اینترنتی فرش ۱۰۰۰ شانه شرکت اصل و خرید به روش آنلاین بدان جهت برترین روش نام گرفته است که :
۱- خرید فرش ماشینی ۱۰۰۰ شانه از فروشگاه اینترنتی از نظر قیمت ، بهایی برابر با قیمت تمام شده کارخانه دارد . در مبادلات اینترنتی تولید کنندگان نقش فروشنده را بازی می کنند با این تفاوت که بهایی بابت سود و هزینه های سربار و … به هزینه تمام شده کارخانه اضافه نمی کند . در خرید و فروش سنتی فرش به محض خروج از کارخانه مورد افزایش بی رویه ارزش افزوده قرار گرفته و به هر جهت بر بهای آن افزوده می شود . این افزایش قیمت تا حدی معقول خواهد بود و جهت نقل و انتقالی ست که از کارخانه تا فروشگاه صورت می گیرد اما در بازارهای سنتی ، درصد اضافه شده به قیمت فرش و تفاوت بین قیمت کارخانه و فروشگاه غیر منطقی می باشد .
مقاله مربوطه : فرش به قیمت درب کارخانه
۲- فروشگاه اینترنتی فرش ماشینی ۱۰۰۰ شانه ، برای خرید آسایش لازم را فراهم آورده و شما را از درگیری ترافیک و شلوغی و … رهایی می دهد . در حال حاضر زمان برای خریداران مهم است و ترجیح می دهند از روش هایی استفاده نمایند که نیازمند زمان کم تر و بازدهی بیشتر باشد . فروشگاه های اینترنتی فرش ۱۰۰۰ شانه ۲۴ ساعته به روی مشتریان عزیز باز هستند و می توانید در هر زمانی و از هر مکانی بدون هیچ گونه جابجایی وارد فروشگاه اینترنتی شده و خرید نمایید .
۳- خدماتی مانند ضمانت پس از فروش ، تعویض در صورت بروز آسیب های غیر عمد ، گارانتی و وارانتی و … از مواردی هستند که تنها در فروشگاه های اینترنتی قابل دستیابی خواهند بود . ارسال رایگان درب منزل خدمتی است ارزشمند چراکه حمل فرش ماشینی ۱۰۰۰ شانه به علت حجم و وزن بالا دشوار و هزینه بر می باشد .
۴- اطمینان بخش ترین خرید ، خریدی است که یک سوی آن تولید کننده باشد و این مورد از روش خریدهای مستقیم بر می آید . می توانید در فروشگاه های اینترنتی خریدی امن را تجربه نمایید اما لازم است که در انتخاب فروشگاه و رعایت نکات مربوط به پرداخت و تراکنش های بانکی دقت لازم را مبذول بفرمایید .
۵- پشتیبان آنلاین و کارشناسان خبره در این حرفه آماده هستند تا شما را در زمینه خرید فرش های ماشینی ۱۰۰۰ شانه راهنمایی نموده و با تخصص و اطلاعات کامل پاسخگوی سوالات شما باشند در حالی که در بازار های فیزیکی عموما فروشندگان اطلاع کاملی در مورد فرش های ماشینی نداشته و با اطلاعات غلط موجبات سردرگمی خریداران را فراهم می اورند .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *