فرش ترک شهر فرش

فرش ترک شهر فرش یکی از محصولات پر فروش در این مرکز خرید است که در این مطلب میخواهیم به بررسی آن بپردازیم که مطمئنا خواندن آن خالی از لطف نیست، به خصوص برای آنهایی که میخواهند از شهر فرش، فرش ماشینی ترک بخرند و نمی دانند که آیا کیفیت محصولات این فروشگاه خوب است یا نه؟ آیا قیمت فرش ترک شهر فرش ارزان است یا خیر؟ همه این سوالات را به همراه شرح ویژگی های فرش ترک در شهر فرش، توضیح می دهیم.

شهر فرش یکی از بزرگترین هایپر فرش ها در تهران است که البته به تازگی از یک شعبه خود در شمال کشور هم رونمایی کرده است. شهر فرش در تهران دارای دو شعبه است و شما می توانید از شهر دو شعبه از ساعت ۹ صبح تا ۶ بعد از ظهر دیدن فرمایید. انواع فرش ماشینی در شهر فرش دیده می شود. از فرش ترک شهر فرش گرفته تا انواع فرش ایرانی مدرن، کلاسیک، کودک، گبه، وینتیج، دستباف و غیره که با شرایط ویژه و تسهیلات امکان خرید آنها وجود دارد.

فرش ترک در شهر فرش

بررسی فرش ترک شهر فرش

فرش ترک یکی از محصولاتی است که در سال های اخیر در بین ایرانی ها طرفداران زیادی پیدا کرده است. به همین دلیل در اکثر فروشگاه های فرش، فرش ترک هم دیده می شود. فرش ترک شهر فرش دارای ویژگی هایی است که باید بدانید و با اطلاعات کامل به خرید آن اقدام فرمایید:

  • کیفیت بافت فرش ترک در شهر فرش

تنوع کیفی در شهر فرش دیده می شود. اما بیشتر فرش های ترک موجود در شهر فرش با نخ خاب اکریلیک یا پلی استر عرضه می شوند. فرش ترک بافته شده با الیاف اکریلیک هیت ست طبیعتا دارای بیشترین کیفیت در بین دیگر الیاف است و بعد از آن الیاف پلی استر هستند که استحکام خوبی دارند و به علاوه از نظر ظاهری هم بسیار درخشنده و پرجلوه نمایان می شوند.

  • تراکم بافت فرش ترک در شهر فرش

تراکم بافت یکی از عواملی است که در مرغوبیت و کیفیت فرش بسیار تاثیر گذار است، بنابراین باید برای محصولات شهر فرش این گزینه را هم بررسی کنیم. هر چه فرش دارای تراکم و تعداد شانه بیشتری باشد، دارای مرغوبیت و کیفیت بیشتری خواهد بود. فرش های ترک که در شهر فرش عرضه می شوند، معمولا با تعداد شانه ۵۰۰ و ۷۰۰ و تراکم ۱۰۰۰ و ۲۵۵۰ عرضه می شوند. البته فرش های ترک ۱۲۰۰ شانه هم در این فروشگاه یافت می شوند که تعدادشان محدود تر از دو نوع دیگر است.

همچنین توصیه می کنیم بخوانید : مزایای خرید اینترنتی فرش ترک

  • قیمت فرش ترک در شهر فرش

فرش ترک در شهر فرش نسبت به دیگر فروشگاه ها در تهران، کمتر است اما نسبت به قیمت کارخانه کمی بالاتر خواهد بود و شما باید هزینه بیشتری بپردازید. البته ناگفته نماند، برندهایی که فرش ترک را در شهر فرش عرضه می کنند، برندهایی هستند که در بازار داخل فرش عرضه نمی کنند و شما نمی توانید مشابه آن را در داخل گیر بیاورید، مگر اینکه با همان قیمت یا بالاتر که در شهر فرش عرضه می شود. بنابراین فرش ترک در شهر فرش نه ارزان است و نه گران! البته اگر از کارخانه فرش کاشان بخواهید محصول خود را تهیه کنید، قطعا قیمت فرش ترک در فروشگاه شهر فرش گرانتر خواهد بود.

قیمت انواع فرش ترک موجود در شهر فرش به شرح زیر است:

به علت عدم اعلام قیمت ها، این قسمت به روز رسانی خواهد شد!

قیمت فرش ترک شهر فرش

  • طرح و رنگ های فرش ترک موجود در شهر فرش

تنوع طرح و رنگ در شهر فرش برای محصولات فرش ترک بالا است و شما می توانید با فراغ بال اقدام به مشاهده طرح ها و انتخاب طرح مورد نظر کنید. طرح های متفاوت و منحصر به فرد که ممکن است در فروشگاه های دیگر مشابه آن ها را پیدا نکنید، در شهر فرش یافت می شود.

مزایای خرید فرش ترک شهر فرش

اگر از شهر فرش بخواهید فرش ترک بخرید یا هر فرش دیگری، مزیت هایی برای شما وجود خواهد داشت، از جمله:

  • تضمین کیفیت همه محصولات
  • ضمانت نامه ۵ و ۱۰ ساله برای هر محصول
  • ارسال رایگان شهر فرش به تمام نقاط تهران و ایران
  • رفت و آمد رایگان به شهر فرش با اسنپ یا خط ویژه
  • تضمین قیمت تمامی محصولات
  • شرایط پرداخت اقساطی محصولات
  • برخورد مناسب کارمندان و کارشناسان فروش فرش
  • تنوع کم نظیر محصولات

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *