فرش باغ معلق ۷۰۰ شانه

در حال حاضر با توجه به تنوع بالای فرش های ماشینی در طرح ها و اندازه ها کارخانه های تولید کننده فرش و همچنین طراحان در این زمینه سعی دارند که همه ی سلایق و فرهنگ های جامعه و همچنین همه طبقات از نظر مالی را پوشش دهند، که قیمت فرش باغ معلق ۷۰۰ شانه مناسب بوده و اکثر افراد قشر متوسط جامعه می توانند این فرش را تهیه کنند.

فرش هایی که رنگبندی شفاف تری دارند، بوی نفت یا پلاستیک نمی دهند یا از نخ های آکریلیک هیت ست تهیه شده اند دارای کیفیت بالاتری نسبت به سایر فرش ها هستند.

مشخصات فرش باغ معلق ۷۰۰ شانه

این فرش ماشینی ۷۰۰ شانه است یعنی در یک متر از عرض فرش ۷۰۰ گره قرار دارد.

اما بالاترین شانه در فرش طرح باغ معلق ۱۲۰۰ شانه و بالاترین تراکم آن ۳۶۰۰ می باشد یعنی در یک متر از طول فرش ۲۶۰۰ گره وجود دارد.

در فرش های ۷۰۰ شانه از الیاف متفاتی مثل: پلی استر، ابریشم مصنوعی، اکریلیک و… وجود دراد که در قیمت فرش باغ معلق ۷۰۰ شانه تفاوت ایجاد می کند که مرغوب تری نوع نخ اکریلیک درالون می باشد.

تعداد رنگ فرش باغ معلق ۷۰۰ شانه

به طور کلی فرش های ماشینی در ۵ تا ۱۲ رنگ قابلیت بافت دارند که فرش های ۷۰۰ شانه در تعداد رنگ های ۸ رنگ، ۱۰ رنگ و ۱۲ رنگ، فرش های ۱۰۰۰ شانه در دو نوع ۸ رنگ و ۱۰ رنگ و فرش های ۱۲۰۰ شانه فقط در ۸ رنگ بافته و تولید می شوند.

اما دستگاه های بافت فرش ۱۲۰۰ از سایر فرش ها به روز تر است که توسط دستگاه ساخت شرکت وندویل است و به دلیل دقت بالای این دستگاه، رش ها ریز بافت تولید شده و همانند فرش های بافته شده توسط دست هستند.

قیمت فرش باغ معلق ۷۰۰ شانه به دلیل به کار برده شدن الیاف با کیفیت بایر آلمان که وضوح رنگ بسیار بالا و دوام و لطافت زیادی که دارند ممکن است از سایر فرش ها بالا تر باشد.

فرش های ماشینی تولید شده با دارا بودن گواهینامه اروپا و همچنین نشان ملی استاندارد ایران همراه با ۱۲۰ ماه ضمانت کیفی به دست مشتریان سپرده می شود.

ویژگی های فرش ۷۰۰ شانه باغ معلق

این فرش در ابعاد ۶ متر، ۹ متر و ۱۲ متر بافته می شود و اکثرا دارای رنگ های آبی کاربنی، سرمه ای و نقره ای هستند.

این فرش ها در درجه یک ممتاز قرار گرفته و عموما در تعداد شانه ۷۰۰ بافته می شوند، تراکم این فرش ۲۵۵۰ و تعداد گره آن در هر متر مربع ۵۹۵۰۰۰ است و تعداد پایل در هر متر مربع ۱۱۹۰۰۰۰ می باشد، جنس نخ خاب این فرش صد در صد اکریلیک هیت ست و تمام نخ است و همچنین در ۸ رنگ واقعی بافته شده است.

جنس نخ تار و پود آن پنبه بوده و در رنگ های زمینه ای نقره ای، آبی کاربنی و سرمه ای بافته می شود.

قیمت فرش باغ معلق ۷۰۰ شانه

قیمت فرش باغ معلق ۷۰۰ شانه یکی از مهمترین دغدغه های افراد در خریدن فرش است و مشتریان تمایل دارند که فرش هایی با کیفیت عالی و قیمت مناسب تهیه کنند.

گروه های تولیدی در زمینه فرش باغ معلق ۷۰۰ شانه سعی کرده اند تا در مقابل کیفیت عالی فرش قیمت آن را پایین نگه دارند اما همانطور که میدانید با بالا رفتن کیفیت نخ و به طبع بالا رفتن کیفیت فرش قیمت آن نیز افزایش پیدا می کند.

فرش باغ معلق ۷۰۰ شانه دارای طرحی به روز و جدید است که طرفداران خاص خود را دارد، این مدل پرفروش در سه رنگ متنوع و جذاب بافته می شود.

ما به شما توصیه می کنیم که برای خرید این مدل به فروشگاه فرش اصل مراجعه فرمایید. فروشگاه اینترنتی فرش اصل، امکان خرید اینترنتی انواع فرش ماشینی را برای شما عزیزان فراهم کرده است و می توانید تمامی محصولات این فروشگاه را زیر قیمت بخرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *