قیمت فرش فانتزی درجه یک در بازار چند است؟

قیمت فرش فانتزی درجه یک موضوعی است که می خواهیم در این مقاله با هم دنبال کنیم. حتما تا به حال نام فرش های فانتزی به گوشتان خورده است و شاید قصد دارید که برای محیط منزل خود از فرش های فانتزی استفاده نمایید. دانستن قیمت یک محصول باعث می شود که بتوان برای خرید نهایی آن برنامه ریزی کرد. حالا با توجه به اینکه فرش فانتزی یکی از محصولات جذاب برای مشتریان است، ما سعی داریم که به قیمت فرش فانتزی درجه یک بپردازیم و اینکه چه عواملی بر قیمت آن تاثیر گذار خواهند بود. پس با ما همراه باشید.

قیمت فرش مدرن

بررسی قیمت فرش فانتزی درجه یک

قیمت هر فرش ماشینی ممکن است به عوامل زیادی وابسته باشد. فرش فانتزی هم یک نوع از فرش های ماشینی به شمار می رود. حالا قصد داریم که ابتدا برای شما مشخص کنیم که چرا باید قیمت فرش فانتزی اینقدر باشد و بعد قیمت های روز بازار را برای شما بیان خواهیم کرد.

  • تعداد شانه و تراکم موثر بر قیمت فرش مدرن و فانتزی

تعداد شانه و تراکم فرش ماشینی فانتزی، یکی از عواملی است که تاثیر بسزایی در قیمت فرش مدرن خواهد داشت. تعداد شانه و تراکم هر چه بالاتر برود، قیمت یک نوع فرش ماشینی هم افزایش پیدا خواهد کرد. این امر به خاطر این است که باید هم از مواد اولیه باکیفیت تر استفاده شود و هم اینکه دستگاهی که برای تولید فرش ماشینی مورد استفاده قرار می گیرد باید جدیدتر و به روز تر باشد. همچنین ظرافت فرش های فانتزی تولید شده با تعداد شانه و تراکم بالاتر، بیشتر خواهد شد. پس تعداد شانه بالاتر را با قیمت بیشتر باید بخرید.

  • مواد اولیه موثر بر قیمت فرش مدرن

مواد اولیه فرش ماشینی هم از موثر ترین مولفه ها بر قیمت فرش فانتزی درجه یک هستند. هرچه کیفیت مواد اولیه بالاتر برود، قیمت آن هم بالاتر خواهد رفت. الیاف اکریلیک، الیاف پلی استر و الیاف ورجین در حال حاضر گران ترین مواد اولیه برای نخ خاب فرش ماشینی به شمار می روند. معمولا در نخ خاب فرش فانتزی از الیاف اکریلیک استفاده نمی شود و بیشتر از الیاف پلی استر استفاده می کنند، چون هم قیمت مناسب تری دارد و هم اینکه ضد حساسیت است. هم اکنون بهترین نخ خاب و البته گرانترین آن، پلی استر است که نسبت به فرش های بی سی اف و پلی پروپیلن دارای قیمت بالاتری است.

  • دستگاه بافنده موثر بر قیمت فرش ماشینی فانتزی

دستگاه بافنده هر چه با کیفیت تر و به روز تر باشد، سبب می شود فرش تولید شده گران تر شود. دستگاه های جدید هم از کیفیت بسیار بالاتری برخوردار هستند، هم با تعداد شانه بالاتری فرش را تولید می کنند، هم دارای درصد خطای کمتری برای تولید فرش ماشینی درجه یک هستند. پس فرش فانتزی تولید شده با دستگاه های جدید نسبت به دستگاه های قدیمی تر، گران تر خواهد بود.

قیمت فرش فانتزی چنده؟

  • قیمت ارز موثر بر قیمت فرش مدرن

قیمت ارز هم یکی دیگر از عواملی است که دقیقا موثر بر قیمت فرش خواهد بود. اکثر مواد اولیه برای تولید فرش ماشینی از خارج کشور وارد می شوند و باید با حواله های دلاری و یورویی پرداخت شوند. بنابراین هر چه قیمت ارز بالاتر برود، فرش های فانتزی گران تر خواهند شد و بالعکس.

آخرین قیمت فرش فانتزی درجه یک در بازار

فرش فانتزی درجه یک در بازار چند است؟ آیا می توان زیر یک میلیون تومان فرش فانتزی خرید؟ با توجه به قیمت های زیر، پاسخ سوالات خود را دریافت خواهید کرد.

البته قبل از بررسی قیمت فرش این نکته را بدانید که قیمت ها به خاطر نوسان قیمت ارز ممکن است با آن چیزی که در بازار است متفاوت باشد، ولی ما سعی می کنیم این مطلب را طبق آخرین به روزرسانی ها، آپدیت نگه داریم:

 

4 thoughts on “قیمت فرش فانتزی درجه یک در بازار چند است؟

    • فوریه 27, 2021 در t 9:28 ق.ظ
      Permalink

      بله همینطوره ، ممنون از نظر لطفتون💖💖

      پاسخ دادن
  • فوریه 23, 2021 در t 5:38 ق.ظ
    Permalink

    چ جالب.. نمیدونستم اینارو

    پاسخ دادن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *