امکان بافت فرش با طرح های سفارشی

با بالا رفتن تنوع در طرح و رنگ قالی ، نیاز مشتریان نیز فراتر رفته و خواهان طرح ها و رنگبندی متناسب با دکوراسیون منزل هستند. بالطبع تطابق فرش با دکوراسیون بر محیط خانه تاثیر بسزایی دارد و القا کننده انرژی مثبت به فضای منزلتان می باشد . اگر ما هنگانم خرید فرش ، فقط به این بیندیشیم که از قالی به عنوان کف پوش و عایق کف اتاق استفاده کنیم ، انتخاب طرح و نقشه فرش بسیار آسان خواهد بود ولی امروزه بیشتر افراد ، به بحث دکوراسیون منزل خیلی اهمیت می دهند و خواستار فرشی هستند که آرامش را به خانه آن ها به ارمغان بیاورد . امرزوه برطرف کردن نیاز این مشتری ها بسیار آسان تر از گذشته است با توجه به تنوع طرح و رنگی که در بازار تولید وجود دارد . ولی بسیاری از افراد هستند که طرح و نقشه دلخواه خودشان را میخواهند . برای مثال به عکس روی یک پارکت علاقه مند شده اند و فرشی با همان طرح می خواهند . البته تامین نیاز این گونه مشتریان خاص را هر تولیدکننده ای نمی تواند جواب بدهد . شرکت فرش اصل پاسخگوی نیاز این خریداران می باشد .

 

شرایط فرش سفارشی

متفاوت بودن شرکت فرش اصل با دیگر تولیدکنندگان در این است که شرکت های دیگر ، امکان تولید فرش های با ابعاد درخواستی مشتری را دارند . برای مثال ، خریداری ، فرش ۱۵ متری می خواهد . تولید این گونه محصولات کار پیچیده ای نیست . ولی شرکت اصل ، درکنار سایز درخواستی فرش ، امکان طراحی و نقشه سفارشی را هم دارد . طراحی نقشه دلخواه مشتری ، کار بسیار سخت و زمان بری می باشد که هر تولیدکننده ای قدرت انجام آن را ندارد و تعداد این گونه تولیدکنندگان در کشور بسیار نادر می باشد . طراحی این نوع محصولات توسط مجرب ترین تیم های طراحی فرش در کشور انجام می شود . مراحل کار به این صورت است که مشتری با مشاورین سایت تماس می گیرد و طرح درخواستی خود را ارسال می کند و پس از تایید توسط کارشناسان این شرکت ، بافت محصول سفارش شده آغاز می شود . تولید محصولات ، به صورت ۷۰۰ شانه ، ۱۰۰۰ شانه و ۱۲۰۰ شانه می باشد و به مدت ۶ روز زمان نیاز است تا فرآیند تولید و تکیل فرش سفارشی انجام شود . ولی بسیاری از خریداران به دنبال قالی با رنگ خاص هستند . انتخاب رنگ درخواستی در زمینه فرش ماشینی محدود است چون الیاف فرش های ماشینی ، به صورت سالانه تولید می شوند و رنگ های آن ها به صورت محدود در اختیار تولیدکنندگان قرار می گیرد و امکان تعویض رنگ الیاف مستلزم زمان و هزینه بسیار می باشد ولی در تولید فرش دستبافت است که مشتری قدرت انتخاب هررنگی را که بخواهد ، دارد و رنگ کردن الیاف قالی دستبافت ، در حیطه کار خود تولیدکنندگان می باشد . پس اگر به دنبال فرشی با رنگ دلخواه خودتان می گردید ، باید به صورت دستبافت بافته شود . که شرکت فرش اصل ، عرضه کننده فرش دستبافت با رنگ و طرح و ابعاد دلخواه می باشد . حتی امکان بافت قالی دستبافت به هر شکلی وجود دارد . گاهی اوقات مشتری قالی مستطیل شکل را نمی پسندد و قالی با اشکال هندسی متفاوتی می خواهد . شرکت فرش اصل ، تولید این نوع محصولات را به صورت دستبافت می تواند ارائه دهد .  فروشگاه آنلاین فرش اصل ، کلکسیونی از بهترین فرش های ماشینی و فرش دستبافت می باشد . این شرکت برای پاسخگویی به نیاز مشتریانی که به دنبال طرح و نقشه خاص و ناب و منحصر هستند ، اقدام به تولید فرش سفارشی کرده است .

امکان خرید آنلاین فرش با طرح های سفارشی نیز وجود دارد .

هدف از شرکت فرش اصل ، خرسندی مشتری می باشد .

امکان بافت طرح های منحصر به دیگر کشورها
شرکت فرش اصل حتی این توانایی را دارد که طرح های مورد علاقه و مورد پسند دیگر کشورها را تولید کند . چون سلایق و فرهنگ ها ی هر کشوری باهم تفاوت دارد و این قدرت تولید باعث شده است که این شرکت را در لیست بزرگترین صادرکننده قرار دهد .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *