فرش ۷۰۰ شانه

فرش ۷۰۰ شانه یکی دیگر از پر فروش ترین و پر طرفدارترین فرش های تولید شده در دهه اخیر است  که اولین بار با دستگاه CRX توسط شرکت واندویل بلژیک تولید شد . در حال حاضر بیشتر کارخانه جات  فرش ماشینی محصول فرش ۷۰۰ شانه را در خط تولید خود دارند .
فرش ۷۰۰ شانه به خاطر ویژگی های خاصی که دارد مورد توجه مشتریان در داخل و خارج قرار گرفته است . در این مقاله جهت آشنایی کاربران عزیز با این محصول ویژه از شرکت فرش اصل کاشان ، به بررسی انواع آن می پردازیم .

 

فرش ماشینی ۷۰۰  شانه واقعی

در مقالات قبلی به مفهوم شانه و تراکم اشاره کرده ایم . فرش ۷۰۰ شانه دارای ۷۰۰ گره در واحد عرض (۱ متر ) می باشد
فرش ماشینی ۷۰۰ شانه با تراکم های مختلفی تولید میشود مانند ۱۵۰۰ ،۲۱۰۰ ، ۲۲۵۰ ، ۲۵۵۰ ، ۲۷۰۰ ، ۳۰۰۰ . که در این میان فرش ماشینی ۷۰۰ شانه تراکم ۲۵۵۰ از همه پر فروش تر می باشد . تعداد رنگ های به کار رفته در این نوع فرش ۸ رنگ و  رنگ ۱۰ و ۱۲ رنگ می باشد که از نظر قیمت تفاوت چندانی با یکدیگر ندارند . معمولا این گونه فرش ماشینی با دستگاه HCPX2 بافته  می شود .

 

فرش ۷۰۰ شانه (تبدیلی)

فرش ۷۰۰ شانه تبدیلی ، با دستگاه های بافندگی ۵۰۰ شانه تولید می شود . بعضی تولیدکنندگان با تغییراتی روی دستگاه بافندگی ۵۰۰ شانه آن را برای بافت فرش ماشینی ۷۰۰ شانه آماده می کنند تراکم طولی این گونه فرش ۱۵۰۰ گره در واحد طول می باشد و معمولا به صورت ۷ رنگ بافته می شود . قابل ذکر است که قیمت و کیفیت فرش ۷۰۰ شانه تبدیلی نسبت به فرش ۷۰۰ شانه واقعی کمتر می باشد .

 

فرش ماشینی طرح ۷۰۰

فرش ماشینی طرح ۷۰۰ در واقع فرش ۵۰۰ شانه است یعنی تعداد گره ها در واحد عرض فرش ۵۰۰ می باشد ولی به دلیل رغبت زیاد مشتریان به نقشه های فرش ماشینی ۷۰۰ شانه ، با طرح و نقشه های فرش ۷۰۰ شانه بافته می شود . این گونه از فرش ماشینی ۷۰۰ شانه با تراکم ۱۰۰۰ توسط دستگاه های ۵۰۰ شانه تولید شده و روانه بازار می شود. این محصول در ۷ رنگ یا ۸ رنگ تولید می شود . بافنده با استفاده از تکنولوژی کامپیوتر دستگاه های بافندگی ۵۰۰ شانه ، قادر است طرح های متفاوت تر را نسبت به فرش ماشینی ۵۰۰ شانه تولید کند . قابل توجه است که فرش ماشینی طرح ۷۰۰ شانه دارای قیمت ارزان تر نسبت به فرش ۷۰۰ شانه واقعی است . همچنین کیفیت مناسبی دارد و طرفداران خاص خود را در این زمینه دارد .

 

نکات قابل توجه هنگام خرید فرش ۷۰۰ شانه

یک : در این مقاله سه نوع از فرش ۷۰۰ شانه را نام بردیم در پشت هر سه نوع فرش یاد شده برچسب نوع فرش زده می شود  با این حال ممکن است بعضی افراد سود جو تغییراتی در برچسب ایجاد کنند و مشتری نتواند نوع فرش ۷۰۰ شانه را تشخیص دهد .
دو : فرش اصل کاشان به  جهت اطمینان خاطر مشتریان تنها فرش ۷۰۰ شانه واقعی را تولید می کند و ضمانت اصل بودن و درجه یک بودن فرش ماشینی ۷۰۰ شانه را برای مشتریان خود دارد .
سه : فرش ۷۰۰ شانه واقعی به دلیل استفاده از بهترین الیاف وبافته شدن با دستگاه بافندگی ۷۰۰ شانه ، مطمئنا دارای کیفیت و قیمتی بالاتر از فرش ۷۰۰ شانه تبدیلی و فرش ماشینی طرح ۷۰۰ خواهد بود .
چهار : دقت کنید که کیفیت فرش ماشینی  از سه گزینه نشات می گیرد :
الف – جنس الیاف و نخ بافته شده در تولید فرش ماشینی
ب – درصد خالص بودن بافت
ج – نوع دستگاه بافندگی
پنج : اگر تصمیم به خرید فرش دارید قبل از آن به دکوراسیون و مکانی که قرار است برای آن فرش بخرید دقت کنید اگر مکان پر رفت وآمد است مانند راهرو یا کریدور یا محل نشیمن توصیه کارشناسان شرکت فرش اصل کاشان از بین سه نوع محصول این شرکت یعنی فرش ۱۰۰۰ شانه و فرش ۱۲۰۰ شانه و فرش ۷۰۰ شانه ، به خرید فرش ۷۰۰ شانه می باشد زیرا در اثر پا خوردگی دوام و عمر بیشتری خواهد داشت . با توجه به انواع و اقسام طرح ها و نقشه ای فرش ۷۰۰ شانه شما می توانید  متناسب با هر دکوراسیون طرح فرش ماشینی مورد نظر خود را پیدا کنید .

فرش ۷۰۰ شانه  شرکت اصل کاشان

فرش اصل کاشان با تولید و عرضه فرش ۷۰۰ شانه واقعی با قیمت مناسب همچنین در طرح ها و رنگ های متنوع سعی در جلب رضایت مشتری دارند . مشتریان با خرید اینترنتی فرش ۷۰۰ شانه از فروشگاه آنلاین فرش اصل می توانند جدیدترین و به روز ترین فرش ماشینی ۷۰۰ شانه ۱۰ رنگ و فرش ماشینی ۷۰۰ شانه ۱۲ رنگ را را در نقشه های زیبا و با بهترین کیفیت سفارش دهند و در اسرع وقت درب منزل  تحویل بگیرند .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *