خرید ارزان قیمت فرش ماشینی

ما به عنوان خریدار همواره در صدد خریدی با کیفیت و قیمت مناسب هستیم ، موقع خرید سعی می‌کنیم تا با کسب اطلاعات مورد نیاز و گاها مراجعه به چندین مغازه و مقایسه محصولات مختلف با یکدیگر محصولی را خریداری نماییم که از نظر جنس ، کیفیت و قیمت باب میل ما باشد . این مورد در خرید لوازم خانگی خصوصاً کالاهای با دوام مانند فرش ، یخچال ، تلویزیون ، مبلمان و … بیشتر مورد توجه قرار می‌گیرد . از این رو زمانی که قصد خرید ارزان قیمت فرش ماشینی کاشان راداریم ، باید به عوامل مستقیم و غیرمستقیمی که بر قیمت تأثیرگذار هستند توجه نماییم . عوامل متعددی در این زمینه مؤثر به نظر می‌رسند برای درک بهتر و در نظر گرفتن تمام موارد می‌توان چنین عنوان کرد که عوامل مؤثر بر قیمت فرش ماشینی به دو گروه عمده عوامل مستقیم و عوامل غیر مستقیم تقسیم می‌شوند . با این مطالب میدانیم که جهت خرید فرش ارزان قیمت کاشان باید عواملی که در ادامه مطرح خواهند شد را در کمترین قیمت برآورده ساخت . در این نوشتار به دنبال پاسخ به این سؤال خواهیم بود که فرش ارزان قیمت را از کجا و چگونه خریداری کنیم ؟

عوامل مؤثر بر خرید ارزان قیمت فرش ماشینی کاشان
در وهله اول لازم است بدانیم که الزاماً هر محصولی ارزان قیمت بد و بی کیفیت نیست و همین‌طور هر محصول گرانی هم خوب و با کیفیت نخواهد بود . پس این تصور غلطی است که فرش های ماشینی ارزان قیمت نمی‌توانند مدت زمان زیادی را مهمان خانه ما باشند .
دو جنبه ظاهر و کیفیت در مرغوب بودن فرش ماشینی تأثیر گذار هستند و طبيعتا می‌توان قیمت را هم از همین دو جنبه بررسی کرد . در تعیین ظاهر و زیبایی فرش مهم‌ترین عامل شانه و تراکم است . هرچه شانه و تراکم بیشتر شود ، فرش زیباتر و فاخرتر خواهد بود ، شانه و تراکم بالا نیازمند الیاف بیشتر ، صرف زمان بیشتر و همچنین استفاده از الیاف نازک تر و گران قیمت تر است که در نهایت به بیشتر شدن بهای فرش می انجامد . در کنار شانه و تراکم موارد دیگری هم در زیبایی می‌تواند مؤثر باشد .
تعداد رنگ های بکار گرفته شده یکی از همین موارد خواهد بود هرچه تعداد رنگ های بکار گرفته شده در بافت بیشتر باشد ، به علت تنوع رنگ فرش شادتر و جذاب تر به نظر میرسد . نوع الیاف به عنوان موردی دیگر قابل توجه است تأثیر نوع الیاف بدین صورت خواهد بود که برای مثال الیاف هیت ست شده درخشان تر به نظر می‌رسند و الیاف ابریشم که از گران قیمت ترین الیاف هستند در بافت هایی که نیاز به زیبایی بالا دارند بکار می‌رود . جدید بودن نقشه و طرح و عدم تکراری بودن هم به علت مد بودن نگاره منجر به افزایش بهای فرش ماشینی خواهد شد . در یک نتیجه گیری کلی در مورد عوامل ظاهری چنین اظهار نظر کرد که اگر قصد خرید فرش ارزان قیمت ماشینی در کیفیت بالا را داریم باید از خرید فرشی با داشتن مواردی مانند شانه و تراکم بالا ، به روز بودن نقشه ، محصولی با داشتن الیاف ابریشم و … چشم پوشی کنیم . عدم دارا بودن هر کدام از موارد یاد شده می‌تواند بدون آسیب زدن به کیفیت و مرغوبیت فرش از قیمت آن بکاهد از همین رو بهترین تکنیک برای خرید و فروش ماشینی با قیمت ارزان صرف نظر کردن از آیتم های ظاهری فرش ماشینی است .
عوامل مؤثر بر کیفیت فرش ماشینی در کنار عوامل ظاهری موجب تغییرات قیمت خواهند شد اما بر خلاف عوامل مؤثر بر ظاهر مستقیماً با کیفیت فرش در ارتباط هستند . بهتر است کیفیت مرغوب را فدای قیمت ارزان نکنیم چون در صورت خرید فرش بی کیفیت نمی‌توان انتظار کارکرد بلند مدت را داشت . جنس الیاف اولین عامل در تعیین کیفیت و مرغوبیت است ، هرچه الیاف با کیفیت تر و مرغوب تر باشد گران قیمت تر هم خواهد بود . امروزه پرکاربرد ترین و بهترین نخ خاب ، نخ آکریلیک هیت ست شده است ، هیت ست شدن به الیاف علاوه بر درخشندگی و ظاهری زیبا ، ویژگی هایی مانند مقاومت در برابر حرارت ، شست و شو ، نور آفتاب و … می بخشد . فرآیند هیت ست شدن می‌تواند بر روی انواع نخ ها انجام شود و هم‌زمان بر قیمت و کیفیت بی افزاید .
کیفیت دستگاه بافت مورد دوم از عوامل کیفی است ، تولیدات شهر کاشان همگی توسط دستگاه‌هایی انجام می‌شود که در کشورهای اروپایی ساخته می‌شوند و به علت صنعت فوق العاده پیشرفته کشورهای اروپایی روز به روز شاهد پیشرفته تر شدن دستگاه‌ها و ماشین آلات بافت هستیم . هرچه دستگاه با تکنولوژی برتری ساخته شده باشد گران قیمت تر بوده و محصولاتی که تولید می‌کند هزینه تمام شده بالاتری خواهند داشت .

فرش ارزان قیمت را از کجا بخریم ؟
پاسخ به این سؤال کار آسانی نیست اما در نظر گرفتن چند مورد می‌تواند ما را در پاسخگویی یاری نماید . با پیشرفت تکنولوژی و فضای مجازی مقایسه قیمت ها کار سختی نیست ، مراجعه به وب سایت هر شرکت می‌تواند ما را نسبت به قیمت محصولات آگاه کند . از طرف دیگر در بین شهرهایی که در تولید فرش‌های ماشینی دستی بر آتش دارند شهر کاشان با اختلاف در صدر تولید کنندگان قرار دارد ، از این رو می‌توان این‌گونه تحلیل کرد که وجود تولید کنندگان زیاد و متمرکز در شهرک های نساجی شهر کاشان و بالا بودن حس رقابت تولیدکنندگان را بر آن داشته است تا با قیمت گذاری حداقل نسبت به فروش محصولات خود اقدام نمایند . پس تا به اینجای کار دانستیم که تولیدات فرش ماشینی کاشان ارزان قیمت تر از تولیدات سایر شهرها هستند .
با بررسی روش های خرید و فروش می‌بینیم که خرید و فروش های مستقیم و بی واسطه به دلایل متعددی از جمله کوتاه شدن مسیر فروش ارزان ترین راه مبادله هستند . پس در مورد خرید ارزان قیمت فرش ماشینی کاشان باید در صورت توان از طریق خرید مستقیم محصولی ارزان قیمت را خریداری کرد . خرید مستقیم می‌تواند به صورت مراجعه به کارخانه یا مراجعه به وب سایت شرکت باشد . قطعاً روش دوم بسیار آسان تر ، به صرفه تر ، بی دردسر و در یک کلمه بهترین روش خرید باشد . تنها نکته در مورد خرید های اینترنتی در مورد هر محصولی این است که تمام نکات امنیتی را در نظر بگیریم .
نمونه بارز مطالب گفته شده در این مقاله ، فرش ماشینی ۷۰۰ شانه کاشان هستند . این گونه به علت داشتن ویژگی های ظاهری متوسط ، عدم بکارگیری نخ  های اشرافی مانند نخ ابریشم و از همه مهم‌تر شانه و تراکم نسبتاً پایین در عین دارا بودن کیفیت بالایی که ناشی از بکار گیری الیاف مرغوب است در دسته فرش های ماشینی ارزان قیمت ولی پر فروش هستند . فرش های ماشینی ۷۰۰ شانه در تراکم های مختلف ( عمدتاً ۲۵۵۰ ) می‌تواند بهترین انتخاب برای مکان‌هایی باشد که کیفیت و قیمت بر ظاهر زیبا مقدم است . این محصولات به علت استفاده از نخ های ضخیم تر ، ضخامتی بسیار خوبی دارند و برای اتاق نشیمن بسیار عالی است . فرش ۷۰۰ شانه ، در مقایسه با دیگر محصولات هم از ضخامت خوبی برخوردار است و هم از نظر ظاهری ، ریز بافت است . البته فرش های ۷۰۰ شانه تبدیلی و طرح ۷۰۰ شانه کیفیت بسیار پایین تری نسبت به فرش ۷۰۰ شانه ماشینی دارند .

خرید فرش ۷۰۰ شانه ماشینی کاشان
شرکت فرش اصل ، کلکسیونی از بهترین فرش ۷۰۰ شانه ماشینی را دارد . تنوع در طرح و رنگ این محصول بسیار زیاد است . این شرکت ، برای تمامی محصولاتش ضمانت نامه اصل گذاشته است تا محصولاتی که دارای هر گونه اشکال و عیب باشند ، عودت داده شود . ارسال سریع محصولات در خرید اینترنتی فرش از مهم ترین اقدام این شرکت می باشد . این شرکت هیچ گونه تولید فرش ۷۰۰ شانه تبدیلی و یا فرش طرح ۷۰۰ شانه را به علت پایین بودن کیفیت و اصل نبودن محصول ندارد . هدف از این شرکت ارائه فرش اصل می باشد .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *