فرش آشپزخانه طرح ادویه

در این مطلب میخواهیم اطلاعاتی راجع به فرش آشپزخانه طرح ادویه به شما ارائه دهیم و امیدواریم که از این مطلب خوشتان بیاید و نهایت استفاده را ببرید.

آشپزخانه یکی از محل های پر رفت و آمد برای خانم ها است و بیشتر وقت آنها در این محیط سپری می شود. بنابراین با توجه به اینکه اکثر خانم ها مدت زمان زیادی را در محیط آشپزخانه حضور دارند، باید به دکوراسیون آشپزخانه اهمیت داده شود. یکی از مهمترین اجزای دکوراسیون آشپزخانه، فرش آشپزخانه است. حال این سوال پیش می آید که آیا در آشپزخانه خود از فرش استفاده می کنید یا خیر؟ آیا دوست دارید فرش آشپزخانه طرح ادویه را در دکوراسیون محیط آشپزخانه استفاده کنید؟ اگر دوست دارید یک دکوراسیون جذاب، شیک و فانتزی داشته باشید، ادامه مطلب راهنمای کامل شما در این زمینه خواهد بود.

فرش ماشینی آشپزخانه ترک یکی از محبوب ترین محصولات موجود در فروشگاه ها و نمایشگاه های فرش ماشینی می باشد. این فرش ها به خاطر خصوصیات های ظاهری و فنی متفاوتی که دارند، بسیار مورد توجه مشتری قرار می گیرند. همچنین قیمت فرش آشپزخانه نسبت به فرش های دیگر مناسب تر است. فرش آشپزخانه طرح ادویه با توجه به اینکه دربرگیرنده تصویری از ادویه جات است، با محیط آشپزخانه وفق پیدا می کند و برای همین خواهان زیاد دارد.

فرش طرح ادویه

بررسی بیشتر فرش آشپزخانه طرح ادویه

فروشگاه اینترنتی فرش اصل، یکی از ارائه کنندگان برتر فرش ماشینی در کشور می باشد. یکی از محصولاتی که می توان در این فروشگاه مشاهده کرد، محصولات فرش آشپزخانه ترک می باشد. فرش های آشپزخانه ترک دارای ویژگی های ظاهری مناسب محیط دکوراسیون آشپزخانه هستند و به همین دلیل توصیه می کنیم از آنها برای تکمیل دکوراسیون مهم ترین قسمت منزل خود استفاده نمایید. فرش آشپزخانه طرح ادویه هم یکی از محصولات این دسته بندی در فروشگاه فرش اصل است که دارای مشخصات زیر می باشد:

  • تعداد شانه و تراکم فرش طرح ادویه

فرش ماشینی طرح ادویه یکی از فرش های ماشینی است که با تعداد شانه و تراکم نسبتا پایین بافته شده است. این تعداد شانه و تراکم پایین باعث می شود که فرش نرم تر باشد. فرش طرح ادویه اگرچه دارای ظرافت کمتری است، اما در عوض زیر پای نرمی را برای آشپزخانه رقم می زند. هر وقت شما قدم در راه آشپزخانه بردارید، نرمی این فرش قلب شما را تسخیر خواهد کرد.

  • دستگاه بافنده فرش ماشینی ادویه برای آشپزخانه

دستگاه بافنده فرش مذکور، دستگاه بافنده آلفا شونهر می باشد. شرکت شونهر یکی از قدیمی ترین و معتبرترین شرکت های تولیدکننده دستگاه های صنعتی نساجی می باشد. کیفیت بافت در این دستگاه بالا است، اما محصول تولید شده از این دستگاه دارای تعداد شانه و تراکم کمتر نسبت به سایر دستگاه ها می باشد.

  • کیفیت فرش آشپزخانه ترک طرح ادویه

برای بافت فرش طرح ادویه در فرش اصل از مواد اولیه بسیار باکیفیت استفاده شده است. الیاف به کار رفته در مهمترین قسمت از فرش، الیاف پلی استر یا ابریشم مصنوعی هستند که علاوه بر درخشندگی چند برابر دارای استحکام و مقاومت بالایی هم هستند. به غیر از نخ خاب، مواد اولیه به کار رفته در نخ تار و پود هم الیاف پنبه و پلی استر هستند که سبب افزایش استحکام فرش در برابر عوامل محیطی می شوند.

  • دیگر مشخصات فنی فرش طرح ادویه

فرش طرح ادویه به صورت چاپی است و دارای تعداد رنگ نامحدود می باشد. ابتدا فرش مورد نظر به صورت سفید با دستگاه شونهر بافته می شود و سپس طرح مورد نظر با دستگاه های چاپی روی فرش چاپ می شوند. مزیت چاپ بر روی فرش، تعداد رنگ بالا و کیفیت طرح نزدیک تر به عکس می باشد.

جدیدترین مدلهای فرش آشپزخانه طرح ادویه

در ادامه میخواهیم چند نمونه از مدلهای جدید ۲۰۲۱ از فرش ماشینی آشپزخانه طرح ادویه را با هم ببینیم:

 

 

فرش آشپزخانه مدل 2021 طرح ادویه

 

فرش آشپزخانه مدل جدید

 

مدل جدید فرش آشپزخانه ترک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *