فرش ماشینی ماهی ۷۰۰ شانه

در این مطلب موضوع بحث اصلی ما درباره فرش ماشینی ماهی ۷۰۰ شانه که به علت طرح زیبا و خاصی که دارد، مورد توجه بسیاری از مشتریان برای خرید فرش ماشینی قرار گرفته است.

امروزه نقشه ها و طرح های زیادی توسط کارخانه های فرش ایران و به خصوص شهر کاشان طراحی و بافته می شوند، که فرش ماشینی ماهی ۷۰۰ شانه یکی از آن هاست، این فرش دارای طرح ریز ماهی است که در سایز و رنگ های مختلف تولید می شود، این طرح در ابعاد قالیچه، فرش کناره، فرش ۶ متری، فرش ۹ متری، فرش ۱۲ متری بافته می شود.

ویژگی های فرش ماشینی ماهی ۷۰۰ شانه

طرح ریز ماهی از طرح های جدید بافته شده در کارخانه های فرش شهر کاشان است که یکی از معروف ترین این طرح، فرش ماشینی ماهی ۷۰۰ شانه و با تراکم ۲۵۵۰ می باشد.

فرش ماشینی ۷۰۰ شانه نیز دارای تراکم های متفاوتی است: تراکم ۲۵۵۰ و تراکم ۲۷۰۰٫

حال هر چه تعداد شانه فرش بالاتر باشد تراکم فرش نیز بالاتر می رود مثلا فرش ۱۰۰۰ شانه دارای تراکم های ۳۰۰۰ و ۳۶۰۰ است و فرش ماشینی ۱۲۰۰ شانه فقط دارای تراکم ۳۶۰۰ می باشد.

فرش ماشینی ماهی ۷۰۰ شانه از محصولات تولیدی کارخانه فرش کاشان با بالاترین کیفیت و مقطوع ترین قیمت است، که در تعداد شانه و تراکم های متفاوت بافته شده در رنگبندی های متنوع و زیبا (۸ رنگ) با نخ خاب ۱۰۰ درصد اکریلیک هیت ست همرا با الیاف درجه یک وجود دارد.

فرش ماشینی 700 شانه طرح ماهی

ابعاد فرش ماشینی ماهی ۷۰۰ شانه

همانطور که گفتیم طرح فرش ماشینی ماهی ۷۰۰ شانه در سایز های مختلف و استاندارد ۶ متری، ۹ متری و ۱۲ متری بافته و تولید می شود و همچنین در ابعاد قالیچه، فرش کناره و فرش های دایره ای شکل با قطر های ۱ متر، ۲ متر و ۳ متر و نیز با توجه به خواست و سلیقه مشتریان قابلیت بافت دارد.

فرش ریز ماهی ۷۰۰ شانه سرمه ای از زیباترین طرح های فرش ۷۰۰ شانه است که در سایز های کناره و برای رفع شدن نیاز خریدار در انواع سایز های سفارشی بافته می شود.

قیمت فرش ماشینی ماهی ۷۰۰ شانه

بخاطر اینکه کاشان مهد تولید فرش در ایران محسوب می شود اولین فرش های ۷۰۰ شانه در این شهر بافته و روانه بازار شد، در ابتدا فرش ۷۰۰ شانه توسط دستگاه اچ سی پی با نخ ۱۸ سه لا بافته می شد و اولین فرش ۷۰۰ شانه با تراکم ۱۵۰۰ تولید شد و بعد از آن به مرور با پیشرفته تر شدن دستگاه ها و طرح ها و نقشه ها فرش های ۷۰۰ شانه باکیفیت تر و زیبا تر تولید شده اند.

تراکم و تعداد شانه یک فرش روی قیمت آن فرش تاثیر دارد به طوری به هر چه تعداد و تراکم یک فرش بیشتر باشد میزان نخ به کار رفته در آن نیز بیشتر و قیمت آن هم بالاتر می رود.

فرش های ۷۰۰ شانه در ابتدا با تراکم ۱۵۰۰ بافته می شدند و رفته رفته تراکم آن ها بالا رفت، بعد از آن با تراکم ۲۱۰۰، سپس با تراکم ۲۵۵۰ و امروزه با تراکم ۳۰۰۰ بافته می شوند، که با بالا رفتن تراکم این فرش قیمت آن نیز بالاتر می رود.

در حال حاضر فرش ۷۰۰ شانه با تراکم ۲۵۵۰ جزو استاندارد ترین فرش های ۷۰۰ شانه محسوب می شود، که قیمت مناسب تری نسبت به فرش های با تعداد شانه و تراکم بالاتر دارد.

فرش ۷۰۰ شانه در دو نوع هشت رنگ و ده رنگ تولید می شود اما تعداد رنگ های به کار رفته در فرش اختلاف قیمت زیادی را ایجاد نمی کند، اما این نوع فرش معمولا به صورت هفت رنگ وارد بازار می شود.

و در آخر به دلیل تنوع بالای طرح و رنگ و همچنین قیمت مناسب، این فرش نسبت به دیگر فرش ها مورد توجه بیشتری قرار گرفته است.

خرید فرش ماهی 700 شانه

خرید  اینترنتی فرش ماشینی ماهی ۷۰۰ شانه

یکی از راحت ترین و بهترین روش ها برای خرید فرش ماشینی طرح ریز ماهی ۷۰۰ شانه، خرید اینترنتی است. البته خیلی از افراد به این خاطر که به فروشگاه های اینترنتی اعتماد ندارند، دوست ندارند به صورت اینترنتی فرش بخرند.

ما توصیه می کنیم که برای اعتماد بیشتر و خریدی مطمئن به فروشگاه اینترنتی فرش اصل مراجعه کنید. این فروشگاه دارای نماد اعتماد الکترونیکی است.

همچنین برای پرداخت هزینه فرش شما را به امن ترین درگاه های بانکی در کشور متصل به شتاب هدایت خواهد کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *