قیمت فرش وینتیج کاشان

قیمت فرش وینتیج کاشان چند است؟ با چه قیمتی می توان فرش وینتیج را از درب کارخانه خرید؟ این دو سوال از سوالاتی هستند که مردم در اینترنت از آن زیاد سوال می کنند، به همین دلیل ما تصمیم گرفتیم که این سوالات را برای شما عزیزان و همچنین کاربران اینترنت پاسخ دهیم. اگر شما هم میخواهید ببینید که قیمت فرش وینتیج کاشان چند است با ما همراه شوید.

بسیاری از کارخانه های فرش ماشینی در کاشان فعال هستند و این موضوع به بیش از ۵۰ سال قبل بر می گردد. اولین کارخانه فرش ماشینی در ایران در کاشان فعالیت خود را آغاز کرد، چرا که کاشان تا چندین سال به عنوان قطب نساجی در منطقه شناخته می شد. به خاطر داشتن همین پتانسیل کارخانه های فرش در کاشان کم کم شکل گرفتند. اوایل به خاطر طرح های ضعیف و ارزان بودن فرش های دستباف، مردم اقبالی را به فرش های ماشینی نشان نمی دادند تا اینکه با ورود فرش های بلژیکی و افزایش عرضه فرش های ماشینی، مردم کم کم رو به فرش های ماشینی آوردند.

به خاطر اینکه تعداد کارخانه ها در کاشان افزایش پیدا کرد، بسیاری از تولیدکنندگان دیگر هم به این صنعت روی آوردند و کم کم نوآوری در تولید فرش ماشینی هم شکل گرفت. هم اکنون فرش وینتیج یکی از محصولاتی است که با نوآوری در شرکتهای فرش تولید شده است. در ادامه میخواهیم به بررسی قیمت فرش وینتیج کاشان بپردازیم و امیدواریم که بتوانید از این مطالبی که در اختیارتان قرار می دهیم، استفاده ببرید.

قیمت فرش وینتیج کاشان در بازار

قیمت فرش وینتیج کاشان تقریبا نسبت به دیگر شهرها بسیار ارزان تر و به صرفه تر است. شما می توانید محصولات فرش وینتیج را با قیمتی بسیار پایین تر از شهر تهران در کاشان تهیه کنید. چرا که هم کاشان معدن فرش های ماشینی است و هم به خاطر عرضه بالای فرش ماشینی و همچنین رقابت بالا، فرش های وینتیج ارزان تر به فروش می رسند و ربطی به کیفیت انواع فرش وینتیج نخواهد داشت.

آخرین قیمت فرش وینتیج کاشان

قیمت فرش وینتیج گران است یا ارزان؟

در یکسال اخیر به علت نوسانات شدید بازار و همچنین افزایش قیمت دلار، قیمت فرش های ماشینی و به خصوص فرش های وینتیج افزایش یافته است. همچنین به این خاطر که ارز نیمایی همسان با ارز موجود در بازار شد، فرش ها با تصاعدی بی سابقه گران شدند. مواد اولیه فرش وینتیج تا قبل از شناور کردن ارز نیمایی و افزایش قیمت دلار، با دلار هشت هزار تومانی تامین می شد. اما با گرانی دلار و رسیدن آن به حدود ۳۰ هزار تومان و همچنین حذف ارزی موسوم به ارز نیمایی، قیمت فرش های وینتیج به صورت قابل توجهی افزایش یافت.

الان فرش وینتیج نه بلکه تمام فرش های ماشینی موجود در بازار گران هستند ولی خوب این فقط مختص فرش نیست. همه اقتصاد ایران تحت تاثیر این گرانی ها قرار گرفته اند و همچنین تورم سبب افزایش قیمت همه محصولات از جمله همین فرش وینتیج شده است.

یک مشکلی که وجود دارد این است که همه مواد اولیه فرش ماشینی از خارج از کشور وارد می شود. خب طبیعتا این موضوع یک عامل مهم در عدم ثبات قیمت فرش وینتیج می باشد. ولی به هر حال فعلا قابل حل نیست و کارخانه های نساجی ایران همگی در حال ورشکستگی هستند. پس تا زمانی که قیمت ارز به نسبت پول ملی بالا باشد، قطعا سبب گران بودن بسیاری از کالاها از جمله کالاهایی که مواد اولیه آنها از خارج از کشور وارد می شود، خواهد شد. حالا در ادامه میخواهیم ببینیم که آخرین قیمت فرش وینتیج کاشان چند است؟

آخرین قیمت فرش وینتیج کاشان در سال ۱۴۰۰

در این قسمت میخواهیم به تفکیک ابعاد و سایز فرش وینتیج برای شما، قیمت انواع فرش وینتیج کاشان را مشخص کنیم. این مطلب بر اساس آخرین قیمت ها در فروردین ۱۴۰۰ می باشد.

قیمت فرش وینتیج کاشان نوع فرش وینتیج کاشان
۲۵۹ هزار تومان ۵۰* ۸۰
۹۷۰ هزار تومان ۱*۱٫۵
۲۵۸۵ هزار تومان ۱٫۵*۲٫۲۵
۳۸۸۰ هزار تومان ۲*۳

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *