قیمت فرش وینتیج ترک

قیمت فرش وینتیج ترک در بازار چند است؟ با حداقل قیمت می توان چه فرش وینتیجی خرید؟ فرش وینتیج ترک بهتره یا فرش وینتیج معمولی؟ همه اینها را برای شما عزیزان در قالب این مطلب پاسخ خواهیم داد. پس بهتر است که تا انتها این مطلب را دنبال کنید. ما در ابتدا به این خواهیم پرداخت که فرش وینتیج ترک چیست و منظور از پسوند ترک بعد از این فرش ها چه می تواند باشد. سپس به بررسی عواملی که در قیمت این فرش های تاثیر دارند می پردازیم و سپس قیمت فرش وینتیج ترک را برای شما خواهیم گفت.

فرش وینتیج ترک چیست؟

فرش وینتیج یکی از انواع فرش های ماشینی است که در سال های اخیر تولید آن گسترش یافته است و علاوه بر استقبال مشتریان داخلی، مشتریان خارجی هم از اینگونه فرش های ماشینی استقبال می کنند. به این خاطر که سبک عتیقه و آنتیک دارند، مورد توجه مشتریان قرار می گیرند. اما منظور از فرش وینتیج ترک چیست؟ منظور از فرش های وینتیج ترک فرش هایی هستند که با استفاده از الیاف ترک بافته می شوند. گاها به فرش هایی که از ترکیه هم وارد می شوند، ترک گفته می شود اما به این علت که فرش های ترکیه ای دارای کیفیت پایین تری هستند و قیمت بالاتری هم دارند.

آخرین قیمت فرش وینتیج ترک

اما فرش های وینتیج ترک که در ایران تولید می شوند، با استفاده از الیاف دوبار هیت ست هستند و ماندگاری بسیار بالایی خواهند داشت. تا جاییکه میتوانید تا سال های سال این فرش های ماشینی را داشته باشید. قیمت فرش وینتیج ترک ایرانی به مراتب از قیمت فرش های ترکیه ای وینتیج پایین تر است. البته شاید بگویید که شاید کیفیت فرش های ترکیه بالاتر باشد که خدمتتان عرض کردیم فرش های ایرانی دارای کیفیت بالاتری هستند.

بررسی عوامل موثر بر قیمت فرش وینتیج ترک

عواملی که بر قیمت فرش وینتیج ترک موثر خواهند بود عبارتند از:

  • دستگاه بافنده فرش وینتیج

دستگاه بافنده تاثیر بسزایی در کیفیت یک فرش ماشینی خواهد داشت و در نتیجه در قیمت آن محصول هم تاثیر گذار خواهد بود. هر چه دستگاه بافنده جدیدتر و باکیفیت تر باشد، قیمت فرشی که با استفاده از آن تولید می شود نیز افزایش خواهد یافت. بنابراین یکی از مهمترین عوامل موثر بر قیمت فرش وینتیج ترک، دستگاه بافنده آن است. هم اکنون بهترین دستگاه بافنده برای تولید فرش وینتیج ترک، دستگاه بافنده HCI می باشد.

  • کیفیت بافت فرش وینتیج

هر چه مواد اولیه به کار رفته در نخ تار و پود فرش دارای کیفیت بیشتری باشند، فرش ماشینی وینتیج دارای قیمت بیشتری خواهد بود. هم اکنون استفاده از الیاف پنبه و پلی استر به عنوان بهترین نخ تار و پود می تواند قیمت فرش وینتیج را افزایش دهد.

  • قیمت ارز و قیمت نخ

نوسانات قیمت ارز هم به راحتی روی قیمت فرش ترک و فرش وینتیج تاثیر گذار خواهد بود. چر که اکثرا الیاف اکریلیک در ایران تولید نمی شوند و وارداتی هستند و هر چه قیمت ارز بالاتر برود، تولیدکننده مجبور است نخ را با قیمت بالاتر بخرد و در این صورت قیمت نهایی فرش ترک هم افزایش خواهد یافت.

خرید فرش وینتیج ترک زیر قیمت

خرید فرش وینتیج ترک ارزان قیمت

اگر به دنبال این هستید که با قیمت پایین تر ولی همان کیفیت فرش وینتیج ترک بخرید، توصیه می کنیم که حتما از کارخانه یا تولیدکننده خرید خود را انجام دهید. اگر نمی توانید تولیدکننده را پیدا کنید ما به شما فروشگاه اینترنتی فرش اصل را معرفی می کنیم. فروشگاه اینترنتی فرش اصل عرضه کننده انواع فرش ماشینی و علی الخصوص فرش وینتیج می باشد که می توانید با شرایط ویژه و قیمت زیر بازار، از آن فرش بخرید.

قیمت فرش وینتیج ترک در بازار چند است؟

در این قسمت میخواهیم به تفکیک ابعاد، قیمت هر فرش وینتیج را خدمتتان عرض کنیم. پس با ما همراه باشید.

قیمت فرش وینتیج ۱۲۰۰ شانه ترک ابعاد فرش وینتیج ترک
۲۵۹ هزار تومان ۵۰* ۸۰
۹۷۰ هزار تومان ۱*۱٫۵
۲۵۸۵ هزار تومان ۱٫۵*۲٫۲۵
۳۸۸۰ هزار تومان ۲*۳

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *