فرش راهرویی مدرن

فرش راهرویی مدرن از موضوعاتی است که در اینترنت ترند شده است و ما در این محتوا میخواهیم درباره آن مطالبی را خدمت شما ارائه دهیم که می تواند برای افرادی که به دنبال آن هستند، مفید واقع شود. در واقع این فرش های ماشینی دارای ویژگی هایی هستند که دانستن این ویژگی ها سبب می شود شما در بین دیگر فرش های ماشینی بتوانید راحت تر آنها را انتخاب کنید یا خیر!

فرش راهرویی مدرن، یک نوع فرش ماشینی است که با طرح های فانتزی تولید می شود و معمولا به خاطر باریک بودنشان در راهرو ها و معبرهای باریک در منزل مورد استفاده قرار می گیرد.

فرش مدرن به خاطر ظاهر خلوت تر و رنگ های فانتزی مورد پسند برخی افرادی است که فرش های کلاسیک را دوست ندارند.

در ادامه به بررسی فرش راهرویی مدرن می پردازیم!

فرش مدرن راهرویی

بررسی فرش راهرویی مدرن و مقایسه با فرش کلاسیک

فرش راهرویی مدرن می تواند به خاطر ویژگی های ظاهری و یا به خاطر ویژگی های فنی توسط افراد انتخاب شود. فرش های راهرویی تا چند سال پیش، معمولا دارای طرح های سنتی و کلاسیک بودند. برای همین می توان گفت که تنوع در بین آنها کم بود و همچنین قیمت بالایی داشتند. اما با استقبال مردم از فرش های مدرن، تولیدکنندگان تصمیم گرفتند که انواع و اقسام فرش های مدرن را روانه بازار کنند که یکی از آنها فرش مدرن راهرویی است.

و اما در ادامه میخواهیم به بررسی ویژگی های فرش مدرن راهرویی و مقایسه آن با فرش کلاسیک بپردازیم:

  •       مقایسه رنگ بندی فرش های مدرن و کلاسیک راهرویی

رنگ هایی که در فرش مدرن و فانتزی مورد استفاده قرار می گیرد، همانطور که از نامش پیدا است، رنگ بندی های فانتزی است. رنگ بندی هایی که امروز ترند شده است و مورد استفاده قرار می گیرد، معمولا در فرش های مدرن هم استفاده می شود. رنگ بندی فرش های کلاسیک اما رنگ های سنگین تری است، مثل رنگ بندی های سرمه ای، لاکی، کرم، گردویی، بادامی و غیره. از این نظر افرادی که رنگ های فانتزی و بار سبک تری دوست داشته باشند، می توانند فرش های مدرن راهرویی را برای معبرهای منزل خود استفاده کنند.

به اینستاگرام فرش اصل سری بزنید و از طرح های خاص دیدن فرمایید!

  •       مقایسه طرح های فرش مدرن و کلاسیک راهرویی

طرح های فرش مدرن همانطور که از نامشان پیدا است، طرح های مدرن و فانتزی هستند. این فرش های ماشینی معمولا با طرح های ساده و خلوت و یا طرح های تصویری تولید می شوند. حال آنکه برای تولید انواع فرش کلاسیک راهرویی از طرح های اسلیمی و سنتی ایرانی مثل لچک و ترنج، افشان، شکارگاه و غیره استفاده می شود. منظور از طرح های تصویری، فرش هایی است که بر روی آنها تصاویر واقعی، نقاشی و یا انیمیشنی استفاده می شود.

فرش راهرویی فانتزی

  •       مقایسه قیمت فرش مدرن و کلاسیک راهرویی

قیمت انواع فرش مدرن بسیار پایین تر از فرش های کلاسیک است. این مورد به خاطر تراکم پایین تر و هم به خاطر استفاده از دستگاه های بافنده قدیمی تر برای تولید انواع فرش مدرن است. همچنین مواد اولیه ای هم که برای تولید فرش مدرن استفاده می شود، مواد اولیه ارزان تری نسبت به فرش های کلاسیک است.

  •       مقایسه کیفیت فرش مدرن و کلاسیک راهرویی

کیفیت فرش های کلاسیک به مراتب از کیفیت فرش های مدرن بیشتر است. اولا فرش های کلاسیک با استفاده از جدیدترین دستگاه های بافنده بافته می شوند که این مورد در فرش های مدرن دیده نمی شود. همچنین از بهترین الیاف موجود در صنعت نساجی جهان برای تولید فرش ماشینی کلاسیک استفاده می شود که در فرش های مدرن معمولا از الیاف با درجه کیفی پایین تر استفاده می کنند. همچنین تراکم فرش های کلاسیک بالا است، موضوعی که در فرش های مدرن بسیار کمتر دیده می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *