فرش وینتیج مناسب چه سبکی است؟

فرش وینتیج مناسب چه سبکی است؟ از فرش وینتیج در کجای منزل استفاده کنیم؟ آیا می توان از فرش وینتیج در اتاق پذیرایی و هال استفاده کرد؟ همه اینها سوالاتی هستند که قرار است ما در این مطلب آن را برای شما پاسخ دهیم. قطعا خواندن این مطلب برای شما از فوایدی برخوردار خواهد بود، از جمله اینکه برای شما اطلاعاتی در خصوص دکوراسیون خواهد آورد و اینکه چگونه یک دکوراسیون شیک با چیدمان مدرن با استفاده از فرش وینتیج داشته باشید.

به این علت که سوال فرش وینتیج مناسب چه سبکی است، در حقیقت در اینترنت ترند شده بود، ما بر آن شدیم که مطلبی را در این باره برای شما آماده کنیم و تمامی سوالات حول این محور را برای شما پاسخ دهیم. پس با ما همراه باشید تا بتوانیم برای شما از اطلاعات و تجربیات خود، در اختیارتان قرار دهیم.

فرش وینتیج مناسب چه سبکی است و آن را کجا پهن کنیم؟

فرش وینتیج به خاطر ظاهری که شبیه به فرش های عتیقه دارد و سبک کهنه نما است، باید به صورت هوشمندانه در خانه از آن استفاده شود. استفاده از فرش وینتیج در فضاهای کور مثل اتاق خواب و آشپزخانه کاملا اشتباه است و محیط هایی مناسب این فرش ها است که جلوی چشم مهمان ها هم باشند. برای مثال اتاق پذیرایی، اتاق نشیمن و هال می تواند بهترین گزینه برای استفاده از فرش وینتیج باشد.

سبک دکوراسیون فرش وینتیج

و اما در ادامه به سبک هایی می پردازیم که می توان از فرش وینتیج در آنها استفاده کرد:

  • سبک دکوراسیون مدرن

چیدمان دکوراسیون به سبک مدرن در دنیای امروزی سبب تنوع در چیدمان منزل شده است و به خاطر اینکه به نوعی خاص و منحصر به فرد است، در تمام جهان طرفدارانی پیدا کرده است. در دکوراسیون مدرن، اکثرا طرح ها ساده هستند و پیچیدگی خاصی در دکوراسیون نیست. رنگ بندی ها هم عموما شاد و جذاب هستند و مخالف طرح های کلاسیک، هم از رنگ های گرم و هم از رنگ های سرد استفاده می شود.

سبک مدرن یکی از مناسب ترین سبک هایی است که می توان در آن از فرش وینتیج استفاده نمود. همانطور که گفتیم، ظاهر فرش وینتیج شبیه فرش های کهنه و قدیمی است. در واقع با استفاده از این فرش های ماشینی در دکوراسیون مدرن یک تضاد شیرین در دکوراسیون شما پدید خواهد آمد که قطعا برای شما و مخاطبان دلپذیر خواهد بود. اگر احساس می کنید که فضای دکوراسیون مدرنی که دارید، خیلی یکنواخت است، توصیه می کنیم با استفاده از یک فرش وینتیج به این یکنواختی پایان دهید.

از پیج اینستاگرام فرش اصل دیدن کنید!

  • سبک دکوراسیون لاکچری و سلطنتی

اگر در خانه از مبلمان و اجزای لوکس و سلطنتی استفاده می کنید، حتما برای فرش خود از طرح های کلاسیک یا وینتیج استفاده نمایید. استفاده از فرش هایی غیر از این موارد که خدمتتان عرض کردیم، جلوه و جذابیت دکوراسیون را از بین خواهد برد. پس حتما برای دکوراسیون خانه ای که به صورت سلطنتی چیدمان شده است، سعی کنید حداقل از فرش های کلاسیک استفاده کنید. فرش های وینتیج هم به این خاطر که دارای طرح و رنگ کلاسیک هستند، مناسب این مکان ها خواهند بود.

  • سبک دکوراسیون کلاسیک

در پاسخ به این سوال که می پرسد فرش وینتیج مناسب چه سبکی است، باید گفت فرش های وینتیج به خاطر ظاهر خاصی که دارند، می توانند در انواع سبک ها مورد استفاده قرار بگیرند. فرش وینتیج را می توانید در چیدمان دکوراسیون کلاسیک هم استفاده کنید تا کلکسیونتان کامل شود. اما موارد اول و دوم که خدمتتان عرض کردیم برای استفاده فرش وینتیج بسیار مناسب تر خواهند بود. در دکوراسیون های کلاسیک سعی کنید از رنگ های خنثی مثل فرش وینتیج طوسی استفاده نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *