خرید آنلاین فرش ماشینی

آیا درباره خرید آنلاین فرش ماشینی دچار شک هستید؟ آیا فکر می کنید خرید اینترنتی فرش دارای ریسک بالایی است؟ آیا هنوز نمی توانید به فروشگاه های اینترنتی برای خرید فرش اعتماد کنید؟ ما در این باره میخواهیم مطالبی را ارائه دهیم که امیدواریم به دردتان بخورد و نظرتان را راجع به خرید آنلاین فرش ماشینی تغییر دهد. پس با ما همراه باشید و از خواندن این مطلب لذت ببرید.

انسان ها همیشه برای تامین نیازهای خود باید با انسان های دیگر مبادله کنند. اولین نوع تجارت در بین انسان ها همانطور که می دانید، مبادله کالا به کالا بوده است. کم کم با پیشرفت انسان ها، سکه و پول به جای کالا با ارزش همسان پرداخت می شد و اینگونه بود که اولین نوع خرید یعنی خرید سنتی شکل گرفت. پیشرفت تکنولوژی انواع دیگری از نوع خرید را به وجود آورد، مثل خرید تلفنی و در نهایت خرید اینترنتی. شما هر کالایی را بخواهید می توانید از طریق خرید اینترنتی و یا خرید آنلاین به دست بیاورید. خرید آنلاین فرش ماشینی برای نمونه یکی از انواع خرید اینترنتی کالا است.

با توجه به برخی اتفاقاتی که در برخی از خریدهای آنلاین رخ داده است، مردم فکر می کنند که خرید آنلاین فرش ماشینی امن نیستند. در صورتیکه در خرید های حضوری و سنتی هم به راحتی ممکن است این اتفاق ها بیفتد، ولی در خرید اینترنتی به این دلیل که دست افراد بزهکار زود رو می شود، اخبار آن زودتر می پیچد.

شیوه اعتماد در خرید آنلاین فرش ماشینی

پلیس فتا یکی از مراجع ذیصلاح برای استعلام فروشگاه های مجاز است. اما ما در ادامه میخواهیم تمام راه هایی که شما باید بررسی کنید تا به یک فروشگاه اینترنتی اعتماد کنید، برای شما بیان کنیم.

  • می توانید به گوگل اعتماد کنید!

برای خرید اینترنتی یکی از بهترین روش هایی که می توانید به فروشگاه های اینترنتی معتبر دست پیدا کنید، این است که از طریق گوگل محصول مورد نظر خود را جستجو کنید. برای مثال اگر میخواهید فرش ماشینی بخرید، در گوگل همین عبارت را سرچ کنید. نتایجی که صفحه اول به شما نمایش داده می شوند، معتبر ترین و مطمئن ترین فروشگاه ها خواهند بود. به نتایجی که صفحه دوم هم ظاهر می شوند تا حدودی می توان اعتماد کرد.

این مورد را به این خاطر می گوییم چون فروشگاه هایی که در صفحه اول هستند، همگی حداقل یکسال یا بیشتر از فعالیت آنها می گذرد. فروشگاه های غیر قانونی یا غیر مطمئن، قطعا این همه قدمت ندارند.

  • نماد اعتماد الکترونیکی را بررسی کنید.

یکی دیگر از روش هایی که می توان با استفاده از آن در خرید اینترنتی فرش به فروشگاه های مختلف اعتماد کرد، نماد اعتماد الکترونیکی است که از وزارت صنعت، معدن و تجارت برای کسب و کارهای اینترنتی صادر می شود. نماد اعتماد در همه صفحات یک فروشگاه قابل مشاهده است و شما می توانید با کلیک کردن روی آن از انطباق فروشگاه با اطلاعات نماد اعتماد مطمئن شوید.

  • بررسی SSL هر فروشگاه

برای اینکه خود فروشگاه اینترنتی را از نظر امنیتی بررسی کنید، این مورد که در ابتدای آدرس آن (https://) آمده است را چک کنید، در غیر اینصورت، این فروشگاه به صورت کامل امن نیست و ممکن است اطلاعات شما مورد هدف قرار بگیرد.

با توجه به موارد بالا می توانید هر فروشگاه اینترنتی را از قبل مورد بررسی قرار دهید و بعد از آن با اطمینان کامل از فروشگاه خرید خود را انجام دهید.

شاید بپرسید که چرا اصرار داریم که شما به خرید های اینترنتی اعتماد کنید، باید بگوییم که:

  • در فروشگاه های اینترنتی قیمت محصولات اکثرا پایین تر از قیمت بازار است.
  • با راحتی بیشتری می توانید خرید کنید.
  • نیازی به مراجعه حضوری ندارید
  • ترافیک و آلودگی ایجاد نمی کنید.
  • در هزینه های خود صرفه جویی خواهید کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *