خرید اینترنتی فرش مدرن و فانتزی از فرش اصل

ما در این مطلب میخواهیم برای شما مشخص کنیم که خرید اینترنتی فرش مدرن و فانتزی در فروشگاه فرش اصل چه مزیت هایی دارد؟ پس به همراه ما باشید تا از ویژگی های این فروشگاه اینترنتی در زمینه خرید فرش های ماشینی نسل جدید آگاه شوید.

در واقع چند سالی است که خرید اینترنتی فرش مدرن و فانتزی با جهشی روبرو شده است، مخصوصا که فروشگاه های اینترنتی که به فروش آنلاین فرش می پردازند هم افزایش پیدا کرده اند و سبب شده است تا مشتریان با انواع و اقسام فروشنده های آنلاین روبرو شوند. اما برای اینکه مشتری یک خرید خوب داشته باشد، باید از یک فروشنده معتبر خرید خود را به صورت آگاهانه انجام دهد.

حالا در راستای بهبود خرید اینترنتی فرش فانتزی سعی کردیم تا یک فروشگاه معتبر را به همراه دلایل معرفی آن برای شما، آشناسازی کنیم و امیدواریم که شما بتوانید از مطالب این متن به اندازه کافی استفاده ببرید.

آشنایی فرش اصل برای خرید اینترنتی فرش مدرن و فانتزی

هم اکنون فرش اصل را به عنوان یکی از معتبرترین فروشگاه های آنلاین برای خرید اینترنتی فرش مدرن و فانتزی معرفی می کنیم، اما چرا فرش اصل؟

فرش اصل یکی از باسابقه ترین فروشنده های فرش ماشینی و دستباف در کشور می باشد که بیش از ۳ سال است به زمینه فروش آنلاین هم پاگذاشته است. این فروشنده که از نامش پیدا است، اصیل و با قدمت است و در زمینه صادرات انواع فرش ماشینی به دیگر کشورها، مخصوصا آلمان، تاجیکستان و ترکیه بسیار فعال است.

فعالیت با کارخانه ها و تولیدکننده های معتبر فرش ماشینی و مدرن در کاشان و همکاری با آنها سبب افزایش تجربه فروش این واحد گردیده است، تا بتواند برای مشتریان خود بهترین محصولات را ارائه کند. همچنین با توجه به سابقه بالا در حوزه فروش فرش، قیمت های این فروشنده به صرفه و زیر قیمت کف بازار است و همین امر سبب شده تا بیشتر مشتریان به خاطر داشتن این ویژگی به این فروشگاه سر بزنند.

اما مهمترین مزیت هایی که این فروشگاه برای خرید اینترنتی فرش مدرن و فانتزی دارد، چیست؟

  • تنوع بالای محصولات فرش فانتزی

طبیعتا داشتن تنوع برای محصولاتی همچون فرش مدرن و فانتزی مهم است، چرا که مشتری معممولا در بین این محصولات به دنبال انواع و اقسام فرش های خاص است. پس فروشنده برای افزایش بازدهی فروشگاه خود باید به این نکته دقت کند که تنوع برای مشتری بسیار حائز اهمیت است. فروشگاه اینترنتی فرش اصل هم بنابراین مسئله تنوع محصولات فرش مدرن خود را افزایش داده است تا به وسیله آن مشتریان بتوانند به خواسته خود که خرید یک فرش فانتزی خاص است برسند.

  • عرضه محصولات فرش مدرن با قیمت پایین

محصولاتی که در شهرهای مختلف توزیع می شوند، قیمت بالایی ممکن است داشته باشند. اما در کارخانه های فرش کاشان، قیمت مصرف کننده بسیار پایین تر است. این مسئله چند دلیل دارد یکی اینکه محصولات به دور از دلال ها و واسطه ها عرضه می شوند و دوم اینکه رقابت برای تولید محصولات بالا است. این دو عامل مهم در کاهش قیمت فرش ماشینی هستند. به همین دلیل فروشگاه اینترنتی فرش اصل در راستای کاهش قیمت خرید اینترنتی فرش مدرن و فانتزی، محصولات خود را به صورت مستقیم از کارخانه های فرش ارائه می کند تا بدون واسطه به دست مشتریان برسد. لازم به ذکر است که محصولات این فروشگاه به علت عرضه مستقیم از فروشگاه دارای ضمانت نامه اصالت هستند.

  • دارای پاسخگویی و پشتیبانی فوق العاده می باشد.

فرش اصل به خاطر اینکه تجربه زیادی در زمینه فرش ماشینی دارد، سعی می کند تمامی مشتریان خود را با ارائه اطلاعات لازم راهنمایی نماید، حتی اگر قصد خرید از خود فرش اصل را نداشته باشند. همچنین به خاطر پشتیبانی ۲۴ ساعته در ۷ روز هفته، شما می توانید در هر ساعت از شبانه روز برای پیگیری سفارشات خود با کارشناسان فرش اصل در ارتباط باشید. همچنین می توانید از طریق شبکه های اجتماعی هم مشکلات خود را دنبال کنید و یا اینکه سفارشات خود را پیگیری نمایید.

  • امکانات فوق العاده ای برای خرید فرش مدرن دارد.

فروشگاه فرش اصل با طراحی بهینه رابط کاربری سعی کرده است تا مشتریان خود را در راحت ترین فرآیند خرید قرار دهد. همچنین دسترسی به فروشگاه از طریق انواع و اقسام دستگاه ها با سرعت بالا امکان پذیر است. غیر از آن فروشگاه اینترنتی فرش اصل برای ارسال محصولات فرش مدرن خود از ارسال رایگان استفاده می کند. یعنی اگر محصولی را سفارش دادید، از بابت ارسال و حمل و نقل آن دیگر نگران نخواهید بود.

  • تنوع در روش پرداخت مبلغ فرش مدرن

شما می توانید در هنگام ارسال روش پرداخت خود را مشخص نمایید. روش پرداخت در فرش اصل می تواند به چند صورت باشد:

  • یا به صورت اینترنتی و پرداخت از طریق درگاه های متصل به شبکه شتاب
  • یا به صورت پرداخت فیش و ارسال به پشتیبانی
  • یا پرداخت بعد از تحویل محصول درب منزل.

همچنین شما بابت ارسال هیچ هزینه ای را پرداخت نخواهید کرد و این مطلب را بدانید که تنوع روش های پرداخت، به این جهت است که شما بتوانید اعتماد بیشتری به فرش اصل داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *