۵ فروشگاه برتر برای خرید اینترنتی فرش ماشینی کاشان

با توجه به گستردگی فروشگاه های اینترنتی در حوزه فرش ماشینی در سال های اخیر، سعی کردیم مطلبی بنویسیم تا با استفاده از آن بتوانیم شما را در مورد خرید اینترنتی فرش ماشینی کاشان راهنمایی کنیم، امیدواریم که این مطلب برای شما مفید واقع شود و بتوانید از آن لذت ببرید.

با توجه به گسترش روز افزون خریدهای دیجیتالی، بسیاری از کسب و کارهای سنتی به این فکر افتاده اند که به راه اندازی یک فروشگاه اینترنتی نیز بپردازند و از این طریق بازار خود را گسترش دهند. با وجود اینکه فروشگاه های متعددی در داخل این فضای اینترنت هستند، شما می توانید بهترین نوع خرید را در این بازار دیجیتال تجربه نمایید. دقیقا خرید اینترنتی فرش ماشینی کاشان هم یکی از انواع خرید های اینترنتی است که فروشنده های مختلف در آن به عرضه فرش کاشان می پردازند.

خرید اینترنتی فرش ماشینی کاشان چندین مزیت برای مشتریان خواهد داشت، از جمله:

الف-  یافتن قیمت ارزان تر؛

در فروش اینترنتی جهت افزایش جذب مشتری، قیمت های پایین تری از محصولات دیده می شود. دلیل اینکه فروشنده ها محصولات خود را با قیمت ارزانتر ارائه می دهند، این است که با کارخانه ها و تولیدکننده ها مذاکره کرده اند تا محصول را به صورت مستقیم در اختیار مشتریان خود قرار دهند. اینگونه هم سود فروشندگان اینترنتی افزایش می یابد و هم در خرید اینترنتی فرش ماشینی کاشان مشتریان می توانند با قیمت ارزان تر محصولات مورد نظر خود را تهیه کنند.

ب- راحتی و آسایش در خرید فرش؛

اگر میخواهید یک خرید راحت و بی دردسر داشته باشید، خرید اینترنتی فرش ماشینی کاشان را به شما پیشنهاد می دهیم که بدون مشکلات خرید سنتی انجام خواهد گرفت.

خرید اینترنتی فرش کاشان

چرا خرید اینترنتی فرش ماشینی کاشان ؟

این سوال شاید ذهن خیلی از شما را درگیر کرده باشد، که آیا فرش ماشینی کاشان مناسب خواهد بود یا خیر؟ پاسخ ما قطعا بله خواهد بود، اگر از یک تولیدکننده معتبر بخواهید فرش ماشینی خود را تهیه کنید، قطعا پاسخ ما بله خواهد بود. به این خاطر که رقابت در کاشان به علت وجود شهرک های صنعتی فرش بالا است، اکثر تولیدات در این شهر با کیفیت بالا تولید می شوند و گاها رقابت ها بر سر قیمت است.

اما چه ویژگی هایی در فرش ماشینی کاشان دیده می شود که ارزش خرید آن را افزایش می دهد؟

  • دارای کیفیت قابل قبولی است!

فرش های ماشینی تولید شده در کاشان اکثرا با استفاده از بهترین دستگاه های بافنده و همچنین بهترین مواد اولیه تولید می شوند، چون تولیدکنندگان بیشتر برای صادرات محصولات خود را تولید می کنند. قطعا سود صادرات بیشتر از سود حاصل از فروش داخلی خواهد بود و این مطلب را هم تولیدکنندگان می دانند که برای ورود به بازار رقابت در خارج از کشور باید استانداردهای کیفی درجه یک را رعایت کنند. پس با این حساب اکثر تولیدات با افزایش کیفیت روبرو می شوند و مشتریان از این بابت باید خیالشان راحت باشد. استانداردهای مختلفی همچون استانداردهای ایزو و نانو در تولید فرش ماشینی کاشان هم رعایت می شود.

  • دارای تنوع در طرح، رنگ و ابعاد است.

با توجه به اینکه سلیقه مشتریان متفاوت است، تولیدکنندگان با استفاده از خلاقیت در طراحی فرش، سعی می کنند که طرح های متفاوتی را ایجاد کنند. برای مثال بسیاری از سلیقه های امروزی، فرش های ماشینی با طرح بندی ساده و مدرن می پسندند که تولیدکنندگان فرش کاشان را مجاب کرده است که از این نوع تولیدات خود هم رونمایی کنند. همچنین با توجه به اینکه رنگ بندی های مختلف باید به عنوان یک گزینه برای مشتری به شمار برود، پالت های مختلفی از یک نوع فرش تولید می شود تا افراد بتوانند بنابه سلیقه خود، رنگی را که مورد پسند خود دیدند را انتخاب کنند. به غیر از دو موردی که خدمتتان عرض کردیم، تنوع ابعاد فرش هم بسیار مهم است، چرا که همه محیط ها یک شکل و با یک اندازه نیستند. به غیر از ابعاد استاندارد فرش که ابعادی همچون ۱۲ متری، ۹ متری، ۶ متری و غیره است، فرش با ابعاد سفارشی هم در کارخانه های مختلف تولید می شود.

  • طراحی آن بر اساس سبک های جدید است.

طراحی نقشه فرش از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است، چرا که درصد بالایی از فروش یک فرش به خاطر ظاهر آن رقم میخورد. کارخانه های فرش ماشینی در کاشان با بهره گیری از طراحان جوان و خلاق، سعی می کنند طرح های شایسته فرهنگ ایرانی را تولید کنند، در عین حال که به سبک امروزی باشد. البته وقتی می گوییم سبک جدید، تقلید کورکورانه نیست، بلکه به گونه ای که سلیقه عامه آن را مورد پسند قرار دهد.

خوب با توجه به اینکه این مطالب را در مورد فرش کاشان گفتیم، اگر در خرید اینترنتی فرش ماشینی کاشان شک داشتید، سعی کنید با مشورت از دوستان و آشنایان خود یک فروشگاه اینترنتی امن و مطمئن را برای این کار پیدا کنید و سپس اقدام به خرید فرش ماشینی مورد نظر خود کنید.

حال با توجه به اینکه فرش ماشینی کاشان را برای شما معرفی کرده ایم، بهتر است به سراغ معرفی بهترین فروشندگان اینترنتی فرش ماشینی کاشان برویم، مطلبی که موضوع اصلی این مطلب می باشد.

خرید فرش کاشان

معرفی برترین فروشنده های آنلاین برای خرید اینترنتی فرش ماشینی کاشان

قطعا این قسمت برای افرادی که اهل خرید اینترنتی هستند، مناسب خواهد بود و خیالشان را از بابت اعتماد راحت تر خواهد کرد. ما به شما فروشگاه هایی که صداقت خود را نشان داده اند معرفی می کنیم، گزینش آنها با خود شما خواهد بود.

۱- فروشگاه اینترنتی فرش اصل

فروشگاه اینترنتی فرش اصل از سال ۱۳۹۶ به عنوان فروشنده فرش ماشینی و فرش دستباف کاشان، راه اندازی شد و هدف از ایجاد این سایت، رساندن مشتری به قیمت مناسب برای خرید فرش دستباف کاشان و فرش ماشینی بود. حالا با گذشت سه سال از فعالیت این فروشگاه، در اینترنت و شبکه های اجتماعی مردم از این فروشنده رضایت کامل خود را نشان داده اند. اما مهمترین ویژگی هایی که می توان برای این فروشگاه نام برد، عبارتند از:

  • پشتیبانی دلسوز و دغدغه مند؛ پشتیبانی فرش اصل به این خاطر که رسالت خود را در رسیدن مشتری به بهترین نوع فرش می بینید، سعی می کند که با بهترین مشورت ها و با دلسوزی آن را به سمت مسیری سوق دهد که مشتری در نظر دارد. قطعا استفاده از کارشناسانی با اطلاعات بالا در حوزه فروش فرش، به افزایش کیفیت پاسخدهی کمک کرده است.
  • وجود تولیدکننده های درجه یک؛ از آنجا که فرش اصل در نظر داشت فروش خود را افزایش دهد و سابقه خوبی از خود در بین مشتریان اینترنتی بر جا بگذارد، با بهترین تولیدکنندگان فرش در کاشان و آران و بیدگل قرارداد بست تا بتواند بهترین محصولات را از نظر قیمت و کیفیت در اختیار مشتریان خود قرار دهد.
  • اهداف بلند پروازانه؛ فرش اصل تحت برندی کار می کند که به صورت بین المللی در حال فعالیت است و به همین دلیل چشم انداز آن رسیدن به فروش بین المللی فرش ماشینی است.

با توجه به اینکه فرش اصل، از زمستان سال ۱۳۹۹ دچار تحولاتی در خرید اینترنتی فرش ماشینی کاشان شده است، از شما دعوت می کنیم که حتما از این فروشنده اینترنتی دیدن فرمایید. از مهم ترین مزیت های این فروشنده، در نظر گرفتن راحتی مشتری در خرید است، به همین دلیل فروشگاه فرش اصل را می توانید در انواع و اقسام دستگاه ها به راحتی مشاهده کنید و از گشت و گذار در آن لذت ببرید.

خرید اینترنتی فرش از کاشان

۲- فروشگاه اینترنتی ایفرش

درست است که فروشگاه اینترنتی ایفرش ابتدا کار خود را با ارائه محصولات فرش مشهد آغاز کرد، اما با گذشت زمان محصولات فرش ماشینی کاشان هم به این فروشگاه اضافه شد. به خاطر اینکه محصولات این فروشنده از کیفیت بالایی برخوردار بودند، مشتریان زیادی از این فروشنده هم اعلام رضایت داشتند.

برجسته ترین ویژگی هایی که برای خرید اینترنتی فرش می توان به آنها اشاره کرد، عبارتند از:

  • امکان فروش اقساطی فرش ماشینی

با توجه به اینکه برخی از مشتریان توانایی خرید نقدی یک محصول را ندارند، فروشنده های اینترنتی هم برای خرید اینترنتی فرش ماشینی کاشان گزینه خرید قسطی را اضافه کرده اند. یکی از این فروشنده ها، ایفرش می باشد که این امکان را برای مشتریان خود فراهم کرده است که بتوانند با کمترین دردسر به خرید قسطی فرش از طریق درگاه اینترنتی بپردازند. قطعا این ویژگی یک مزیت مهم برای سایت های فروشنده فرش ماشینی به شمار می رود.

  • تست دکوراسیون فرش

فروشگاه اینترنتی ایفرش با استفاده از خلاقیت خود، از اولین هایی بود که گزینه تست دکوراسیون را به صورت آنلاین به فروشگاه خود اضافه کرد. این کار سبب می شود مشتریان بتوانند فرش ماشینی مدنظر خود را در دکوراسیون خانه خود تست کنند و مطمئن شوند که آیا فرش مناسب دکوراسیون شان هست یا خیر؟ بدون شک این گزینه را هم می توان از مزیت های این فروشگاه اینترنتی نام برد که در کمتر فروشگاه اینترنتی دیده می شود.

  • ارائه اپلیکیشن فروشگاهی

برای اینکه خریدی راحت تر داشته باشید، می توانید اپلیکیشن فروشگاه ایفرش را در نسخه اندروید نصب کنید و از آن لذت ببرید. این ویژگی می تواند شما را کمک کند تا خریدی آسان تر داشته باشید و همچنین دسترسی راحت تر به فروشگاه شما را شگفت زده خواهد کرد.

در کل، ایفرش یک فروشگاه خوب و استاندارد شناخته می شود، اما توجه داشته باشید که فرش های ماشینی مشهد با توجه به اینکه گرانتر از فرش های ماشینی کاشان هستند، ممکن است قیمت های بالایی در این سایت ببینید که می توانید با فیلتر فرش های کاشان، قیمت پایین تر محصولات را مشاهده نمایید و به خرید اینترنتی فرش ماشینی کاشان با قیمت مناسب بپردازید.

خرید فرش ماشینی

۳- فروشگاه اینترنتی دیجی کالا

تقریبا همه ما فروشگاه اینترنتی دیجی کالا را می شناسیم که در حدود ۱۵ سال است در حوزه فروش اینترنتی فعالیت می کند. یکی از حوزه هایی که چند سال اخیر به کالاهای دیجی کالا اضافه شد، انواع فرش بود. با این کار شما می توانید از امکان خرید اینترنتی فرش ماشینی کاشان و مشهد در این فروشگاه بهره مند شوید. غیر از حوزه فرش ماشینی، فرش های دستباف هم در این فروشگاه عرضه می شوند.

با توجه به اینکه دیجی کالا اخیرا سیستم فروش خود را دچار تحول کرده است، به جای اینکه فرش ماشینی را از خود دیجی کالا بخرید، مستقیم از تولیدکننده ها می خرید و اینگونه افزایش رقابت در عرضه قیمت هم دیده می شود.

از مهمترین ویژگی های فروشگاه دیجی کالا که باید به آن اشاره کرد:

  • نظارت سختگیرانه دیجی کالا؛

برای این که یک فرش ماشینی بخرید، محصولات از دو دسته فیلتر نظارتی رد می شوند و باید تاییدیه بگیرند تا به عرضه برسند. یک خود فروشنده ها که سعی می کنند بهترین محصولات خود را عرضه کنند و دوم ناظران خود دیجی کالاها هستند که برای اعتبار فروشگاه باید قوانین سختگیرانه را بر هر یک از کالاها اعمال کنند.

  • پیگیری روند تحویل محصولات؛

یکی از مهمترین ویژگی های دیجی کالا این است که می توانید به راحتی پیگیر محصولات را انجام دهید. این کار می توانید از سه طریق صورت بگیرد:

الف- از طریق پیامک

ب- از طریق اپلیکیشن دیجی کالا

ج- از طریق فروشگاه اینترنتی

به همین دلیل مشتریان می توانند پیگیری لحظه ای سفارش خود را دنبال کنند. وقتی شما فرش می خرید، قطعا مشتاقانه منتظر این هستید که کی فرش به دستتان خواهد رسید و به همین دلیل است که این روند پیگیری بسیار اهمیت دارد.

  • ارائه قیمت های روز؛

دیجی کالا قدرت خود را در روزهای سخت نشان داد. در روزهایی که قیمت ها به صورت لحظه ای تغییر پیدا می کرد، دیجی کالا از معدود فروشنده هایی بود که قیمت روز از محصولات خود را ارائه می کرد و تقریبا در این زمینه بی رقیب بود. تا جاییکه اکثر فروشگاه های اینترنتی محصولات خود را بدون قیمت اعلام می کردند، اما این دیجی کالا بود که فروشنده های خود را مجبور به اعلام قیمت لحظه ای می کرد. بنابراین یک فروشگاه توصیه شده برای خرید اینترنتی فرش ماشینی کاشان در هر زمان، دیجی کالا خواهد بود.

دیجی کالا غیر از مواردی که به آن اشاره کردیم دارای مزیت های بیشتری هست که در این بخش گفتن آنها نمی گنجد و باید به صورت مفصل به آنها پرداخت.

۴- فروشگاه اینترنتی زیلوکس

در چهارمین مورد از فروشگاه های اینترنتی که میخواهیم خدمت شما معرفی کنیم، به فروشگاه اینترنتی زیلوکس می رسیم. فروشگاه اینترنتی زیلوکس یک فروشگاه اینترنتی است که در سال های اخیر توانسته است رشد کند و نشر مشتریان را به خود جلب کند. در واقع داشتن یک سیستم فروشگاهی با موتوری قدرتمند سبب شده است که دسترسی به این فروشگاه راحت باشد و همین مشخصه ای است که بسیاری از سایت ها و فروشگاه های اینترنتی فاقد آن هستند.

شما می توانید در فروشگاه اینترنتی زیلوکس انواع و اقسام فرش، تابلو فرش و گبه را خریداری نمایید.

مهمترین ویژگی این سایت گسترده بودن محصولاتی است که در اختیار شما قرار می دهد. در واقع محصولات این فروشگاه از فرش کاشان گرفته تا فرش های دیگر شهرها موجود هستند و همین امر سبب افزایش تنوع محصولات شده است. همچنین ظاهری ساده اما در عین حال دلپذیر از دیگر ویژگی های مهم فروشگاه اینترنتی زیلوکس است.

غیر از همه این موارد که به آنها اشاره کردیم، پشتیبانی قوی و ۲۴ ساعته در شبکه های اجتماعی سبب می شود که شما در هر ساعت از شبانه روز که احساس کردید، بتوانید با مشاوران این فروشگاه، مشکلات خود را در میان بگذارید.

 

۵- فروشگاه اینترنتی زر فرش

خرید اینترنتی فرش ماشینی کاشان در زر فرش تجربه ای دلپذیر از خرید اینترنتی برای شما خواهد بود. زر فرش در حدود سه سال است که فعالیت می کند و به همین خاطر تمامی تجربه های لازم را در جهت افزایش رضایت مشتریان کسب کرده است. این فروشگاه اینترنتی با توجه به اینکه برخی از مشتریان به دنبال فرش ماشینی ارزان هستند، تمام سعی خود را کرده است تا با تولیدکنندگان منصف در ارتباط باشد و از طریق آنها قیمت پایین تر به مشتریان خود عرضه نماید.

از بارزترین ویژگی هایی که در این فروشگاه می توان به آن دست یافت، عبارتند از:

  • پشتیبانی آنلاین و فوری

هر موقع که احساس کردید در روند دریافت فرش به مشکل برخورده اید می توانید سریعا با پشتیبانی زر فرش تماس حاصل فرمایید و پاسخ مشکلات خود را بگیرید. غیر از اینکه پشتیبانی به صورت تلفنی و ۲۴ ساعته می باشد، می توانید از طریق واتس اپ و تلگرام هم مشکلات خود را پیگیری نمایید.

  • محصولات با قیمت های متنوع

با توجه به اینکه از هر نوع فرش چند کیفیت ممکن است وجود داشته باشد، زر فرش محصولاتی را ارائه می کند که هم کیفیت قابل قبول داشته باشند و هم اینکه دارای قیمت مناسب تری باشند. به همین دلیل اگر به آن برخورده باشید، متوجه می شوید که هر فرش از چند نوع مواد اولیه موجود است که هر کدام قیمت متفاوتی دارند. برای مثال فرش هایی از نوع اکریلیک، پلی استر و ورجین وجود دارند که هم با کیفیت هستند و هم قیمت مناسبی دارند. فرش اکریلیک بالطبع به خاطر داشتن کیفیت بالاتر نسبت به دو نخ گفته شده گرانتر است ولی فرش های پلی استر و ورجین ارزان تر هستند و برای افرادی که میخواهند از فرش ارزان استفاده کنند، مناسب است.

  • ارسال رایگان و سریع

ارسال رایگان یک ویژگی ای که از ابتدا در امکانات زر فرش دیده می شد. علاوه بر اینکه این فروشگاه قیمت پایین تر از کف بازار به شما فرش می فروشد، گزینه امکان رایگان را هم برای رفاه بیشتر شما عزیزان فراهم نموده است.

محصولاتی که خریداری می کنید، در صورت موجود بودن در این فروشگاه، در سریع ترین زمان ممکن آماده سازی می شوند و طی ۳ الی ۴ روز کاری برای شما ارسال خواهند شد.

  • فرش های مدرن جدید

در سال های اخیر با توجه به اینکه قیمت فرش افزایش یافته است، مردم اقبال بیشتری به خرید انواع فرش مدرن نشان داده اند، به همین خاطر فروشگاه زر فرش محوریت فروش خود را بر اساس فرش های ماشینی مدرن قرارداده است. اگر دقت کرده باشید فرش های مدرن در این فروشگاه هم زیبا هستند و هم اینکه از تنوع بالاتری برخوردار می باشند. مخصوصا اینکه فرش های عروسکی جدید هم در این بین دیده می شود که بر اساس آخرین شخصیت های کارتونی بافته شده اند.

4 thoughts on “۵ فروشگاه برتر برای خرید اینترنتی فرش ماشینی کاشان

  • دسامبر 24, 2020 در t 8:13 ق.ظ
    Permalink

    همه اینایی که برای دیجی کالا گفتین درسته ولی من یه فرش ۷۰۰ شونه میخواستم، با رنگ بندی اشتباه برام فرستادن و پیر شدم تا تونستم مرجوعش کنم و همون فرش رو بگیرم!

    پاسخ دادن
    • دسامبر 31, 2020 در t 3:16 ق.ظ
      Permalink

      سلام ممنون دوست عزیز مطلب مفیدی رو برای ما روشن کردین! ازتون سپاسگزارم❤

      پاسخ دادن
  • ژانویه 6, 2021 در t 8:38 ب.ظ
    Permalink

    من از زر فرش یه فرش شگی خریدم و قیمتش مناسب بود و همون طرحی که میخواستم برام ارسال شد، اما بقیه محصولاتشو نمیدونم قیمتش چجوریه

    پاسخ دادن
    • ژانویه 6, 2021 در t 8:40 ب.ظ
      Permalink

      درود بر شما! ممنون که وقت گذاشتین و نظرتون رو برای بقیه هم اشتراک گذاری کردین❤💖🌹

      پاسخ دادن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *